Vapaa kuvaus

Ase tai siviilipalvelus: ase.

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: ---

Hakusanat:

Aloituksia

438

Kommenttia

947

1. Tärkein käsky!

Jeesus sanoi:Tärkein on tämä:"Kuule Israel:Herra,meidän Jumalamme,on ainoa Herra.Rakasta Herraa,Jumalaasi,koko sydämestä
    Helluntailaisuus
    2
    321
  2. SÄÄLITTÄVÄ LÄÄKKEITÄ,TYÖTTÖN

ELÄÄKEELÄ OLEVAN HIHHULI!?SELLAISENA MEITÄ PIDETÄÄN,HAUKUTAAN,PILKATAAN,YM,MUTTA OLEMME JEESUKSEN OMIA,TÄÄLLÄ MAAILMASSA
    Helluntailaisuus
    5
    320
  3. ILTAA!

Usko on sen todellisuutta,mitä toivotaan,sen näkemistä,mitä ei nähdä.Uskoon perustuu se todistus,jonka Jumala on isistä
    Helluntailaisuus
    4
    319
  4. HEI HALOOO!!!!!!!!!!!!!!!!

Jos haluat todella TIETÄÄ mitä on hellutaisuus,mee seurakuntaan ja tutustu elävään Jumalanpalvelukseen,täällä keskustelu
    Helluntailaisuus
    7
    318
  5. HUOMENTA,

Tämä on mennyt oudoksi tämä palsta,no eihän tietysti täydelinen olekaan ollut,mutta täällä ei vallitse SELLAINEN RAUHA k
    Helluntailaisuus
    6
    317
  6. KIUKUTTELIN ISKÄLLE

Näin juttu menee,olin laitamassa yhtä juttua yhdelle sivulle ja liitämässä linkejä siihen,ja kuis ollakaan en saanut nii
    Helluntailaisuus
    5
    316
  7. Mitä täällä voi keskustella??

siis mitä...??olen seuranut kolme vuotta tätä palstaa..ensin tämä oli ihan hyvä palsta..??
    Kristinusko
    7
    316
  8. Miten suhtautua pilkaajiin?

sanasta löytyy vastaus siihen:Älkää vastatko pahaan pahalla älkääkä herjaukseen herjauksella,vaan päinvastoin siunatkaa.
    Helluntailaisuus
    6
    314
  9. ÄLÄ KIELLÄ JEESUSTA.

Kuka tahansa tunnustaa minut ihmisten edessä,hänet minä myös tunnustan Isäni edessä joka on taivaissa.Mutta kuka tahansa
    Kristinusko
    12
    309
  10. ÖITÄ PALSTALAISET

MUISTAKAA RAKKAUS TOISIA KOHTAAN,ENNEMÄN SILLÄ VOITETAAN KUIN VOIMALLA,TUNUSTAN ITSEKIN ETTEI SE AINA HELPOO OO,NO VOIMM
    Helluntailaisuus
    3
    308
  11. Jumala asuu sinussa

Ettekö tiedä, että te olette Jumalan temppeli ja että Jumalan Henki asuu teissä. 1.Kor.3:16. Kristinusko ei ole uskonto:
    Helluntailaisuus
    41
    308
  12. TERVE.

Jumala on kyllä osoittanut viisautensa,mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa,Jumala katsoi
    Helluntailaisuus
    8
    303
  13. ILTAA!

Herra,sinä asetut kilveksi eteeni,sinun oikea kätesi tukee minua.Ps.18:36...Kiitos Herra että todella suojelet meitä täs
    Helluntailaisuus
    4
    303
  14. TERVETULOA

Joukolaan launtaina 9.10 klo 18.00 Hyvän sanoman iltaa.
    0
    301
  15. Rauhan tervehdys!

Rakkaus ei ilotse vääryydestä vaan iloitsee totuuden voittaessa.1.Kor.13:4.6.Rakkaus,et koskaan soimaa,totuudessa vapahd
    Helluntailaisuus
    5
    300
  16. TOTUUDEN SANOMINEN EI OO VALEHTELUA

VAAN SYNNIN ESIIN TUOMISTA.
    Helluntailaisuus
    6
    299
  17. KUNNIAMURHAT/PAHOINPITELYT!!

Haluan tietää niiltä jotka ovat asista perillä,miksi tuommoista esintyy,miksi perheen tytär pitää naittaa väkisin jollek
    Islam
    2
    297
  18. HERRAN HUONE(Francis Frangipane)

Sivu 140. Herran Sana meille on, että Hänen huoneessaan kritiikki on korvattava rukouksella ja pikkumainen arvostelu on
    Helluntailaisuus
    24
    296
  19. MITEN ON MAHDOLLISTA??

Että Raamatuun ja Jeesukseen ei uskotta.Siis millään tasolla,tuollakin monissa kirjotuksissa verrataan Jeesusta joulupuk
    Helluntailaisuus
    1
    295
  20. otahan nyt lääkeesi.

toi on tyypilinen vastaus kun ei muuta sanotavaa ei löydy,mulla oli 200 milligramman lääkitys kun tulin uskoon 5 vuotta
    Helluntailaisuus
    5
    294