Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. Mikä erottaa Adventistit ja Jehovan todistajat !

Jehovan todistajissa on se ero Adventisteihin, että Jehovan todistajia ei lasketa KRISTILLISEKSI järjestöksi ollenkaan m
    Adventismi
    86
    541
  2. ~Tuulen Henkäys ~

~~ ♥ Ihmisen elämä on ongelmallinen mutta minä olen onnellinen minä olen saanut elää sen Kuin Tuuli tyhjästä synnymme
    Rakkausrunot
    24
    539
  3. ~ Tuulee ~

~~~ ♥♥ ~~~ Tuulee pohjoisesta viima viiltää poskipäitä arvet jo ahavoituneet Miksi kaunis on mahdotonta ? kulkua kovie
    Rakkausrunot
    16
    530
  4. ~ Mitä tämä on, "Kristus on lain loppu" ?!?!

Lakitermi " vanhurskas " = Syyttömäksi julistettu On ihmeellistä nähdä nykypäivänkin kristillisyydessä ja kristityissä
    Jeesus
    49
    527
  5. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ GALLERIA ♥ Astuin hiljaa huoneeseesi Raotin ovea ja katsoin En ole ystäväsi En liiem
    Kirjallisuus
    13
    525
  6. ,.,¤ Anelin ¤,.,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. ¤.,.ANELIN.,.¤ Minä etsin - Ylhäältäkin - Pyysin ja anelin Sinä
    Rakkausrunot
    10
    524
  7. ~ Jesus ja Josefina ~

~~ ♥♥ Elämä on huokaus kiireen keskellä Kivulias taival kohti suurta tuntematonta Yhdentekevä ilo riisuu sielua Pit
    Kirjallisuus
    4
    523
  8. 7 PÄIVÄN ADVENTISTEILLE !

Vaikka Jeesus sanookin, että "RAKASTAKAA TOISIANNE" ! niin ei Jeesus silti ketään muita ihmisryhmiä juuri enempää sätti
    Adventismi
    81
    515
  9. * Hiiputus *

Rakkausrunot
    14
    512
  10. ~ Kuumia aaltoja ~

~~ ♥ Varpaita vaeltaa rantahiekassa On nousuvesi ja kaukaa saapuvat lämpimät laineet sivelevät sääriäsi Sinä olet t
    Rakkausrunot
    9
    508
  11. ~ Kerro tuuli ~

~~ ♥♥ Tie kulkee läpi erämaan yön hämärässä läpi leijuvien lehtien paljastuneet on rungot puiden jo vain alastomaksi kä
    Rakkausrunot
    10
    501
  12. Saako kouluissa enää opettaa...

... Luoja uskoa... vai vain Evoluutio uskoa... ??? . http://www.mariska.fi/2016/06/13/mestaripiirros/
    Adventismi
    38
    484
  13. * Knock Knock *

~~~~ * Huutaa ihmisiä vilinässä perään, perää ~ Eilinen on mennyt tulevaan, edennyt ~ Räävityn maljan pohjalla, tyhj
    Rakkausrunot
    11
    483
  14. ~ Minne ~

~~ ♥ Minne ovat kadonneet minne menneet Kauniit sanat suloiset huulet kosketuksen lempeys sylin riemu ja sen nostava
    Rakkausrunot
    23
    481
  15. ~ Rakkauskirje ~

~♥♥~ Rakas Batseba Huomasithan sinä miten jo alusta asti olen ollut kiinnostunut sinusta Kun ensimmäisen kerran tavat
    Rakkausrunot
    1
    480
  16. ~ Ylevyys ~

~~ ♥ Se että sinua ei rakasteta sinusta ei välitetä sinua ei kuunnella Se ei tee sinusta huonompaa tai pienempää vähäp
    Rakkausrunot
    30
    474
  17. KUN ESIRIPPU REPESI !

JOHDANTO: Matt 27:50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. 27:51 Ja katso, temppelin esirippu rep
    Adventismi
    101
    473
  18. ~ Kauneus ~

~~ ♥♥ ~~ Mikä se kauneus on ? ~ Onko se ajatus vaiko kosketus hellin Se kaunein kosketus toisen sylissä silmin suljet
    Rakkausrunot
    14
    466
  19. ¤...Kilpikonna...¤

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ¤ KILPIKONNA ¤ Olen haavoitettu Olen saanut arpeni suojaudun en luota
    Rakkausrunot
    9
    464
  20. Vapaakirkko Suomi 24:ssä ?

Miksiköhän Vapaakirkko luokitellaan Suomi 24:ssä Uskonnot ja uskomukset viitan alle eikä Kristinuskon alle... ? . http:/
    Adventismi
    28
    464