Kirjoituksista sitä ei ainakaan huomaa, joten...?!
Oletko muuttunut yhtään viime vuosina?
23
191
Vastaukset
- .
Olen hyvinkin paljon.
- kundi.kundine
jonkiverra
- gima stadist
Kuisse ny simmottis:)
Jep! Olen vihdoinkin aikuistumassa, prosessi on vielä pahasti kesken.. kyllä tämä tästä pikkuhiljaa etenee.
- Etkö muka
enää kato aamupiirrettyjä, kuten minä?
Etkö muka kirjoitti:
enää kato aamupiirrettyjä, kuten minä?
No en ehdi millään, vaikka piirretyistä tykkäänkin.
toivotaan
No tuohon osais varmaan parhaiten vastata turinatiimiläiset...siis että onks mun kirjoitukset muuttunut johonkin suuntaan vuosien varrella.
Olen yhtä ulalla mitä ennenkin.
Luulen muuttuvani vuodesta toiseen aina vain vähemmän, onneksi.
Noin muuten kun tulee jossain vastaan omia kirjoituksia viime vuosituhannelta, niin eipä ole ajatukset ja kirjoitukset juurikaan miksiään muuttunut.- y.b..
En varmaan. Ei sitä muutamasta vuodesta vielä huomaa. Itse ainakaan.
Ja nyt sinne ss... - valitettavasti..
Olen tullut katkerammaksi ja kyynisemmäksi
En ole.
- .
Hyvä niin.
Kyllä. - Nutturani on hieman höllennyt ja nuorenen muutenkin vuosi vuodelta ;)
- Iirko
En nyt sanoisi noinkaan.
Aivan helvetisti.
Kyllä olen ja huonompaan suuntaan on mennyt fyysisesti ainakin, johtuen omasta laiskuudesta...
Olen. Joissain asioissa paljonkin. :-)
- .
tässä joku aika sitten tapasin pitkästä aikaa yhden tyypin ei mitenkään läheinen mutta aina kun nähdään niin kuppilassa, edelisestä kerrasta oli varmasti noin kymmene vuotta jolloin viimeksi olimme tavanneet niin hän totesi että milloin sä lopetat ton ryyppäämisen...hihihiiihih no huhuh vaan
hän siis ajatteli että olen elänyt kuin hän ryypäten jätin hänet uskomuksiinsa kun en kokenut tarvetta pilta hänen mielikuviaan. - :)
. kirjoitti:
tässä joku aika sitten tapasin pitkästä aikaa yhden tyypin ei mitenkään läheinen mutta aina kun nähdään niin kuppilassa, edelisestä kerrasta oli varmasti noin kymmene vuotta jolloin viimeksi olimme tavanneet niin hän totesi että milloin sä lopetat ton ryyppäämisen...hihihiiihih no huhuh vaan
hän siis ajatteli että olen elänyt kuin hän ryypäten jätin hänet uskomuksiinsa kun en kokenut tarvetta pilta hänen mielikuviaan.jos vieläkin tarkempi olen niin reilusti yli kahdenkymmenen vuoden aikana kun olen tavannut satunaisia ei läheisiä eikä lähempää tuttavuutta ihmisijä useampi on kuvittelut että elän kuten he :)
en nyt kovinkaan ole muuttunut kuin fyysisesti tosin jotkut sanovat että olen ...niinpä niin sehän johtuu vain missä mielentilassa ovat tai olenko juuri silloin just samaa mieltä jostain jonkun kanssa tai onko jollain joku hätä muu kuin wc jne.. :)
Olen, sekä huonompaan, että parempaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei215684- 541795
- 251289
Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa
Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom2001101- 741085
Mitä teet nainen
Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,531027Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.142983Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?
Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️63972- 48948
Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle58945