Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

831

Kommenttia

198

1. Mikä erottaa Adventistit ja Jehovan todistajat !

Jehovan todistajissa on se ero Adventisteihin, että Jehovan todistajia ei lasketa KRISTILLISEKSI järjestöksi ollenkaan m
    Adventismi
    86
    529
  2. ~ Tuulee ~

~~~ ♥♥ ~~~ Tuulee pohjoisesta viima viiltää poskipäitä arvet jo ahavoituneet Miksi kaunis on mahdotonta ? kulkua kovie
    Rakkausrunot
    16
    527
  3. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ GALLERIA ♥ Astuin hiljaa huoneeseesi Raotin ovea ja katsoin En ole ystäväsi En liiem
    Kirjallisuus
    13
    525
  4. ,.,¤ Anelin ¤,.,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. ¤.,.ANELIN.,.¤ Minä etsin - Ylhäältäkin - Pyysin ja anelin Sinä
    Rakkausrunot
    10
    521
  5. ~ Jesus ja Josefina ~

~~ ♥♥ Elämä on huokaus kiireen keskellä Kivulias taival kohti suurta tuntematonta Yhdentekevä ilo riisuu sielua Pit
    Kirjallisuus
    4
    521
  6. Paavi ei ole ilmestyskirjan "Peto" !

Oletteko te adventistit koskaan ajatellut sitä että Antikristuksen eli vastakristuksen yksi tunnistamisen pääperiaatteis
    Adventismi
    147
    514
  7. 7 PÄIVÄN ADVENTISTEILLE !

Vaikka Jeesus sanookin, että "RAKASTAKAA TOISIANNE" ! niin ei Jeesus silti ketään muita ihmisryhmiä juuri enempää sätti
    Adventismi
    81
    509
  8. ~ Kuumia aaltoja ~

~~ ♥ Varpaita vaeltaa rantahiekassa On nousuvesi ja kaukaa saapuvat lämpimät laineet sivelevät sääriäsi Sinä olet t
    Rakkausrunot
    9
    507
  9. * Hiiputus *

Rakkausrunot
    14
    505
  10. ~ Kerro tuuli ~

~~ ♥♥ Tie kulkee läpi erämaan yön hämärässä läpi leijuvien lehtien paljastuneet on rungot puiden jo vain alastomaksi kä
    Rakkausrunot
    10
    499
  11. ~ Mitä tämä on, "Kristus on lain loppu" ?!?!

Lakitermi " vanhurskas " = Syyttömäksi julistettu On ihmeellistä nähdä nykypäivänkin kristillisyydessä ja kristityissä
    Jeesus
    49
    484
  12. * Knock Knock *

~~~~ * Huutaa ihmisiä vilinässä perään, perää ~ Eilinen on mennyt tulevaan, edennyt ~ Räävityn maljan pohjalla, tyhj
    Rakkausrunot
    11
    480
  13. Saako kouluissa enää opettaa...

... Luoja uskoa... vai vain Evoluutio uskoa... ??? . http://www.mariska.fi/2016/06/13/mestaripiirros/
    Adventismi
    38
    480
  14. ~ Rakkauskirje ~

~♥♥~ Rakas Batseba Huomasithan sinä miten jo alusta asti olen ollut kiinnostunut sinusta Kun ensimmäisen kerran tavat
    Rakkausrunot
    1
    478
  15. ~ Minne ~

~~ ♥ Minne ovat kadonneet minne menneet Kauniit sanat suloiset huulet kosketuksen lempeys sylin riemu ja sen nostava
    Rakkausrunot
    23
    478
  16. ~ Ylevyys ~

~~ ♥ Se että sinua ei rakasteta sinusta ei välitetä sinua ei kuunnella Se ei tee sinusta huonompaa tai pienempää vähäp
    Rakkausrunot
    30
    473
  17. ~ Kauneus ~

~~ ♥♥ ~~ Mikä se kauneus on ? ~ Onko se ajatus vaiko kosketus hellin Se kaunein kosketus toisen sylissä silmin suljet
    Rakkausrunot
    14
    464
  18. KUN ESIRIPPU REPESI !

JOHDANTO: Matt 27:50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. 27:51 Ja katso, temppelin esirippu rep
    Adventismi
    101
    464
  19. ¤...Kilpikonna...¤

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ ^^^^^^^^^^^^^^ ¤ KILPIKONNA ¤ Olen haavoitettu Olen saanut arpeni suojaudun en luota
    Rakkausrunot
    9
    463
  20. ,., ¤ AITO TUNNE ¤ ,.,

♥ ¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤ ♥ ,., AITO TUNNE ,., ♥ Aidon tunteen Jos saisin Ja Vielä pitää - ♥ Niin mihin Sen Laittaisin -
    Rakkausrunot
    6
    456