Eron paikka

eroanalyysi

Mies! Mitä ulkonäköön liittyviä radikaaleja muutoksia et suvaitsisi kumppaniltasi? Tyyliin jos hän lihoaisi yli 100 kiloiseksi, tulisi ero?

Mitä tekemisiin liittyviä asioita (ei lasketa pettämisiä, tappamisia eikä muita rikoksia) et hyväksyisi kumppaniltasi, taikka tulisi ero? Tyyliin, hän menisi Big Brotheriin ja pistäisit poikki.

Nainen, mitä sellaisia asioita on ulkonäköön ja tekoon liittyviä, joita kumppanisi ei suvaitsisi? Ja edelleen pois suljetaan pettämiset, tappamiset jne.

6

98

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ~cissi~

Sen siitä saa kun kyselee miehiltä. Niillehän käy ihan mikä vaan.

• Sukupuolen vaihdos ja välinpitämättömyys meidän asioista ja suhteesta.

• saIeen

Minun henkilökohtaisten asioideni levittely johtaisi eroon. Puhumattakaan julkisesta pohdiskelusta, kuten jossain netissä ja asia tulisi tietooni.

• Jos tuo lihoaminen johtuisi siitä, että olen jumittunut tv:n ja netin ääreen 24/7 ja syön päivittäin jääkaaapin tyhjäksi, niin silloin se voisi johtaa eroon. En usko että silloin, jos se johtuisi esim. jostain sairaudesta. Tai tietysti tossakin se voisi johtua siitä, mutta jos tosiaan olisi kyse vain laiskuudesta, niin uskoisin, että kumppani ei sitä jaksaisi pidemmän päälle.

Muita ulkonäköön liittyviä? Ehkä jos vapaaehtoisesti tatuoisin itseni tyyliin melkein kokonaan tai hommaisin silikonirinnat tai -huulet. (paitsi jos olisi kyse rintasyövästä tai muusta selkeästä korjaustoimenpiteestä eikä pelkästä turhamaisuudesta laittaa rahoja haaskuun)

Teko? No toi Big Brotheriin meno vois kyllä olla aika paha..Sille pitäisi ainakin olla joku tosi hyvä perustelu ja liittyä vaikka hyvin konkreettisesti mun työhön tms. eli että olisin täysin pakotettu menemään. Sitten vois hyväksyä. Ja en kyllä mä itsekään vois hyväksyä itseäni, jos menisin :P

• näi o

Jos leikkaisi tukan kaljuksi tai rupeisi uranaiseksi.

• Minä en muuten vättämättä eroaisi vaikka akka joutuis taposta tai muusta rikoksesta linnaan.

Mä eroaisin ainoastaan sitten jos rakkaus loppuis.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskaltaako tässä luottaa siihen että

Ehkä rakastetaan toisiamme?
      Ikävä
      101
      1021
    2. Tunnusmerkkejä Kaivatulle

Jotain mistä toinen tunnistaa. Täällä vaalea nainen kaipaa miestä jolla vaaleat hiukset ja asuu maalla. Pelataanko kortt
      Ikävä
      57
      979
    3. Oletko nainen enää täällä?

En ole tunnistanut kirjoituksiasi hetkeen. Ainoastaan yhdessä neutraalissa ketjussa, missä ei ollut kyse tunteista. Hyv
      Ikävä
      61
      830
    4. Miehen ja naisen ystävyys

Mitä järkeä on miehen ja naisen ystävyydessä jos toinen ajattelee toisesta enemmän= on rakastunut ja toivoo yhdessä oloa
      Ikävä
      144
      788
    5. Pidätkö itseäsi varattuna

Kaivatullesi?
      Ikävä
      65
      695
    6. Naisten top-5 red flagit

1. Feminismi: kertoo keskenkasvuisuudesta, välttää vastuuta tekemällä miehistä kestosyyllisen kaikkeen 2. Ylipaino: kiel
      Ikävä
      102
      553
    7. Pyydetään tiedonantoa "hyvinvointitalo"-hankkeen nykytilanteesta

ja aikataulusta. Odotetaanko uutta hallinto-oikeuden päätöstä. Hallinto-oikeushan antoi teknisenlautakunnan lupajaosto
      Pyhäjärvi
      89
      547
    8. 78
      541
    9. Rakastan sinua

Anteeksi että epäilin sinua.. ❤️
      Ikävä
      53
      527
    10. Mitähän meinaat

Vai meinaatko mitään kohtaamisen suhteen?
      Ikävä
      39
      518
    Aihe