pc1

![]()
Oman tien kulkija joka katsoo muiden sekoilua mieluummin sivusta. Koulutus: Ammattikoulu Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen Siviilisääty: Sinkku Lapset: Kyllä vielä joku päivä
Aloituksia
138
Kommenttia
267
Minkä takia?
suomi ei ole koskaan sodan jälkeen tähän päivään asti vaatinut suorasanaisesti luovutettuja alueita takaisin? Olen aina2439Eikö lainan lyttäys pitäisi perustella??
Kysyisin teiltä että eikö pankin pitäisi edes jollain lailla perustella lainan hylkäämistä? Osuuspankki ei perustellut l20420Suomi24 treffeistä vain paha mieli..
Niin täällä profiilia jo 2006 vuodesta asti pitäneenä voin todeta että ei täältä mitään löydy. Naisten vaatimukset on ai10419Löytää vain muutaman kanavan??
Moikka. Yritin tänään asentaa digiboxin kautta kanavat kun hommasin oman antennin niin ongelmana on se että digiboxi ei2411Treffipalsta alkaa olla loppuunkoluttu...
7 vuoden profiilin olo aikana ei ainuttakaan tapaamista, naiset kirjoittaa vain muutaman rivin sitten katoavat sanomatta14400Neitokainen puhuu vain omista asioista..
Niin mitä pitäisi päätellä naisesta joka puhuu vain omista asioistaan/työstään eikä häntä kiinnosta mun asiat pätkääkään5397Oletteko saaneet yhtään vastausta miehet...
Niin siis kysyisin teiltä kanssaveljiltä jotka olette tuolla treffeillä ihan tosimielellä liikenteessä niin saatteko te24394Toissapäivänä tuli tasan 7 vuotta..
Siitä kun ensimmäisen kerran toivoa ja intoa täynnä rekisteröidyin suomi24 treffeihin. No eipä siinä kauan mennyt kun hu153804.8
Morjens kaikki leijonat! Ketkäs muut viettävät minun tavoin tänään 4.8 synttäreitä? Tänään tuli sitte 26v. täyteen, tark1372Miten saa pois
googlella haetut jutut muistista kun ne jää kaikki siihen ainakin firefoxin selaimella?1361Feikki-ilmoitukset pilaavat treffipalvelun...
Niin taas postilaatikko on täyttynyt näistä ns. Rakkautta etsimässä profiileista jossa huonolla suomenkielellä kerrotaan9361Vuosi2007 kohta paketissa..
Noniin nyt on taas vuosi ihan kohta purkissa ja on aika kurkistaa menneeseen vuoteen. Ja mitä tämä kulunut vuosi toikaan2353Ketkä varastivat?
stereolaitteet autostani joka oli kotipihalla? Kuinka saan tekijät selville?1344Erehdyin taas katsomaan S24 treffejä..
Ja taas joutui pettymään ja nilemään katkeruuttaan.. Treffit kokonaan täynnä vain hyvätasoisia, hyvännäköisiä naisia ko8344Kaasuputki.
eikös tää venäjältä saksaan rakennettava kaasuputki tulisi kulkemaan suomen aluevesillä ja sitä kautta myös venäjän asev1330Löytämisen vaikeus!
Joo ajattelin kirjoitella tässä omia kokemuksia ja tuntemuksia tästä nettideittailusta. Nyt näin kohta 4 ksjälkeen mitä3325Vuosi lähenee loppua...
Noniin nyt kun taas vuosi lähenee loppuaan niin on aika antaa väliraportti tämänhetkisestä tilanteesta. Siis viimevuoden4307Voiko ex olla hyvä ystävä.
Niin oon tässä kirjoitellut vähän aikaa erään naisen kanssa ja kun puheeksi tuli exät niin hän mainitsi että hän on ex:n11304Helluntai saapui mut sulhanen ei:((
Näin kävi taas. Ei löytynyt heilaa tänäkään vuonna.. eipä suomalainen tavallinen työssäkäyvä mies kelpaa naisille.. no o17291Homma ei rullaa..
Koska kommunikaatio erittäin heikkoa, siis tarkoitan että olen lähes aina viestien aloittaja, nykyään hiljaista, muutama16280