Vapaa kuvaus

Ei ny niin kauhiasti purista. 'kaikkehen tottuu, paitsi puukkoohin selijäs ja siihenkin tottuu jos makaa vattallansa' Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

501

Kommenttia

16171

1. Eihän ne kenenkään muun hampaissa ole kuin sun. Ja kuka tuallaasesta nettiluuserista mitää piittaa.
  2. siionin virret
  3. 1. Kuinka monen palstalaisen kanssa olet yksityisviestitellyt tällä viikolla?

-en kenenkään kanssa

2. Katsotko palstalta kuka on on-line tilassa ennen kuin alat palstailemaan?

-en

3. Milloin kirjoitat mieluiten puskasta etkä kirjaudu?

-en ole kirjoittanut puskasta ainakaan kahteen vuoteen

4.Mitä teet, jos jostain saat kuulla/saat selville, että jollakulla on useampi rekattu nikki, ja toinen nikki ärsyttää sinua ja toinen nikki on tosi miellyttävä? Keskusteletko molempien nikkien kanssa palstalla ja miten tietosi vaikuttaa keskusteluun?

-en nykyään suhtaudu noihin asioihin mitenkään. Akkojen hömpötyksiä kys. asiat ja joskus about vuonna miekka ja kirves itsekin naisen puutteessa häiräännyin kiinnittämään asiaan huomiota.

5.Suljetko joskus palstan, jos huomaat, että siellää on "väärät" ihmiset keskustelemassa?

-en

6. Mikä vaikuttaa siihen, että kirjaudut ja alat palstailla?

-no jos tekee mieli vastata johonkin aloitukseen/kommenttiin niin kirjaudun

7. Milloin, minkälaisessa tilanteessa olet harkinnut profiilin sulkemista ja palstailun lopettamista?

-joskus kun vitutti ja tuli kuraa niskaan palstalla, eikä ollut mitään muutakaan elämää, niin olen jopa dramaattisesti sulkenutkin profiilini. Sekin oli sellasta akkojen hömpötystä.

Kyllä joka miehen pitäis saada säännöllisesti naista, ni pysyis jollain lailla järjissään. Toisaalta on hyvä, että turhautumat purkautuu palstalla eikä livessä niin kuin esim. näillä massamurhaajilla.

Näin jälkeenpäin ajateltuna sitä ei oikein voi uskoakaan kuinka helevetin sekasin sitä on naisen puutteessa ollut. Luullakseni sama asia pätee naisiin miesten suhteen(mitä olen seuraillut palstalla), mutta ei toki aivan yhtä vahvasti kuin miehiin. Tämä ehkä johtuu siitä, että naiset tunnistaa tunteensa pikkuisen miehiä paremmin, joten ne vähemmän narraa itteensä.
  4. Munatoonta hommaa.
  5. 68 / 809