Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Varekset kelpaa, jos materiaa ajatellaan. Muu menee sitte jo melko kalliiksi. Toki tuo dazun toivoma asia on kyllä kans aika kova juttu. Itse kyllä lisäisin siihen vähän muutakin röyhelöä kuin pelkän tonttulakin ja sellainen on toivottavaa muulloinkin kun jouluna.
  2. 1. Mikä on mielestäsi "asemasi" palstalla? Otatko pellen roolin, vai oletko ärhäkkä väittelijä vai mikä? -toivottavasti mulla ei täällä ole mitään asemaa

2. Haluatko tulla tunnistetuksi palstalla? Eli esiintyä vaikka omalla nimellä/kasvoilla vai onko ajatus mahdoton? -en enää halua täällä naamaani näyttää. Aikoinaan ajattelin, että saan paremmin naisia kun laitan kuvan näkyviin. En tiedä oliko asialla mitään merkitystä, mutta naisia ainakin sain. Enää en halua naisia täältä.

3.Oletko mielestäsi ATM vai YTM vai KTM ja millä perusteella (tai ATN jne). Entä (mahdollinen) kumppanisi? -Vaimoni on ehdottomasti YTN, mä oon varmaan joku KTM.

4.Koska viimeksi valvoit koko yön? Teitkö sen palstaillen? -en muista

5.Mitä ajattelet niistä, jotka palstailevat paikassa kuin paikassa, ulkomailla, sukulaisten luona jouluaattona..? -en ajattele mitään

6. Oletko nörtti? Entä (mahdollinen) kumppanisi? -olen ja ei ole

7. Kuinka usein (krt/päivässä esim) käyt facebookissa? -poistin profiilini facebookista about 2-3 kuukautta sitten. Se tekee ihmisestä antisosiaalisen(kuten tämä palstakin tekee, mutta ei aivan samassa mittakaavassa).

8. Oletko mielestäsi ekologinen ihminen? Jos, perustele? -Olen ekologinen. Meillä kierrätetään, kompostoidaan, säästetään energiaa jne.

9. Kuinka tärkeää on, että (mahdollinen) kumppanisi on matkustellut paljon? Matkustelee sinun kanssasi? -Matkailu avartaa, että sen verran pitää reissata. Määriä on vaikea arvioida. Yksilökysymyksiä.

10. Oletko koskaan tehnyt syrjähyppyjä muille palstoille? Jos, mihin eniten? -Olen tehnyt syrjähyppyjä vaikka ja mihin, mutta muilla ihmissuhdeportaaleissa tai -palstoilla en miehen logiikan lisäksi käy.