Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
nea16
profiilit
nea16
nea16
Vapaa kuvaus
Aloituksia
10
Kommenttia
62
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Eiköhän kannattais mennä puhumaan jollekin aikuiselle. Kiusaamisesta ei kannata välittää, ja mikä estää siirtymästä muualle kun kiusaajat tulevat luoksesi? Ei kannata mennä tappamaan itseään, sittenhän nämä kiusaajat pitävät sua heikkona.. eiköhän joku muu ratkaisu löydy tohonkin kuin kuolema.. itselläkin kuoli marsu n. kk sitten mutta elämä jatkuu, muakin on kiusattu koko ala-ja ylä-asteen nyt kun olen amitsussa kukaan ei enään kiusaa ketään... tsemppiä
07.05.2007 10:04
googleta
07.05.2007 10:00
N.70e netistäkin saa koruja tilattua
07.05.2007 09:59
Riippuu hieman liikkeestä n.30-60e
07.05.2007 09:59
Eiköhän viisainta ois venyttää milli milliltä..Maksimissaan 2mm kuukaudessa,mielellään vain 1mm/kk..
06.05.2007 17:57
en saa minäkään nukuttua, tulee usein valvottua yöt ja sitten päivällä saatan nukahtaa pariks tunniks. mitään unilääkkeitä mulla ei nyt ole.
26.11.2006 12:54
itsemurha on aina avunhuuto, sillä tavoin saa muut heräämään ja huomaamaan että nyt ei ole kaikki hyvin. on ihmisiä jotka ovat suunnitelleet salassa itsemurhansa ja piilottaneet pahan olonsa ja tekevät itsemurhan yllätyksenä läheisilleen, loppuun asti on koittanut piilottaa tämän. sitten on näitä jotka ilmoittavat kaikille että TEEN ITSEMURHAN, HUOMAATTEKO?.. ja vetää fluori tabletteja siinä toivossa että lähtee henki. EI näin.. mutta jokainen itsemurha ja sen yritys on aina avunhuuto, ja ilmoittaa että nyt ei ole kaikki hyvin. huomioo saattaa hakea vain ne jotka eivät muutan uskalla hakea apua yms.. itse hyväksyn itsemurhan jos henkilö on vakavasti sairas fyysisesti tai henkisesti..mutta en silloin jos kyseisellä ihmisillä on pieniä lapsia ja perhe.
25.11.2006 16:14
eiköhän kannattais ootella vaan sinne asti että saat omalla luvalla ottaa niitä lävistyksiä. o.o
11.11.2006 23:32
kyl mä ainakin söin kaikenlaista :DD eikä oo mtn tapahtunu, pari viikkoa madonna itsellä ollut. muistaa vaa putsata hyvin nii ei se siitä mihinkään mee ..
11.11.2006 23:28
noita sivuja on paljon. etteköhän te ne löydä.. :))
20.08.2006 13:07
olen käynyt puhumassa jo vuoden päivät psykologille. lääkkeetkin on. ja osastollakin on oltu. eli olen saanut kyllä tukea joka paikasta, apua on tarjolla. mutta nyt on vaa taas sellanen olo että huh huh, ei auta mikään. ei ainakaan tunnu siltä. tottakai mun elämässä on jtn hyvääkin, mutta enemmänkin noita huonoja,vastoinkäymisiä.sä voit pitää itsemurhaa itsekkäänä tekona, mutta mitäs sitten kun ei vaan yksinkertaisesti enää jaksa? ei auta enää lääkkeet, puhuminen.. mitä sitten? ei elämä ole sitä varten että kärsitään. ei, ei todellakaan. mieti kuinka paljon parempi olo tulee, kun saa vaan nukkua ja nukkua. ei enään mitään tälläistä mitä täällä maan päällä koetaan. ehkä mä olen vaa sittenkin niin itserakas paska että en välitä muista, sillä mä ajattelen vaan itseäni, tässä tilanteessa kuolema on todella hyvä idea. sillä en näe mitään tulevaisuutta itselleni eikä nää asiat tästä enää mihinkään hyvään suuntaan ole menossa.. sen ovat jo huomanneet minä ja moni muu.. mutta kiitos mielipiteestä
11.08.2006 18:58
eipä tuokaan paha idea olisi ollenkaan. hukuttautuminen olisi jotenkin kaunista, mutta en mene kokeilemaan, vihaan vettä..ei ei ei..
11.08.2006 18:41
no kai se menee niin että on kun loppu peleissä niin paha olo niin sen viimesen teon tekee sitten keinolla millä hyvänsä, ja mielellään vielä sellaisella että onnistuu heti. ettei tarvi enää kärsiä.. mutta mä en pystyisi koskaan hirttäytymään..mielummin junan alle..
11.08.2006 17:31
mä syön samaa lääkettä ja joten kuten auttaa..
10.08.2006 17:26
en oo menettänyt veljeä enkä siskoa, mutta poikaystävän.. kerron siitä jos sopii...
siitä on n.1,5 vuotta kun mun poikakaveri tappo itsensä, otti yliannostuksen heroiinia ja menehtyi.masennuin, pahasti. itse koitin kanssa pois lähtöä, tosin en huumeilla vaan kaikenmaailman muilla lääkkeillä ja viinalla. ei onnistunut, vituttaa..masentaa..jouduin teholle ja selvisin:/rakkkaan menetys vei mut niin alas että mä jouduin viime kesänä laitokseen hoitoon.ja nyt käyn kerran viikossa puhumassa psykologille. auttaako?ei..ei mua ainakaan. poikakaverini oli narkkari.. ja syy miks hän ehkä teki sen.. hän oli velkaa monella ja saanut ihmisiä peräänsä, kotona hänellä ei ollu mitenkään helppoa olla, vanhemmat joi jne.mutta olen kyllä vihainen. en voi tajuta miten ihminen jota rakastin jättää mut näin. ei ollu mitään viestiä eikä mitään. lähti sanomatta sanaakaan. itse olin silloin samassa rakennuksessa kun hän teki sen, mutta olin jo sammunut. eli silloin oli jonkinlaiset bileet menossa. yöllä tuli poliisi ja ambulanssi, joku joka oli tajunnut tilanteen oli soittanut apua. liian myöhään. mutta toivottavasti tässä on kaikki mitä halusit kuulla.. *voimia* kaikille...
09.08.2006 20:06
n.50e maksaa.. itsellä 3, kaikki tosin itse tehnyt. eikä oo ainakaan omaa urheilua estänyt..
05.08.2006 01:16
no ihan samahan se on koska lävistyksen ottaa. toi mätäkuu juttu on ihan hölyn pölyä, ei se pidä paikkaansa. kuhan vaan osaa pitää huolta lävistyksestään niin sen voi ottaa milloin vain. ja kyllä mä ainakin olen aurinkoa ottanut vaikka on lävistyksiä.. o.o ite tein napakoruni itse, niitä mulla on kaks. eikä ole tulehtunut tai mitään. :) ja mukaviahan nämä on:)
30.07.2006 15:31
kyl mä ainakin olin jo uimassa n. viikko sen jälkeen kun septumin tein.. eikä tulehtunu tai mtn:) jos meet nyt uimaan niin muista putsata lävistys hyvin vaikka merisuola liuoksella ...
30.07.2006 15:26
no ei satu:D
29.07.2006 15:52
ite menossa ens viikolla hakemaan sekä nännilävistystä että kielilävistystä :D saa nähä miten käy:)
29.07.2006 13:11
3 / 4