Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

775

Kommenttia

193

1. ~ Kerro tuuli ~

~~ ♥♥ Tie kulkee läpi erämaan yön hämärässä läpi leijuvien lehtien paljastuneet on rungot puiden jo vain alastomaksi kä
    Rakkausrunot
    10
    482
  2. Otakoppi: Venetian Mask

.,. . Voi Piazza San Marco ja nämä Venetsian kadut . Olen hukannut jälkesi ainoa valo nyt kynttilä pöydälläni .
    Runot
    10
    477
  3. ~ Minne ~

~~ ♥ Minne ovat kadonneet minne menneet Kauniit sanat suloiset huulet kosketuksen lempeys sylin riemu ja sen nostava
    Rakkausrunot
    23
    473
  4. ~ Rakkauskirje ~

~♥♥~ Rakas Batseba Huomasithan sinä miten jo alusta asti olen ollut kiinnostunut sinusta Kun ensimmäisen kerran tavat
    Rakkausrunot
    1
    472
  5. * Hiiputus *

Rakkausrunot
    14
    469
  6. * Knock Knock *

~~~~ * Huutaa ihmisiä vilinässä perään, perää ~ Eilinen on mennyt tulevaan, edennyt ~ Räävityn maljan pohjalla, tyhj
    Rakkausrunot
    11
    469
  7. Saako kouluissa enää opettaa...

... Luoja uskoa... vai vain Evoluutio uskoa... ??? . http://www.mariska.fi/2016/06/13/mestaripiirros/
    Adventismi
    38
    465
  8. ~ Ylevyys ~

~~ ♥ Se että sinua ei rakasteta sinusta ei välitetä sinua ei kuunnella Se ei tee sinusta huonompaa tai pienempää vähäp
    Rakkausrunot
    30
    460
  9. ¤...Kilpikonna...¤

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ¤ KILPIKONNA ¤ Olen haavoitettu Olen saanut arpeni suojaudun en luota
    Rakkausrunot
    9
    455
  10. ~ Kauneus ~

~~ ♥♥ ~~ Mikä se kauneus on ? ~ Onko se ajatus vaiko kosketus hellin Se kaunein kosketus toisen sylissä silmin suljet
    Rakkausrunot
    14
    453
  11. ,., ¤ AITO TUNNE ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,., AITO TUNNE ,., ♥ Aidon tunteen Jos saisin Ja Vielä pitää - ♥ Niin mihin Sen Laittaisin -
    Rakkausrunot
    6
    450
  12. ~ Pähkäys ~

~~~ ♥ En halua uraputkinaista se ei ole koskaan kotona En halua varakasta naista joutuisin sen orjaksi En halua kauni
    Rakkausrunot
    14
    440
  13. # Mikset sä vastaa #

####################### # MIKSET SÄ VASTAA # Mähän sanoin jo - Mä oon mikä oon Sun seinät - kaatuu - Huutaa tuskaa
    Rakkausrunot
    4
    437
  14. @

@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@
    Rakkausrunot
    4
    437
  15. Tuonela eli ns."Aabrahamin helma" !

Tuonela on henkimaailmallinen ihmisen tietoisuuden säilyttävä kuolleitten sielujen ns. "Välitila", "Aabrahamin helma" (L
    Helluntailaisuus
    153
    435
  16. Kikkaillen /o\

OOOOOOOOOOOOOOOOOOOO ~ KIKKAILLEN ~ Mä kikkailen sua luritan längistä korvan takaa kuulematta Lantiolla keinautan häm
    Rakkausrunot
    2
    428
  17. Mikä erottaa Adventistit ja Jehovan todistajat !

Jehovan todistajissa on se ero Adventisteihin, että Jehovan todistajia ei lasketa KRISTILLISEKSI järjestöksi ollenkaan m
    Adventismi
    86
    424
  18. ~ Selvää seksiä ~

~ ♥♥ ~ Huuruinen yö vaihtuu päiväksi kääntynyt on lasi avarampaan ~ Rakkaani, sinun raikas tuoksusi Älä sano mitään
    Rakkausrunot
    9
    423
  19. Otakoppi: Päästämisestä ja Sitomisesta / R.Santala

Johdantona kohdat: Joh 20:23 " JOIDEN SYNNIT TE ANTEEKSI ANNATTE, NIILLE NE OVAT ANTEEKSI ANNETUT; JOIDEN SYNNIT TE PID
    Adventismi
    28
    422
  20. Tuonela = "Haades" Uudessa Testamentissa !

Haades tai Hades = muinaiskreikaksi Ἅιδης tai Ἄιδης ja tarkoittaa 'näkymätön' ! Alkuperäinen sana: ᾍδης, ου, ὁ Sanalu
    Adventismi
    103
    421