Matkustelusta

matkakärpänenn

1. Matkustatko yleensä yksin, kaksin ai isommassa porukassa?
2. Löhöloma vai toimintaloma?
3. Etelään vai Lappiin?
4. Mikä on sopiva lomamatkan pituus?
5. Voisitko muuttaa osaksi vuotta ulkomaille?

30

247

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Matkustatko yleensä yksin, kaksin vai isommassa porukassa?
      Yksin en ole matkustanut kuin kotimaassa. Kaksin olen ulkomaille matkustanut vuoteen 2001 asti. Sen jälkeen oli taukoa monta vuotta matkustelusta ja sen jälkeen olen matkustanut vain neljän hengen porukalla ulkomaille.
      2. Löhöloma vai toimintaloma? Löhölomasta ei ole oikein kokemusta, edes lapsuudesta. Ei varsinaisesta toimintalomastakaan. Yleensä sopivasti löhöilyä ja rentoutumista esim. aamupäivisin ja sitten loppupäivä omalla tai vuokra-autolla kiertelyä. Illalla taas rentoutumista.
      3. Etelään vai Lappiin? Riippuu vuodenajasta. Talvella eurooppaa etelämmäks ja kesällä ei keskieurooppaa etelämmäksi. En pidä siitä jos on lämpöä 30 tai enemmän.
      4. Mikä on sopiva lomamatkan pituus? Viikko on sopiva. Jos on oikein kiva paikka niin ehkä kaksi viikkoa. Tai oikein pitkä reissu kiertelyä tiedossa.
      5. Voisitko muuttaa osaksi vuotta ulkomaille? En, jo viikon jälkeen tulee koti-ikävä. En voisi kuvitella asuvani osaa vuotta ulkomailla. Kaipaan suomen kieltä ja suomalaista kulttuuria sekä järjestelmällisyyttäkin :)

• :)

hkl yleensä muitakin
      leipäjonossa löhöämistä
      leipäjonon pituus mielumin vain metri

kerava riihimäki ja mikkeli kesällä löhöilen mielelläni bikineissä kunhan löydän xxxxl alaosan mun yksi tuttu sai lahjaksi alusasun jonka etumus on kokoa xxxxxxl.:)

• .
        :) kirjoitti:

kerava riihimäki ja mikkeli kesällä löhöilen mielelläni bikineissä kunhan löydän xxxxl alaosan mun yksi tuttu sai lahjaksi alusasun jonka etumus on kokoa xxxxxxl.:)

ulkomailleko ? siellä ei varmaankaan ole niin paljon siideriä eikä mun kokosia legginsiä.

• .
        . kirjoitti:

ulkomailleko ? siellä ei varmaankaan ole niin paljon siideriä eikä mun kokosia legginsiä.

mä en nyt jaksa miettiä teidän kysymyksiä kun on tärkeämpääkin. Nyt sitten saan noista tyhjistä pulloista siideriä ja sitten aroman paitsi jos kuitenkin viellä venaan vähän niin voin ostaa uudet legginsit kun nää on jo niin kuluneet tuolla terasilla istumisesta.

• 1. Matkustatko yleensä yksin, kaksin ai isommassa porukassa? -pääosin olen matkustanut ulkomaille kaksin... mutta joitakin kertoja yksinkin ja jonkun verran isommasskin porukassa

2. Löhöloma vai toimintaloma? -se on sille ihan sama kunhan vaan on vapaus päättää mitä loman hetkinä kulloinkin tekee. Arki on niin aikataulutettua ja suunniteltua, että ei huvita suunnitellla lomiakin etukäteen.

3. Etelään vai Lappiin? -etelään olen pääosin aina suunnannut

4. Mikä on sopiva lomamatkan pituus? -10 päivää, viikko on liian lyhyt, kaks viikkoa liian paljon

5. Voisitko muuttaa osaksi vuotta ulkomaille? -voisin

Viimeiseen liittyen vielä. Olen tässä ihmetellyt, että miksi työttömät eivät enää nykyään lähde ulkomaille töihin, kuten esim. 60-luvulla...

• Eläs sano vaikka lähtiskin ulkomaille töihin. ;-D

• ol_io kirjoitti:

Eläs sano vaikka lähtiskin ulkomaille töihin. ;-D

Niin, en mä tiedä. Mä oon vaan tätä ajatellu ku mun yks kaveri muutti pari kuukautta sitten Australiaan ja kuulin vasta, että yks tuttu muutti pari viikkoa sitten sinne. Kummallakin oli vakityöpaikat täällä ja siellä niillä ei ollu mitään varmaa odottamassa. Ni, ajattelin vaan, että mikä ihime pitää yksinäisiä tai ainakin lapsettomia työttömiä Suomessa? Ei ole palijo hävittävää vaikka kävis vähä kokeilemaskin ulkomailla.

Tuntuu vähä olevan nykypäivänä niin, että työttömät ei lähähe itte mihinkään, eikä ne päästääsi ketään muutakaan tänne.

Ja sille työttömälle joka tulee tähän väittämään, että kaverit on täällä.... No, suomi24.fiihin pääsee ulkomailtaki. Ainakin vielä, ellei Soini ja kumppanit tee tästä maasta aivan pohjois-koreaa.

• eikö lomalle lähetä yleensä löhöileen? ja lappiin, kiitos.

• .

no me frenien kanssa löhöillään kulmilla kyllähän te :) senkin tiedätte kuten senkin miten persjalkanen olen sekä tämän mielettömän siideri janon nytkin on mennyt yhteen putkeen monta viikkoa mutta yleensä jouluna ihmiset tahtovat esittää hyväntahoisuutta meille juopoille ja hu.rille ja muuten reppanoille jotka on ihan sekaisin.

• 1. Matkustatko yleensä yksin, kaksin ai isommassa porukassa?
      Kaksin

Toimintaloma

3. Etelään vai Lappiin?
      Etelään

Riippuu kohteesta, mutta ylensä viikko riittää.

Ilman muuta, jos se olisi mahdollista. Eläkkeellä viimeistään.

no mut nyt vmun täytyy lähteee kulmille pummimaan ja jos näkisin kaken reiskan ja ramin onkox ne ehtineet pyysimään wcpaperia jostain meiltä on loppu no tämähän :) te tiesittekin joten halipatsui.

• .

no mut nyt vmun täytyy lähteee kulmille pummimaan ja jos näkisin kaken reiskan ja ramin onkox ne ehtineet pyysimään wcpaperia jostain meiltä on loppu no tämähän :) te tiesittekin joten halipatsui.

kepa muuten pyysi kertoo et hei tottahan toki te tiedätte kun :) tietävät meidän istuneen viimeiset 30v terasilla sekä nauraneen kova äänisesti ja et mehän aamu aloitetaan lasinpesu nesteellä siihen ollaa aina luotettu mut hei ! nyt tulee kiire kun näihin catepillari sanaaleihin ei nää mun lyhkäset turvonneet sääret meinaa mahtuu.
        mä laitan papan saappaat ja sit menox :) nähdään siellä ruokajonossa tuu vaan rohkeesti juttelemaan :) ai mitä mä luen no mainksii, ilmaisjakeluu ja sit lääkärisarjaa, kultasarjaa ja aina mitä ihmiset on heittäneet pois.

• 1. Matkustatko yleensä yksin, kaksin ai isommassa porukassa? - Ainakin kaksin..
      2. Löhöloma vai toimintaloma? - Molempia..tosin mä en ole rantalöhööjiä/hotelli altaalla lojujia, vaan mielummin kiertelen katselemassa paikkoja ristiin rastiin...
      3. Etelään vai Lappiin? - Molemmat käy, mutta lämmin houkuttaa nyt enemmän..
      4. Mikä on sopiva lomamatkan pituus? - Riippuu kohteesta, viikonloppu Itävallassa vai aurinkoloma Kreikassa..kylpyläloma suomessa..näin esimerkkeinä..viikko on aika hyvä..
      5. Voisitko muuttaa osaksi vuotta ulkomaille? - Vaikka pysyvästi.. ;-)

- yksin, ei tarvitse muita odotella.

- sopivasti seksiä ja lepoa

3. Etelään vai Lappiin?
      - kotomaa

- riittävä

- maasta riippuen

- Yleensä kaksin.

- Toimintaloma, jossa voi hieman löhöilläkin, jos sille päälle sattuu.

3. Etelään vai Lappiin?
      - Etelään.

- Vähintään 2 - 3 viikkoa.

- Kokonaan muualle tai talvet Australiassa olisi ihanne.

• nbhyu

siis vauuuu tosi siistii että olette päässeet näkemään maailmaa eikä siis mitkän ihan sosiaaliturvan varassa elävät tollasii pysty mekin käytiin just laittaa lotto ja sitten ostettiin jätkän hampparia ja siideriä ritun kanssa ja tultiin lukee.

me ajateltiin et jos ritu ei ostaisi uusi leggensiä ja toi vanha toppatakki menisi viellä yhden vuoden voitas kyllä lähtee risteilee ja sillei :) siis älkää nyt vaan pelätkö että tullaan moikkaa tehän häpeisitte silmät päästä kyl me varmaan osataan olla ihan siellä niinku omassa hierarkissa.
        mut se on ihan jees et teillä kaikilla muilla varattomilla ja köyhillä menee noin hyvin.

• ööööööö?
        nbhyu kirjoitti:

siis vauuuu tosi siistii että olette päässeet näkemään maailmaa eikä siis mitkän ihan sosiaaliturvan varassa elävät tollasii pysty mekin käytiin just laittaa lotto ja sitten ostettiin jätkän hampparia ja siideriä ritun kanssa ja tultiin lukee.

me ajateltiin et jos ritu ei ostaisi uusi leggensiä ja toi vanha toppatakki menisi viellä yhden vuoden voitas kyllä lähtee risteilee ja sillei :) siis älkää nyt vaan pelätkö että tullaan moikkaa tehän häpeisitte silmät päästä kyl me varmaan osataan olla ihan siellä niinku omassa hierarkissa.
        mut se on ihan jees et teillä kaikilla muilla varattomilla ja köyhillä menee noin hyvin.

olet alv-liskot

ööööööö? kirjoitti:

olet alv-liskot

ritu sai duunia tai siis oli työlistetty vahinkovakutukseen kun se on jotain valttioppia ja jotain lukennut niin kyllä me ollaan ihmetelty kun teiltä häviää aina ihan hirveen kalliita kameroita mm. matkoilla ja sitä selkäkipua on ihan mielettömästi tossa yhtenä iltana katsottiin että kyllä varmasti kannattaa matkustaa kun korvauksia vahinkovakutuus yhtiöt on maksaneet määrälisesti.

mä sanoinkin ritulle et hei ei ihan tyhmät tollasta osaa et kyllä on hyvä homma toi valviiraan ja valelekurien yhteiskimppa....mut sit me oltiin kyllä sitä mieltä et hei kukin tyylillään.

• .

ritu sai duunia tai siis oli työlistetty vahinkovakutukseen kun se on jotain valttioppia ja jotain lukennut niin kyllä me ollaan ihmetelty kun teiltä häviää aina ihan hirveen kalliita kameroita mm. matkoilla ja sitä selkäkipua on ihan mielettömästi tossa yhtenä iltana katsottiin että kyllä varmasti kannattaa matkustaa kun korvauksia vahinkovakutuus yhtiöt on maksaneet määrälisesti.

mä sanoinkin ritulle et hei ei ihan tyhmät tollasta osaa et kyllä on hyvä homma toi valviiraan ja valelekurien yhteiskimppa....mut sit me oltiin kyllä sitä mieltä et hei kukin tyylillään.

sitten hei että saako seitsämän vuotta vanhasta polkupyörästä korvauksi...no ei saa Kertokaas ihmeessä muuten mistä te niin mielettömän hienoja kameroita ynnä muuta sitten ostatte kun ne aina häviää matkoilla :) kun ritu nyt kuitenkin on valtioppin maisteri oikeesti
        mut kivaa hei et teillä on kivaa olkaa nyt vähän huolelsimpia että kamerat ja kännykät jatkuvasti häviä .

. kirjoitti:

sitten hei että saako seitsämän vuotta vanhasta polkupyörästä korvauksi...no ei saa Kertokaas ihmeessä muuten mistä te niin mielettömän hienoja kameroita ynnä muuta sitten ostatte kun ne aina häviää matkoilla :) kun ritu nyt kuitenkin on valtioppin maisteri oikeesti
        mut kivaa hei et teillä on kivaa olkaa nyt vähän huolelsimpia että kamerat ja kännykät jatkuvasti häviä .

mut jos ripa ja kepa tulee niin sanokaa et meillä on kyllä jätkän hampparia ja lasolia. eikös se niin ollut että ollaan juoppoja lumppuja huoria valehtelijoita loiseläjiä jne... älkää nyt turhaan hävetkö kun se ei oikein sovi teille koville :)

• .

mut jos ripa ja kepa tulee niin sanokaa et meillä on kyllä jätkän hampparia ja lasolia. eikös se niin ollut että ollaan juoppoja lumppuja huoria valehtelijoita loiseläjiä jne... älkää nyt turhaan hävetkö kun se ei oikein sovi teille koville :)

niin sitä viellä matkalaukkujen heittelijöille että kun uteliaisuutt menette avamaan toisten matkalaukkuja niin se lappu puuttuu monelta että olette omin luvin ja salaa käyneet :) kun viellä ei ole kysymys mistään käskystä eikä huume kuin muustakaan mä sanoin jo että olette heikoilla jäillä mutta jos duunia ei ole tärkeä niin sittenhän tyhmä saa lisää rohkeutta kun mieltä vailla palvelee.

mut hei kukin tyylillään tollasta se siellä kriminaaleilla on mut hei kukin tyylillään vai mitä.

. kirjoitti:

niin sitä viellä matkalaukkujen heittelijöille että kun uteliaisuutt menette avamaan toisten matkalaukkuja niin se lappu puuttuu monelta että olette omin luvin ja salaa käyneet :) kun viellä ei ole kysymys mistään käskystä eikä huume kuin muustakaan mä sanoin jo että olette heikoilla jäillä mutta jos duunia ei ole tärkeä niin sittenhän tyhmä saa lisää rohkeutta kun mieltä vailla palvelee.

mut hei kukin tyylillään tollasta se siellä kriminaaleilla on mut hei kukin tyylillään vai mitä.

:) Noniin nyt vain kysymään kaikkea mahdolista.

• Pena lähtee lappiin, minä en.

• .

:) mene sit vaikka pohjoiskarjalaan ja laita verkkarihousut mutta selkokielellä tiedostan että palstoilla hyörii hyväksikäyttäjiä, kriminaaleja sekä onnen onkijoita niin selkokielellä pyydän pitämään itseeni etäisyyttä :) eikä kepa eikä ripakaan tykkää...

• . kirjoitti:

:) mene sit vaikka pohjoiskarjalaan ja laita verkkarihousut mutta selkokielellä tiedostan että palstoilla hyörii hyväksikäyttäjiä, kriminaaleja sekä onnen onkijoita niin selkokielellä pyydän pitämään itseeni etäisyyttä :) eikä kepa eikä ripakaan tykkää...

Pena vääntää jakaria, minä en.

• KoppavaHoro

Tilastollisesti yksin, nykyään käytännössä kaksin.

Toiminta!

3. Etelään vai Lappiin?
      Mieluiten molemmat.

Liian pitkällä lomalla en ole vielä ollut.

Todistettavasti voin.

• **

* Yksin, kaksin ja porukassakin.

*Toimintaloma, en osaa löhöillä

3. Etelään vai Lappiin?
      * Lappiin

* Pari viikkoa

* En

• 1. Matkustatko yleensä yksin, kaksin ai isommassa porukassa? - Useammin yksin, mutta silloin kyse ei ole lomamatkoista. - Lomalle pienellä "porukalla"
      2. Löhöloma vai toimintaloma? - siltä väliltä, mutta toiminta on must
      3. Etelään vai Lappiin? - seuraavaksi Lappiin
      4. Mikä on sopiva lomamatkan pituus? - viikko, mutta riippuu kohteestakin
      5. Voisitko muuttaa osaksi vuotta ulkomaille? - en nyt, ehkä joskus

• kundi.kundine

1. kaksin tai isommas porukas
      2. njaa sekotus
      3. etelän suuntaan ny ainaki
      4. semmone et rahat riittää
      5. nääh, ei jaksa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      94
      914
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      54
      858
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      788
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      141
      698
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      665
    6. 78
      521
    7. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      498
    8. Oletko hyljännyt minut mies?

Toivottavasti et. 🥺🥺🥺🥺🥺
      Ikävä
      40
      486
    9. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      86
      467
    10. Olit kyllä niin

Tunnekylmä lopussa että ei ole paluuta enää niihin rakkaudentunteisiin joita joskus koki
      Ikävä
      44
      467
    Aihe