Termi on minulle uusi. Onko kyseessä ruumis, jonka saamme ylösnousua varten, jotta voisimme esim. hengittää korkealla ilmassa vähähappisessa korkeudessa ja kylyydessä kestävä ylösnousemusruumis.
Tämä ylösnpusemusruumis liittynee ylöstempaukseen, joka voi kestää sekunneista tunteihin kunnes olemme siellä minne valitut lampaat ylöstemmataan? Asia on muutaman päivän kiertänyt päässä. Kuulin asiasta muualta kuin Raamatusta ja siksikin olen asiasta kysymässä olisiko tietoa asiasta muutama rivi?
Onko ylösnousemusruumiita olemassa?
38
98
Vastaukset
- sama kuin ed.
kylyydessä=kylmyydessä
Kristityillä kuulemma on sellainen. Kirkko kuulolla -palstalla olen itsekin törmännyt tuohon käsitteeseen. Pappien kuvaukset siitä ovat epämääräisiä, koskapa kukaan ei oikein tiedä millaisia ne ovat. Mutta olen päässyt käsitykseen, että se on erilainen kuin tämä maallinen ja ajallinen ruumiimme. Muuta siitä ei oikein ole sanottu.
Kirkko kuulolla voisi olla parempi palsta asian selvittämiseen, siellä kun liikkuu enemmän teologeja kuin täällä.
Meille ei-kristityille asialla ei ole niin suurta väliä, koskapa se on käsittääkseni vain kristinuskoon kuuluva piirre."Toisaalta on niin, ettei kukaan varmasti voi sanoa ihmisen tilaa kuoleman jälkeen. Toisaalta Raamattu kuvaa, että ruumis on erilainen, ei siis ole enää sairautta, muttei olla myöskään luuta ja lihasta, vaan jotakin, johon meillä ei löydy sanoja. Ketjun Raamatunkohdissa sanotaan jotakin. Kyse on jostakin, joka on enemmän henkeä kuin materiaa."
Pappi Sonjan sanoja pitkästä kommentista pitkässä ketjussa
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9610731#comment-47750008
Lue tuo, josko siitä löytyisi jotain mitä etsit.
- Leif Norrgård
hahhahaa onko skitsofreenikko Yakov nyt sinun kimpussa?
Varo sitä hullua- Jättäkää rumiit
.
Rumiita ei saa riepotella
.
- Zihouvat tietävät:.!
.
että 144 000 valitun kiintiö tuli täyteen jo satoja vuosia sitten
Että turha enää asiasta hötkyillä
.- ei mahu ennää
UFO haki ne jo kauan sitten, jo ennen kristinuskoa
eiks ne olekkaan vaan sielut ku pääsee taivaaseen?
ruumiithan happanee haudoissaan,
mur- Raamattuvyöhykkeillä
.
Raamattuvyöhykkeillä sanottaisiin että "soon korkiemmas käres"
Ja syötääs lisää läskisoossia
. - zzy
On taivaassa itse paavikin käynyt sukkulalennolla. Reportterit kysyivätkin heti, että näkikö paavi Jumalan?
Paavi vasta kalpeana vavisten:"She is black" - Kyl säkin vapisisit:
zzy kirjoitti:
On taivaassa itse paavikin käynyt sukkulalennolla. Reportterit kysyivätkin heti, että näkikö paavi Jumalan?
Paavi vasta kalpeana vavisten:"She is black".
Se oli "Black Widow"
. - zzy
Kyl säkin vapisisit: kirjoitti:
.
Se oli "Black Widow"
.Kyllä varmasti, mutta ei se ihanleski ole , vaa Pirun entinen muija.
Pirulla onkin nyt uusi äämä, pirun kauniskin vieläpä
http://www.youtube.com/watch?v=VgTlyfWJ_JE
Mistä muualta kuin raamatusta? Minusta ylösnousemusruumiit kuuluvat vain raamatuun.
- ap.
televisiosta. mitä sulla on päällä nyt? millaiset pikkupöksyt?
ap. kirjoitti:
televisiosta. mitä sulla on päällä nyt? millaiset pikkupöksyt?
Mustat nylon sukat aamutakin alla:) Kuinkas mä muuten tässä istuisin kun paleltaa. No entäs itselläsi? :)
- .Sxthtense
Sxthsense kirjoitti:
Mustat nylon sukat aamutakin alla:) Kuinkas mä muuten tässä istuisin kun paleltaa. No entäs itselläsi? :)
Mulla on tällaiset tangat
http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=VJKlQtnqkck - ap.
Sxthsense kirjoitti:
farkut. alushousuja ei ole. menen nukkumaan. palataan muffinsiasiaan huomenna jos ehdotukseni kelpaa ja uskalluksesi riittää. kohtelen sinua mukavasti. haluan vaan olla lähelläsi haistellen millaisia muffinsintuoksuja uuniostasi tulee haistettavaksi. voidaan pelata shakkia muffinsien valmistuessa tai vaikka lúkea Raamattua.
ap. kirjoitti:
farkut. alushousuja ei ole. menen nukkumaan. palataan muffinsiasiaan huomenna jos ehdotukseni kelpaa ja uskalluksesi riittää. kohtelen sinua mukavasti. haluan vaan olla lähelläsi haistellen millaisia muffinsintuoksuja uuniostasi tulee haistettavaksi. voidaan pelata shakkia muffinsien valmistuessa tai vaikka lúkea Raamattua.
No mut tottakai! Molemmat sopii. Pelaan shakkia kehnosti, mut katselen sitä mielelläni ja katselen vielämierluummini kun paistelet muffinseja. Raamatuista osaan puhua ja paljon muustakin.. :)
Sinulla on hyvä nimimerkki, plussa siitä. Noin muuten jutustasi tuli mieleen 70-luvulla kirjaston satutunnilla kuulemani tarina, jossa ihminen ammuttiin (lapsen ymmärrykseni mukaan) kaikkine läskeineen avaruuteen. Mietin, että mahtaako se muuttua pekoniksi. Olin tietämättäni hyväuskoinen, koska en kaivannut happinaamaria.
Ps. Vaimo on peloitellut erolla, jos alan lampaaksi, joten pidetään lammas kebabissa.- .Ratikkakuski
Sxthsense kirjoitti:
Kunnon vaimo sulla! Teillä ei lammastella eikä mää'itä turhia :D
On vaimoni kunnon kumia, ei jaksa puhaltaa täyteen ja pitiosta HIRMUKALLIS pumppu lisäksi nyyyyyyyh joudun vaivaisten taloon
.Ratikkakuski kirjoitti:
On vaimoni kunnon kumia, ei jaksa puhaltaa täyteen ja pitiosta HIRMUKALLIS pumppu lisäksi nyyyyyyyh joudun vaivaisten taloon
Ja näin sanoo vararatikka...
- :)
Sxthsense kirjoitti:
Ja näin sanoo vararatikka...
Oli varmaankin sessamine asialla taas
- sessamine :)
Sxthsense kirjoitti:
siis entäs.. :P
entäs, entäs:D
- sessamine :P
Sxthsense kirjoitti:
siis entäs.. :P
Levolle laske Luojani
,Armiasole suojani.
Ota jo Ratikka pois,
että palsta kivampi ois
Ei se ruumis mihinkään nouse.
Sxthsense kirjoitti:
Eilen nous joku autokin., miksei muka jonkun ruho? :)
Mutta alas se tuli se autokin. Ne on henkimaailman hommia mihinkä Fysiikan lait ei päde.
relaxed_eyes kirjoitti:
Mutta alas se tuli se autokin. Ne on henkimaailman hommia mihinkä Fysiikan lait ei päde.
Kah, fysiikka tuli oikein isolla. No kieltämättä se on mulle tärkee asia. Monestakin eri syystä.
relaxed_eyes kirjoitti:
Kah, fysiikka tuli oikein isolla. No kieltämättä se on mulle tärkee asia. Monestakin eri syystä.
No juu, Onhan se. Fysiikan lait jyllää, eikä henkisyydestä tietoakaan vaikka monesti sellaista kaipaisi :)
- zzy
Minun voi noustakin......tuhkana tuuleen
Olen ruumiinluovutus tetamenttii maininut, ettei siunailla kirkoissa tai muutakaan peijaisia-------
The Misfits Dust to Dust
http://www.youtube.com/watch?v=-IIFD8jxN8g Sxthsense kirjoitti:
No juu, Onhan se. Fysiikan lait jyllää, eikä henkisyydestä tietoakaan vaikka monesti sellaista kaipaisi :)
Tuosta tulikin mieleeni erä loistava muutaman vuoden takainen aloitus mikä täällä oli. Kun naiset aina jättää miehen sanomalla tyyliin, että meidän kemiat ei oikein kohtaa, ni miten siinä kävis jos jompi kumpi(mielummin mies) sanoo toiselle, että meidän fysiikat ei oikein kohtaa? Veikkaan, että tulis käsilaukusta päähän.
relaxed_eyes kirjoitti:
Tuosta tulikin mieleeni erä loistava muutaman vuoden takainen aloitus mikä täällä oli. Kun naiset aina jättää miehen sanomalla tyyliin, että meidän kemiat ei oikein kohtaa, ni miten siinä kävis jos jompi kumpi(mielummin mies) sanoo toiselle, että meidän fysiikat ei oikein kohtaa? Veikkaan, että tulis käsilaukusta päähän.
Niin no. Kyllähän se apeaksi vetäisi... Et miten kauhealta sitä voihin haista! :D
- F :P
Sxthsense kirjoitti:
Niin no. Kyllähän se apeaksi vetäisi... Et miten kauhealta sitä voihin haista! :D
Sxthensen kanssa ei meillä kemiat sovi, kun sen suu on niin kamala
http://www.youtube.com/watch?v=rFYeYrFXNLM F :P kirjoitti:
Sxthensen kanssa ei meillä kemiat sovi, kun sen suu on niin kamala
http://www.youtube.com/watch?v=rFYeYrFXNLMHah! Kävin hampilääkärillä viikon alussa ja mun tavallista valkoisempia hampaita kehuttiin, vaikka ovat tuolla kulmahampaiden takana :) Hyvä että hän jotakin kivaa kehuttavaa löytyi, koko laskun edestä :D
Ajattelin hankkia jotkut suuraudat, jolla esittellä parhaita puolia itsestäni... :D- :oP
Sxthsense kirjoitti:
Hah! Kävin hampilääkärillä viikon alussa ja mun tavallista valkoisempia hampaita kehuttiin, vaikka ovat tuolla kulmahampaiden takana :) Hyvä että hän jotakin kivaa kehuttavaa löytyi, koko laskun edestä :D
Ajattelin hankkia jotkut suuraudat, jolla esittellä parhaita puolia itsestäni... :DNo, vilauta peppuasi pyjaman alta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?861739Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,171091Käyttäkää kumia kajaanilaisten naisten kanssa
Elkää ottako riskiä ilman kumia kun saattaa käydä niin että sinusta tuleekin isä lapselle ja elättäjä molemmille.981046Miksi tällainen pelottaa ja aiheuttaa joillakin ärtymystä?
"Sitoudun ystävien ja kollegoiden kanssa puuttumaan seksistisiin vitseihin ja vähättelyyn. Sanon ääneen, kun jokin ei ol79952- 91794
Jymyuutinen: Suomen talous kasvaa hurjaa vauhtia
https://www.iltalehti.fi/talous/a/11fba8a8-a7fb-44f4-a58b-f129f6d5bdf5 Akavan pääekonomistin mukaan Suomen kokonaistuot146779Tunnusmerkkejä Kaivatulle
Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt51754Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs50695- 53674
Oletko nainen enää täällä?
En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv51671