50 plusVastattu 17 v

Hyvää maanantaipäivää

Minä olen kova leipomaan. Vapaapäivään, niinkuin juuri tänään, kuuluu leipominen. Se rentouttaa. Pullataikinaa vaivatessa ajatukset työstävät työjuttuja ja kotijuttuja. Onko sinun mielestäsi leipominen mukavaa vai pakko…
50 plusVastattu 17 v

Kertokaa

mikä on paras tapa saada tahtonsa lävitse... millaisia keinoja itse käytät!?
50 plusVastattu 17 v

Heippa kaikille

Ehdin nykyään liian harvoin lukemaan ja kommentoimaan kirjoituksia. Olen saanut viime maanantaina suoritettua tietojenkäsittelyn ammattitutkinnon ja olen niiiiiin iloinen siitä asiasta. Ei koskaan ole liian myöhäistä op…
50 plusVastattu 18 v

Minäpä tänään

poikkesin seksikaupan ovesta sisälle. Oli siellä levyjä levyjen perään ja vaatetta... miehille sellasia asusteita, että jos sellasen rakkaani päällensä pukisi, niin lemmenliekki sammuisi hysteerseen nauruun. Ja ne muut …
50 plusVastattu 18 v

Hyvää lauantaiaamua

Olen herännyt jo kuudelta. Ja nyt olen töissä. Ihanaa, olen löytänyt töitä... rallallaa. Ei haittaa lauantain heräämiset, kyllä palkkapäivänä on sitten mukavaa!
50 plusVastattu 18 v

Ihmeellinen ajoitus

Olin tässä työnhakijana pitkään. Epätoivoissani laitoin hakemuksia joka paikkaan. Sain vastauksen Ruotsista. Sieltä sain oman alani työtä... lupasin lähteä ja pakkasin tavarani, tilasin matkan ja koti jäi kaikkine rakka…
50 plusVastattu 18 v

Itke en lemmen tähden

Laulelen mielelläni ja haluaisin tähän lauluun sanat. En ole kuitenkaan löytänyt netistä. Voisitko sinä auttaa
50 plusVastattu 18 v

Nyt jännittää

Sain työmaan. Ihanaa. Mutta mutta..se on Ruotsissa. Olen pakannut jo ja liput on tilattu. Maanantai-illalla Isabella saa matkustajakseen jännittyneen ex-työttömän. Kotona asia nostatti mekkalan ja pahaa mieltä. Lähtö ei…
50 plusVastattu 18 v

Juhannusaatto

on jälleen eletty ja hyvä niin. Mulla kietaisi mies kossupullon ja sai hepulin..siinä se taas nähtiin, viina ON viisasten juoma. Kaikille ei viina sovi. Tänään on ollut sitten kovin hiljaista ja krapula kai päätä jyskää…
50 plusVastattu 18 v

Huominen päivä

Miten mahtaa huominen päivä alkaa...kahvinkeitollako ja mihin aikaan. Minä ainakin nukun pitkään ja nautin kiireettömästä olosta. Krapulaan buranaa ja huilia vaan. Hyvää juhannusta kaikille. Tasapuolisesti.
50 plusVastattu 18 v

Käyntikortti

Onko sinulla käyntikorttia..minkälaisissa tilanteissa tempaiset sen esiin. Minä olen suunnittelemassa itselleni käyntikorttia ja siksipä ajattelin kysäistä, mitä mieltä näistä yleensä ollaan.
50 plusVastattu 18 v

Mittasin vyötäröni

97 komiaa senttiä. Ihanne oisi että naisen vyötärö olisi 88 cm. Kuka haluaa senttejää, minä voin niitä lahjoittaa. Vaikka en minä tosissaan ala sen vuoksi laihikselle. Komia nainen siinä tärvääntyisi ja menisi vallan hu…
50 plusVastattu 18 v

Huomasin ilokseni

Keskustelussa on positiivinen pilke, eikä ketään mollata maan rakoon. Hyvä me viisikymppiset. Olen päässyt viime aikoina seuraanne liian harvoin ja silläpä huomasinkin tämän ihanan muutoksen. On mukava lukea kirjoituksi…
50 plusVastattu 18 v

Turussa kuntoiltiin

Eilen lähdin tyttären kanssa Turkuun kuntovitoselle. Ihana ilma ja paljon porukkaa. Vaan sieltä ei saanu ostettua ruokaa. Makkaraa vain ja janoisille oli tarjoilut viimeisen päälle. Oltiin siellä kuitenkin koko armas pä…
50 plusVastattu 18 v

Ullakko

Vähänkös hävettää. Päätin tänään että siivoan ullakon sivut. Ei se yhdessä päivässä onnistukkaan, kun koko ikäni olen kerännyt tarpeettomia roinia sinne näkymättömiin...mitä hölmön touhua sekin on ollut. Patjojakin kaks…
Apua aloittelijalleVastattu 18 v

ostin kannettavan

Kannettavassani on Vista. Tulostimeni on Epson. Tulostus toimii mutta ei Skannaus. Ajattelin laittaa ajurit. Epson stylus DX3850 ajureissa on saatavilla ajurit Vista 64:ään. Minulla on Vista 32. Toimiiko skannaus jos la…
50 plusVastattu 18 v

Lumisade

Tänään sataa lunta. Myöhäistä, sanon minä, kevättä odotellen. Kiukuttaa.
Apua aloittelijalleVastattu 18 v

XP-home asennus ongelma

Ohjelma ei asennu vaan ilmoittaa että ei löydy kiintolevyä´. Koneessa Barracuda Seagate. Siinä ei ollut kaapelia, vaan punainen johto emolevyyn, jossa lukee, serial ATA 26 AWG. Mitä pitäisi tehdä. Miten ne jumpperit pit…
50 plusVastattu 18 v

Minä menen

hammaslääkäriin. Eilen soitin että hampaasta lohkesi pala, onko aikoja ja tälle päivälle jo ajan sain. Minulla on polviproteesi, ehkä se joudutti aikaa. Hammashuolto ainakin toimii tässä kohtaa.