relaxed

![]()
Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Aloituksia
501
Kommenttia
16171
Tiesitkö,
että puolen tunnin nauraminen päivässä vastaa kuntosalitreeniä? Kuntosalilla rehkiminen ei paljon naurata. Tiesitkö, et5256Miten on mahdollista?
Oliks palstalaisten äänestysprosentti lähelle sata? Yli yheksänkymmentä ainakin, eikö vaan? Miten se voi olla mahdollist7255- 5255
Miltä nyt tuntuu?
Median mielestä jopa Martina Aitolehti on miessukupuolta älykkäämpi. "Martina rikkoi kaksi liittoa ja hylkäsi perheensä9254jumalauta!!!
Neljä alotusta etusivulla..ööhhh..korjaan viis alotusta. Tää ei tuu toistumaan. Sori.4252Luki vessan seinässä:
'Keksikää ny jotaki järkevämpää tekemistä kuin kirjoittelu vessan seiniin!' Tuli jostain syystä palsta mieleen tuosta t6252Mies,
oletko koskaan ajatellut adoptoivasi lasta Afrikasta? Lapsella tarkoitaan tässä nyt alle 10-vuotiasta. Tietysti naisetk41251Neuroosigalluppi
Terveellä ihmisellä on kuuleman mukaan vähintään 5-6 neuroosia. Minä laskin tuossa, niin en päässyt kuin neljään neuroos30247Koska naisesi on viiimeksi
ollut niin seksikäs, että pelkästä katsomisesta on seissyt, tai melkein seissyt?4241Autotalli -miesten viimeinen linnake.
Tuo miesten Mekka, Medina, Hebron ja Jerusalem. Tuo pyhä paikka olla omin ajatustensa kanssa ja jonne naisilla ei ole mi35240Kuuluuko miehen logiikkaan
laittaa oman pitkän työpäivän jälkeen kotona odottavalle vaimolleen jalkakylpy ilman mitään erityistä syytä? Vai onko se33234- 5232
Jos saisit sataviiskyttuhatta euroa rahaa
Käyttäisitkö rahat: a) kesämökkiin b) kilpa-autoon/-autoiluun c) avaruusmatkaan d) maailmanympärysmatkaan e) viinaa43232ja riku hei,
älä anna periksis, typerää sanoa, mutta kuitenkin tsemppiä! Mä tarkotan tota todella. Nyt läppä kiinni.2230Oletko ennemmän innokas kuin älykäs?
Minä olen ensinmainittu enemmän. Vaikka ei se pitäisi mikään yllätys kenellekään olla.22229Keksikää lisää,
tulivuori = firemountain partakone = beardmachine tietokone = knowledgemachine lentokone = flightmachine pölynimuri37228Onnistuisko sulta
jutella puolison kanssa puoli tuntia päivässä niin, että on kaikki elektriniikkavehkeet kiinni?18227- 21226
Hyvä Ruotsi!
Ruotsi on aina ollut edelläkävijä, joten aukeisikohan tästä nyt laajempikin sen suuntainen kehitys, että kohtuuttomat ja3225- 26220