Oletko muuttunut yhtään viime vuosina?

hemu

Kirjoituksista sitä ei ainakaan huomaa, joten...?!

23

185

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Olen hyvinkin paljon.

    • kundi.kundine

      jonkiverra

      • gima stadist

        Kuisse ny simmottis:)


    • Jep! Olen vihdoinkin aikuistumassa, prosessi on vielä pahasti kesken.. kyllä tämä tästä pikkuhiljaa etenee.

      • Etkö muka

        enää kato aamupiirrettyjä, kuten minä?


      • Etkö muka kirjoitti:

        enää kato aamupiirrettyjä, kuten minä?

        No en ehdi millään, vaikka piirretyistä tykkäänkin.


    • toivotaan

    • No tuohon osais varmaan parhaiten vastata turinatiimiläiset...siis että onks mun kirjoitukset muuttunut johonkin suuntaan vuosien varrella.

    • Olen yhtä ulalla mitä ennenkin.

    • Luulen muuttuvani vuodesta toiseen aina vain vähemmän, onneksi.

      Noin muuten kun tulee jossain vastaan omia kirjoituksia viime vuosituhannelta, niin eipä ole ajatukset ja kirjoitukset juurikaan miksiään muuttunut.

    • y.b..

      En varmaan. Ei sitä muutamasta vuodesta vielä huomaa. Itse ainakaan.

      Ja nyt sinne ss...

    • valitettavasti..

      Olen tullut katkerammaksi ja kyynisemmäksi

    • En ole.

      • .

        Hyvä niin.


    • Kyllä. - Nutturani on hieman höllennyt ja nuorenen muutenkin vuosi vuodelta ;)

      • Iirko

        En nyt sanoisi noinkaan.


    • Aivan helvetisti.

    • Kyllä olen ja huonompaan suuntaan on mennyt fyysisesti ainakin, johtuen omasta laiskuudesta...

    • Olen. Joissain asioissa paljonkin. :-)

      • .

        tässä joku aika sitten tapasin pitkästä aikaa yhden tyypin ei mitenkään läheinen mutta aina kun nähdään niin kuppilassa, edelisestä kerrasta oli varmasti noin kymmene vuotta jolloin viimeksi olimme tavanneet niin hän totesi että milloin sä lopetat ton ryyppäämisen...hihihiiihih no huhuh vaan

        hän siis ajatteli että olen elänyt kuin hän ryypäten jätin hänet uskomuksiinsa kun en kokenut tarvetta pilta hänen mielikuviaan.


      • :)
        . kirjoitti:

        tässä joku aika sitten tapasin pitkästä aikaa yhden tyypin ei mitenkään läheinen mutta aina kun nähdään niin kuppilassa, edelisestä kerrasta oli varmasti noin kymmene vuotta jolloin viimeksi olimme tavanneet niin hän totesi että milloin sä lopetat ton ryyppäämisen...hihihiiihih no huhuh vaan

        hän siis ajatteli että olen elänyt kuin hän ryypäten jätin hänet uskomuksiinsa kun en kokenut tarvetta pilta hänen mielikuviaan.

        jos vieläkin tarkempi olen niin reilusti yli kahdenkymmenen vuoden aikana kun olen tavannut satunaisia ei läheisiä eikä lähempää tuttavuutta ihmisijä useampi on kuvittelut että elän kuten he :)
        en nyt kovinkaan ole muuttunut kuin fyysisesti tosin jotkut sanovat että olen ...niinpä niin sehän johtuu vain missä mielentilassa ovat tai olenko juuri silloin just samaa mieltä jostain jonkun kanssa tai onko jollain joku hätä muu kuin wc jne.. :)


    • Olen, sekä huonompaan, että parempaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      113
      3126
    2. Miksi miehet kohtelevat mua huonosti

      Oon nyt tapaillut kolmea ihmistä. Ensimmäisen kanssa nähtiin kolme kertaa, ja meidän oli tarkoitus mennä leffaan tiettyn
      Sinkut
      158
      2422
    3. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      325
      2403
    4. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      129
      2231
    5. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      95
      1531
    6. Poliisi etsii Leif Lindemannia

      https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/poliisi-etsii-leif-lindemania-julkaisi-kuvan/8982310#gs.cec6zf Onko nähty jo tarhar
      Kokkola
      31
      1347
    7. Mitä mielestäsi on aito

      rakkaus? Miten sen kuvailisit?
      Ikävä
      120
      1210
    8. Hitsi että olet tyylikäs!

      Sinulla on upea näkemys ja oikeaa värisilmää. Hyvä etten melkein pudonnut polvilleni eteesi kun hämmästytit minut jällee
      Ikävä
      38
      1137
    9. Minä haluun vaa oikeesti kuulla

      Että sulla on kaikki hyvin. Ihan oikeasti haluan. Ehkä meitä ei sit ollu tarkotettu yhteen, mut oot mulle äärettömän tär
      Ikävä
      59
      1124
    10. Ensi kerralla aion ottaa sinun kanssa

      Tuijotus kisan ja mitäs sitten tapahtuu jää nähtäväksi 🤩😃 Voi olla vähän hankalaa jos muita ihmisiä mutta odotelkoot s
      Ikävä
      47
      941
    Aihe