Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Tiesitkö,

että puolen tunnin nauraminen päivässä vastaa kuntosalitreeniä? Kuntosalilla rehkiminen ei paljon naurata. Tiesitkö, et
    Miehen logiikka
    5
    256
  2. Miten on mahdollista?

Oliks palstalaisten äänestysprosentti lähelle sata? Yli yheksänkymmentä ainakin, eikö vaan? Miten se voi olla mahdollist
    Miehen logiikka
    7
    255
  3. Ratikkakuski!

Mikä päivä pelataan sitä shakkia?
    Miehen logiikka
    5
    255
  4. Miltä nyt tuntuu?

Median mielestä jopa Martina Aitolehti on miessukupuolta älykkäämpi. "Martina rikkoi kaksi liittoa ja hylkäsi perheensä
    Miehen logiikka
    9
    254
  5. jumalauta!!!

Neljä alotusta etusivulla..ööhhh..korjaan viis alotusta. Tää ei tuu toistumaan. Sori.
    Miehen logiikka
    4
    252
  6. Luki vessan seinässä:

'Keksikää ny jotaki järkevämpää tekemistä kuin kirjoittelu vessan seiniin!' Tuli jostain syystä palsta mieleen tuosta t
    Miehen logiikka
    6
    252
  7. Mies,

oletko koskaan ajatellut adoptoivasi lasta Afrikasta? Lapsella tarkoitaan tässä nyt alle 10-vuotiasta. Tietysti naisetk
    Miehen logiikka
    41
    251
  8. Neuroosigalluppi

Terveellä ihmisellä on kuuleman mukaan vähintään 5-6 neuroosia. Minä laskin tuossa, niin en päässyt kuin neljään neuroos
    Miehen logiikka
    30
    247
  9. Koska naisesi on viiimeksi

ollut niin seksikäs, että pelkästä katsomisesta on seissyt, tai melkein seissyt?
    Miehen logiikka
    4
    241
  10. Autotalli -miesten viimeinen linnake.

Tuo miesten Mekka, Medina, Hebron ja Jerusalem. Tuo pyhä paikka olla omin ajatustensa kanssa ja jonne naisilla ei ole mi
    Miehen logiikka
    35
    240
  11. Kuuluuko miehen logiikkaan

laittaa oman pitkän työpäivän jälkeen kotona odottavalle vaimolleen jalkakylpy ilman mitään erityistä syytä? Vai onko se
    Miehen logiikka
    33
    234
  12. iiikkk!! bebsin mies palstalla!

voi kauheeta! apua!
    Miehen logiikka
    5
    232
  13. Jos saisit sataviiskyttuhatta euroa rahaa

Käyttäisitkö rahat: a) kesämökkiin b) kilpa-autoon/-autoiluun c) avaruusmatkaan d) maailmanympärysmatkaan e) viinaa
    Miehen logiikka
    43
    232
  14. ja riku hei,

älä anna periksis, typerää sanoa, mutta kuitenkin tsemppiä! Mä tarkotan tota todella. Nyt läppä kiinni.
    Miehen logiikka
    2
    230
  15. Oletko ennemmän innokas kuin älykäs?

Minä olen ensinmainittu enemmän. Vaikka ei se pitäisi mikään yllätys kenellekään olla.
    Miehen logiikka
    22
    229
  16. Keksikää lisää,

tulivuori = firemountain partakone = beardmachine tietokone = knowledgemachine lentokone = flightmachine pölynimuri
    Miehen logiikka
    37
    228
  17. Onnistuisko sulta

jutella puolison kanssa puoli tuntia päivässä niin, että on kaikki elektriniikkavehkeet kiinni?
    Miehen logiikka
    18
    227
  18. Kyllä tekin ootte persiistä.

Masentaa ja vituttaa ja täälläkään ei oo mitään hauskaa.
    Miehen logiikka
    21
    226
  19. Hyvä Ruotsi!

Ruotsi on aina ollut edelläkävijä, joten aukeisikohan tästä nyt laajempikin sen suuntainen kehitys, että kohtuuttomat ja
    Miehen logiikka
    3
    225
  20. Montako kertaa maalaistollon pitää

kattoa Rööperi, että tajuaa sen?
    Miehen logiikka
    26
    220