otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
856
Kommenttia
199
¤ Raamit ¤
~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Rakensin raamit, taululleni pelkät raamit ei taulua vielä Minulla oli värit musta ja valkoinen A23627Säkkipukuun
*** Pukeudun säkkipukuun ajaksi häpeäkseni mutta en minun... Vetäydyn hiljaisuuteen pimeään laaksoon että en näkisi en2613~ Tivoli ~
~~ ¤ ~~ Kävelin sisälle tivoliin se oli tyhjä ihmisistä Etsin virtakatkaisijaa karuselliin Mietin, minne olet mennyt12604~Tuulen Henkäys ~
~~ ♥ Ihmisen elämä on ongelmallinen mutta minä olen onnellinen minä olen saanut elää sen Kuin Tuuli tyhjästä synnymme24601Jeesus ei voi olla Ylienkeli Mikael
Todiste 1 / Ellen G Whiten näky johon koko Adventistien harha Ylienkeli Mikael = Jeesus perustuu ! Ellen G White/ Kirj71600Omituista vähän Jeesus Jumala
Täällä näillä sivuilla on kovasti keskusteltu siitä onko Jeesus Jumala vai eikö ja mikä Jumala se Jeesus oikein on, jos28586KUN ESIRIPPU REPESI !
JOHDANTO: Matt 27:50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. 27:51 Ja katso, temppelin esirippu rep101574- 14562
:`( Miten onni korjataan :`(
§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ :`( MITEN ONNI KORJATAAN :´( On niin paljon helpompaa Rikkoa - Ei rakastaa ...10562~ Tuulee ~
~~~ ♥♥ ~~~ Tuulee pohjoisesta viima viiltää poskipäitä arvet jo ahavoituneet Miksi kaunis on mahdotonta ? kulkua kovie16554Sapatti Paavin "Pedon merkkikö" ?!
- Antiokian piispa Ignatios Antiokialainen!!!!! (kuoli n. 98-117) (kolmas patriarkka Pietarin ja Euodioksen (kuoli n. 6893549~ Jesus ja Josefina ~
~~ ♥♥ Elämä on huokaus kiireen keskellä Kivulias taival kohti suurta tuntematonta Yhdentekevä ilo riisuu sielua Pit4545Otakoppi: Katuvalot
~ Kun katuvalot sammuvat nostan katseeni ylöspäin vuoria kohti . en pakene varjoihin en nosta kaulusta . sill2540,.,¤ Anelin ¤,.,
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. ¤.,.ANELIN.,.¤ Minä etsin - Ylhäältäkin - Pyysin ja anelin Sinä10538;) Älä Katso ! ;)
###################### ;) ÄLÄ KATSO ;) Älä katso mua noin Mä en riitä - Sulle Sä riivit mua - Sydän huutaa - *5534~ Kuumia aaltoja ~
~~ ♥ Varpaita vaeltaa rantahiekassa On nousuvesi ja kaukaa saapuvat lämpimät laineet sivelevät sääriäsi Sinä olet t9534- ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ GALLERIA ♥ Astuin hiljaa huoneeseesi Raotin ovea ja katsoin En ole ystäväsi En liiem13525
~ Kerro tuuli ~
~~ ♥♥ Tie kulkee läpi erämaan yön hämärässä läpi leijuvien lehtien paljastuneet on rungot puiden jo vain alastomaksi kä10522Vapaakirkko Suomi 24:ssä ?
Miksiköhän Vapaakirkko luokitellaan Suomi 24:ssä Uskonnot ja uskomukset viitan alle eikä Kristinuskon alle... ? . http:/28520...Ikigai...
. Älä kadota minua ikigai . Älä sano turhuuksien turhuus kaikki on turhuutta . Ei ole vahinkoa koska sinä vielä olet sin1517