Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
teru84
profiilit
teru84
teru84
Vapaa kuvaus
Perus mies Nivalasta.
Aloituksia
21
Kommenttia
223
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Ei se mullakaan ole mennyt niin kuin pitäis, juttuja on ollut mut ei ne mihinkään oo johtanu...Kyllä mullakin on samoja tuntemuksia välillä, mut ei onneks koko ajan!Herra jumala en jaksais huolehtia yksinäisyydestäni koko ajan.Minua lohduttaa tieto et jokaiselle on olemassa se vastakappale joka täydentää ihmisen, nopeaa apua ongelmaasi ei ole valitettavasti:(
26.11.2008 23:05
Tuohon hormoni tasoon lisäisin, että miehellä suhteen alussa kun on oikeen pihkassa testosteroni tasot laskee ja naisella taas haluhormonit nousee tappiin!Mut tuo olis outoa jos sun miehelläs vasta nyt alkais tuo vaikutus....Voi olla, että susta on tullu liian arkinen sun miehelles, mutta tämä on vain olettamus älä ota tätä silti vakavasti!
26.11.2008 13:05
Hauskan oloinen viesti tullu joltakin, voi sitä onnenpekkaa joka sut saa!;)
26.11.2008 00:11
Siksi se tekee asioista niin hemmetin vaikeeta ja vielä kun kumpikaan ei uskalla ottaa sitä ensimmäistä askelta...Mut ajan kanssa, ei tässä olla jäniksen selässä:)
24.11.2008 23:26
Olen minäkin meinannut monia vuosia sitten päättää elämäni pieleen menneen rakkauden takia, mutta tässä sitä ollaan vieläkin ja on vielä paljon annettavaa maailmalle!
24.11.2008 11:52
Sama homma mullakin, mut onneks oli paljon ohjelmaa niin et täyttänyt mun päätä koko aikaa..
23.11.2008 21:53
Et sinä sen huonompi ole vaikkei uskalleta tulla juttelemaan..pää pystyyn;)
23.11.2008 21:32
En ole mielestäni riittävästi vielä puheväleissä ja tuo mahdollinen miesystävä meinaa nostaa tuon riman liian korkealle...En ole vahvimmillani kun pitäis kasvotusten puhua ja vielä näin vaikeasta asiasta, voi mistä sitä sais rohkeutta mennä jutulle!
23.11.2008 21:13
Siinä kävi sit sillä lailla:)No minä en halua ketään parittajan hommiin, pitää yrittää saada itse hoidettua...Mut kiva kun hyvin päätty!
23.11.2008 13:01
Minä kyllä tarvitsisin sitä ja kipeästi...huoh, mutta eipä sitä ole olemassa:(
21.11.2008 23:25
Niin minkä ikäistä miestä etsit?Jos vähän varttuneempaa niin silloin ei pitäisi enää kovin paljon olla haasteita, mut jos etsit miestä lähempänä kahta kuin kolmeakymppiä niin se on vaikee!On tietenkin jo minun ikäisetkin miehet vakiintuneet ja perustaneet perheen, mutta aina löytyy niitä hulivilejä(ehkä luokittelen itseni niihin).
21.11.2008 05:23
Mulla ei aina leikkaa niin kuin pitäis, sori meni aivan häneks se viesti...Voi olla et mullakin voi vielä mennä usko ihmisiin, sitä päivää odotellessa.
20.11.2008 21:01
Kenelle tuo oli?Ainahan nyt pitää tietysti käyttää vähän sitä paljon mainostettua maalaisjärkeä kun täällä lukee näitä juttuja.Kun ei ihmisiä nää vaan juttelee kuvaruudulle niin voi siinä joku kusettaa, ei yhtään pois suljettua!?Mut minä uskon vielä ihmisten rehellisyyteen.
20.11.2008 20:35
Tämä on hyvä paikka, täällä voi olla välillä potilaan asemassa ja välillä parantajan.Täällä ihmiset jakavat ilot, surut ja omat mielipiteet liittyen omaan tai jonkun muun elämään!Mä olen ainakin koukussa tähän paikkaan:)
20.11.2008 19:50
Ei maailma siihen kaadu vaikka siltä tuntuukin, se ottaa taas oman aikansa päästä kiinni arkeen.Always look on the bright side of life" vai miten se meni..Tsemppiä sulle ja jaksamista!!
19.11.2008 21:49
En käytä kahvia mut teen voisin kanssasi juoda;)
19.11.2008 21:41
Yhdesti minun sydän on särkynyt niin pahasti, että en voinut kuin ajatella kuolemaa ja masennuin pitkäksi aikaa..Sen jälkeen päätin kun elämä taas alkoi hymyilemään, että kukaan ei pysty enää pahasti kolauttamaan minun sydäntä.On siitä ollut minulle apua ei enää ole sattunut niin paljon kuin ennen vaikka sydän on kolhuja saanutkin, mutta me kaikki ollaan ainoita lajissamme ja suhtaudumme asioihin eri tavalla.Toivon ,että tämä edes vähän lievensi sinun tuskaa tiedän kyllä miltä se tuntuu..
19.11.2008 21:34
Ei se mitään helppoa ole, mennä tuosta vaan takki auki ja sydän paljaana juttelemaan.Ei sitä koskaan tiedä(en ainakaan minä),että tuleeko sieltä sittenkin kuolinisku sydämeen jos kuitenkin erehtyy tuttavuutta tekemään..Kyllä minulla on sen verran pehmeä sisus et jos kova kuori pettää niin mitään ei jää jäljelle.Jos joskus todella harvoin olen yrittänyt lähestyä vastakkaista sukupuolta niin kokemukset ovat saaneet jättämään sen kokonaan pois..Huonolla itsetunnolla on huono hurmata, en tiedä saitko mitään käsitystä tästä mut toivottavasti jotain!
19.11.2008 16:51
Ikävä tuottaa pettymys, toivottavasti kohtaatte vielä:)
19.11.2008 15:14
En tiedä minäkin alan olla jo parinkympin paremmalla puolella ja välillä ehdotellaan, että millon löydän jonkun sopivan morsmaikun mut ei se vaan tule kohdalle..Gotta be somebody, nickelbackiltä osuu aika hyvin mun kohdalle..Siinä on semmosta mikä pistää mut miettimään..
15.11.2008 04:57
10 / 12