tuli 50 vuotta täyteen. Lauantaina oli tyttäreni ja vävyni järjestäneet yllätysbileet yhdelle mökille. Ystäviä ja sukulaisia viitisenkymmentä. Oli ruokaa juomaa,saunomista,karaokea,pelejä ja hauskaa yhdessäoloa. Olen ni…
ilmenee kiusaamista. Olen mukana kyläyhdistystoiminnassa ja meillä on aika hirmu puheenjohtajana. Hän johtaa laumaansa diktaattorin ottein ja jos ei ole aina samaa mieltä hänen kanssaan niin pois vaan semmonen ihminen t…
kun en eilen terassilla uskaltautunut karaokeen. Kynnys on korkea. Ääntä löytyy ja nuottikorva on mutta uskallus puuttuu. Miten te olette ekan kerran uskaltautuneet? Jonkun kaverin kanssa vai huppelissa..mä olen raitis,…
että kaikki asiat on käännettävissä positiivisiksi, vaikka olisivat miten hankalia. Kaikista kriiseistä sikiää jotain hyvää, kun ensin on huomannut että elämä voittaa tämänkin jälkeen. Ei tulla vanhoiksi ja kireiksi vai…
sanotaan. Tässä muodostuu kirjoitusten perusteella kuva siitä, ketkä on mukavia ja ketkä ei. Kenellä on huumorintajua ja kuka on totisempi tallaaja. Minä ainakin mielelläni jo tarkistan tiettyjen nimien kirjoitukset. Ja…
leipoa rapeita tankomaisia....crispin..tai mikä ihme se nimi nyt olikaaan. Tuleeko kellekään ahaa-elämystä. Ilman nimeä en voi löytää ohjetta...nyyh. Olisin kiitollinen avusta
olen kysellyt ennustajilta selviämistäni, kun joskus on sellainen epäuskoinen olo. Jotenkin se kuitenkin hävettää... onko se hävettävä asia, vai inhimillistä.
tuovat kasvoihin ilmettä. Siksi Saimi Nousiainen vähän ihmetyttää, vaikka kaunis nainen onkin. Itsellä iän mukaan käy kulmakarvojen tuuheudessa kato. Nekin vähät mitä on, muuttuvat valkoisiksi. (Vitiligo ehkä vaikuttaa)…
Hoitamaan mieheni loukkaantunutta kättä. Käydään päivittäin terveyskeskuksessa sitä putsauttamassa.Tunnen siitä huonoa omaatuntoa mutta tavallaan olen tyytyväinen ettei niin suurta vastuuta tarvitse ottaa... enkä ole hu…
serkun auttaminen on ollut elämäni raskain ja turhauttavin työ. Hänen lapsensa olivat alta kymmenen ja äiti ryyppäsi päivät pääksytysten. Lasten isä oli tuurijuoppo itsekin ja sokea entisen vaimonsa tilanteeseen. Sosiaa…
väsyttää. Ei jaksa oikein mitään. Tunnin urakka mansikkamaalla ja veto pois.. alkaako tässä ikä vaikuttaa jo?! Täytän elokuussa 50-v. Mielestäni kesä on kuitenkin mitä ihaninta aikaa.. työttömänä määrään päivien tahdin.…
ei ole mukava näin kesähelteillä maata. Varsinkaan jos on saanut huonetoverikseen esiintymishaluisen kaverin. Mieheni ei kehtaa sanoa, mutta minä pian sanon... kaveri puhuu niin kovalla äänellä, että minä en kuule puhel…
siitä kuinka onnekas olenkaan ollut, kun minulla on ollut rinnallani mies, jonka jälkien siivoaminen ärsyttää ja joka jättää tyhjiä paketteja jääkaappiin ja jolla on muitakin ärsyttäviä tapoja. Nyt kun hän on sairaalass…
Klapikoneiden ja muiden kanssa. Mieheni makailee Tampereella sairaalassa odotellen leikkausta kun pisti raukka kätensä sirkkeliin. Tuskat on kovat ja huoli täällä kotona on iso.
150g voita 170g tummaa suklaata 2dl sokeria 5 munaa 2dl vehjäjauhoja 1tl vaniljasokeria 1tl leivinjauhetta täyte: 150g voita 150g tomusokeria 150g sulatettua suklaata 175 astetta, 55min. Halkaise kolmeen osaan. Täytettä…
Tein äitienpäivää varten suklaakaakun ja laitoin sen pakastimeen... äitienpäivänä saa painonvartijoiden pisteet huutia ja minä tyttö pistelen suklaakakkua niin, ettei koskaan ennen. Odotan mukavaa yhdessäoloa lasten ja …
Haluan toivottaa kaikille teille hyvää vappua ja krapulatonta huomisaamua... onko mahdoton yhdistelmä? Ulkona on niin kylmä tänään, ettei huvita mihinkään lähteä. Kotosalla ollaan. Kai.Mukavaa iltaa oman kullan kainalos…
ubuntun asennus "uncompressing linux... ok booting the kernel (17179784.720000)Buffer 1/0 error no device hcd, logical block 127808 ja lisää numeroita numeroiden perään, voisiko joku ystävällisesti auttaa, kun teitä amm…
Asennan nyt ubuntua ja kysyisin että kun hääräsin asennuksen alkuun vallan muuta niin se alkoi itsellään asentumaan. Nyt on ollut kohdassa uncompressing linux...ok, booting the kernel jo kauan ja kysyisinkin että voinko…
Haluaisin asentaa ubuntun koneeseeni mutta näyttöön tulee vain teksti boot failed press a key to return. Muuten ei tapahdu mitään. Kone on tyhjennetty eikä ole muuta käynnistyslevykettä ja olen aivan noviisi ja onneton.…