Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
ja1978
profiilit
ja1978
ja1978
Vapaa kuvaus
Aloituksia
5
Kommenttia
1995
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Juopporetkun nainen on usein itsekin juoppo.
Mutta jos mies on raitis mutta kuitenkin syrjäytynyt yhteiskunnasta, sellaista yhdistelmää ei yleensä naisista löydy.
29.12.2014 05:18
Syrjäinen maaseutu asuinpaikkana, olen sulkeutunut luonne, en ole hankkinut ammattia, en ole koskaan ollut töissä, en käy ravintoloissa koska olen raitis, en osaa puhua/kirjoittaa naisille mitään kiinnostavaa edes netissä....
Siinä niitä syitä.
29.12.2014 04:12
En ole minäkään seurustellut vaikka olen jo kaksi kertaa sen 18 v....
28.12.2014 18:57
Miksi kaikkien pitää lisääntyä?
28.12.2014 18:52
Mutta mitä mahtuu nykyisiin tipparellun pituisiin autoihin? 3,7 metrisiin siis.
28.12.2014 18:42
Kyllä sähköverkkoon kytkettävä ainakin lämmittää. Ainakin jää sulaa laseista, mikä on tärkeintä.
28.12.2014 18:32
Ihmiset myös suosivat aikoinaan kylmiä autoja, ainakin VW Kuplaa. Pidettiin kai kestävänä, mutta TM:n 1974-vuoden käyttötesti ainakin osoitti, että kone alkoi olla väljä jo 50 000 km:ssa.
Ilmajäähdytyksen huono puoli oli se, että siitä ei saa lämpöä sisälle, mutta kone itse ylikuumenee kun ei ilmasta ole jäähdyttämään sen paremmin kuin lämmittämäänkään. Minusta kuplastakin olisi pitänyt tehdä nestejäähdytteinen versio jo 1970-luvulla viimeistään. Ilmajäähdytys oli 30-luvun ajatus.
Lämpimyyteen vaikuttaa koneen lohkon materiaalikin.
Itsellä kaksi samanmerkkistä mutta eri mallista 80-luvun japanilaisautoa.
Toisessa on rautalohko, toisessa kevytmetallia. Rautalohkoinen on lämmin, kun taas kevytmetallilohkoinen on jääkaappi. Pitää tukkia jäähdytin jo nollakelilla, kun käy koko ajan alilämpöisenä.
26.12.2014 09:19
Koti-PC:n ei tarvitsekaan toimia pakkasessa tai kosteassa ilmassa, niinkuin auton tietokonejärjestelmät jos niitä on.
Se on se ero. Tietokone ei välttämättä toimi niissä olosuhteissa missä auton on toimittava.
26.12.2014 09:11
"Olen vakuuttunut että erimerkkiset renkaat samalla akselilla olisivat kyllä katsastuksessa nousseet puheenaiheeksi."
Eivät nouse puheenaiheeksi. Eri merkki ei ole eri rengastyyppi.
Tai voihan kaikki tietysti mahdollista olla, joskus joku yksittäinen kats. mies on sitäkin mieltä, että kaikki 4 pyörää on oltava kesärenkaita, kun taas useimmat hyväksyvät kesärenkaina yhdistelmän: 2 kesärengasta + 2 nastatonta talvirengasta.
Ja mistäs kats.mies sen yhden renkaan sisärenkaallisuuden olisi tiennyt jos et sitä itse sano?
25.12.2014 20:56
Laita paikkausainetta.
21.12.2014 19:22
Minäkin olen joskus ihmetellyt, miten Fiat aina menestyy, vaikka senkin tuotteita on käsittääkseni usein tavalla tai toisella pidetty heikkolaatuisina.
Monelle muulle valmistajallehan huono laatumaine on käynyt kohtalokkaaksi jo takavuosina.
Kun vertaa siihen, miten kävi esim. englannin autoteollisuudelle ja heikkoa laatua pidettiin syynä, tuntuu oudolta, että joku Fiat silti on aina menestynyt vaikka tekisikin usein heikkolaatuisiksi moitittuja autoja.
Vai onko kyse vain siitä että yhtiö toimii niin monella saralla ja tuotanto kannattaa aina taloudellisesti?
16.12.2014 22:02
http://fi.wikipedia.org/wiki/British_Leyland#BL:n_loppu
16.12.2014 19:52
Eiköhän kyse ole aina ollut siitä, että minkä hintainen auto ylipäänsä kannattaa tehdä kunnolla. Kovin halpaa ei kannata jos ajatellaan sen suunniteltua käyttöikää matalan autoveron maissa.
Kylläpä saksalaisesta ruosteenestostakin esim. 80-luvun opelit taitavat olla aika ankeita esimerkkejä...
En sinänsä edes ymmärrä rolls-roycen kaltaisten autojen olemassaoloa, mutta jokuhan niitä on aina ostanut. Ei tosin välttämättä olisi jos maksaisivat muuallakin saman kuin suomessa....
16.12.2014 09:42
80-luvun autoissa ei oikeastaan ollut enää paljon parannettavaa käyttäjän kannalta.
Kolariturvallisuus nyt tietysti oli varsin heikko vielä monessa autossa, mutta matkustusmukavuus ym. olivat jo aika hyvällä tasolla.
15.12.2014 08:44
siis röntgen tietysti eikä rötgen.
15.12.2014 08:37
Kyllä röntgenin keksi Rötgen-niminen mies.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Wilhelm_Röntgen
Marie Curie tutki radioaktiivisuutta. Miehensä kanssa....eli mies mukana siinäkin.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Marie_Curie
15.12.2014 08:36
"Minua ei ainakaan melkein koskaan lähesty baarissa kukaan"
Minä en ole käynyt baarissa kertaakaan elämäni aikana.
14.12.2014 09:24
On.
Kun valitsee halvan ja pienivakuutuksisen auton, (tosin bonuksetkin on jo maksimissa), eikä polta tupakkaa eikä juo kaljaa eikä viinaa.
14.12.2014 09:06
Minä en ymmärrä, että miten miehellä voi olla vauvakuume?
Miten mies voi haluta lapsia? Itselleni täysin vieras tunne.
Niitä tyyppejä kai, jotka pitävät omaa sukuaan jotenkin erinomaisena ja sitä sitten olisi pakonomainen tarve muka jatkaa. Tai sitten miehen omat vanhemmat painostavat siihen suvunjatkamiseen.
En kyllä pysty ymmärtämään sitäkään, että miksi nykyajankin naiset ottavat yhä miehen sukunimen avioliitossa? Mikä pointti? Ikivanhaa ajattelua mielestäni.
13.12.2014 20:16
Minäkin olin pikkupentu 80-luvulla.
Pidin silloin 80-luvun autoja rumina nykyautoina, sensijaan 60-70-luvun autoja ihailin jo silloinkin kuten nykyäänkin.
Mutta kun aika on kulunut, ovat 80-lukuisetkin alkaneet näyttää ihan hyvältä. Samoin on käynyt 90-lukuisille, kun vertaa 2010-luvun rumiluksiin.
13.12.2014 18:04
29 / 100