Facebook ja miehet

,.,.,.

Olen ollut vasta jonkun aikaa facebookissa, olen naimisissa oleva nainen ja kas kummaa on alkanut tulee kaveripyyntöjä ihan puolitutuilta miehiltä, jos olen hyväksynyt kaveriksi niin aika pian mies lähestyy , haluaa jutella , niitä näitä... mut mitä naimisissa olevat miehet tästä haluaa ?? vain jutella ? Kertokaa miehet miksi lajitoverinne käyttäytyy näin ? Onko tuo fb eräänlaista naisten valloitusta ? En asiaa mitenkään tosissaan ota vaan ihan ystävyydellä ja huumorilla :)

12

168

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ........

      Puutteessa oleva mies metsästää pillua eläimen raivolla yötä päivää käyttäen kaikkia tarjolla olevia kanavia.

      • palstan naiset

        ja nii kuuluukin olla


      • Tuohon ei oo kyllä mitään lisättävää, se just noin :)


      • Näin se menee

        Aha. Jos mies on seksin puutteessa, niin helpompaa on tilata seksipalvelu ihan puhelimella vaan tai sähköpostilla. Tulee loppupeleissä varmasti halvemmaksi ja on myös laadukkaampaa kuin siviiliseksi.


      • Näin se menee kirjoitti:

        Aha. Jos mies on seksin puutteessa, niin helpompaa on tilata seksipalvelu ihan puhelimella vaan tai sähköpostilla. Tulee loppupeleissä varmasti halvemmaksi ja on myös laadukkaampaa kuin siviiliseksi.

        Munatoonta hommaa.


      • Terveydenhoitaja
        Näin se menee kirjoitti:

        Aha. Jos mies on seksin puutteessa, niin helpompaa on tilata seksipalvelu ihan puhelimella vaan tai sähköpostilla. Tulee loppupeleissä varmasti halvemmaksi ja on myös laadukkaampaa kuin siviiliseksi.

        Jesss, noin toimin itsekin. Ei kannata pilata terveyttään kärsimällä seksin puutteesta.


    • Kysyit asiaa miehiltä, mutta lajitoverinasi (olettaakseni) voin kertoa omasta kokemuksestani, että miehet ovat halunneet jutella. - Sinähän ne rajat määräät mistä aiheesta ja millä sävyllä juttelet kenenkin kanssa. - Et sinä naisena ole mikään avuton lastu laineilla, joka joutuu jonnekin pahan syöveriin tahtomattaan :) - Juttele vaan rohkeasti heille takaisin jos siltä tuntuu ! Mutta pysy asiallisena.

      • Juuri näin.


    • enpä usko

      Enpä usko että naimisissa olevalle naiselle sataa niinkään treffipyyntökä kuin parikymppiselle kauniille ja timmille sinkulle.Luulen että tämä
      on vain miehen tekemä sovinistinen aloitus jonka tarkoitus on ylläpitää käsitystä miehestä ylivertaisena naissukupuoleen verrattuna..

    • Kaipa niitäkin on, jotka pitää naamakirjaa pokaamona, mutta ehkä ukkomiehet testailee onko charmista muuta jäljellä kuin muisto. Ei kannata puolituntemattomia ylipäätään kavereiksi ottaa, niihin eksyy helpommin virtuaaliauervaaroja.

    • Mikset sä rekkaudu tänne?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      228
      5745
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      142
      3438
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      144
      2539
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      344
      2446
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2032
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1596
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      120
      1591
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1453
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1260
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1121
    Aihe