Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

843

Kommenttia

198

1. ~ Mitä tämä on, "Kristus on lain loppu" ?!?!

Lakitermi " vanhurskas " = Syyttömäksi julistettu On ihmeellistä nähdä nykypäivänkin kristillisyydessä ja kristityissä
    Jeesus
    49
    596
  2. ~ Tivoli ~

~~ ¤ ~~ Kävelin sisälle tivoliin se oli tyhjä ihmisistä Etsin virtakatkaisijaa karuselliin Mietin, minne olet mennyt
    Rakkausrunot
    12
    590
  3. Omituista vähän Jeesus Jumala

Täällä näillä sivuilla on kovasti keskusteltu siitä onko Jeesus Jumala vai eikö ja mikä Jumala se Jeesus oikein on, jos
    Adventismi
    28
    578
  4. ~Tuulen Henkäys ~

~~ ♥ Ihmisen elämä on ongelmallinen mutta minä olen onnellinen minä olen saanut elää sen Kuin Tuuli tyhjästä synnymme
    Rakkausrunot
    24
    572
  5. Säkkipukuun

*** Pukeudun säkkipukuun ajaksi häpeäkseni mutta en minun... Vetäydyn hiljaisuuteen pimeään laaksoon että en näkisi en
    Runot
    2
    571
  6. :`( Miten onni korjataan :`(

§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§§ :`( MITEN ONNI KORJATAAN :´( On niin paljon helpompaa Rikkoa - Ei rakastaa ...
    Rakkausrunot
    10
    554
  7. ~ Tuulee ~

~~~ ♥♥ ~~~ Tuulee pohjoisesta viima viiltää poskipäitä arvet jo ahavoituneet Miksi kaunis on mahdotonta ? kulkua kovie
    Rakkausrunot
    16
    538
  8. * Hiiputus *

Rakkausrunot
    14
    536
  9. KUN ESIRIPPU REPESI !

JOHDANTO: Matt 27:50 Niin Jeesus taas huusi suurella äänellä ja antoi henkensä. 27:51 Ja katso, temppelin esirippu rep
    Adventismi
    101
    535
  10. ,.,¤ Anelin ¤,.,

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,.,. ¤.,.ANELIN.,.¤ Minä etsin - Ylhäältäkin - Pyysin ja anelin Sinä
    Rakkausrunot
    10
    531
  11. Jeesus ei voi olla Ylienkeli Mikael

Todiste 1 / Ellen G Whiten näky johon koko Adventistien harha Ylienkeli Mikael = Jeesus perustuu ! Ellen G White/ Kirj
    Adventismi
    71
    529
  12. ~ Jesus ja Josefina ~

~~ ♥♥ Elämä on huokaus kiireen keskellä Kivulias taival kohti suurta tuntematonta Yhdentekevä ilo riisuu sielua Pit
    Kirjallisuus
    4
    529
  13. ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤♥¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ♥ GALLERIA ♥ Astuin hiljaa huoneeseesi Raotin ovea ja katsoin En ole ystäväsi En liiem
    Kirjallisuus
    13
    525
  14. ~ Kuumia aaltoja ~

~~ ♥ Varpaita vaeltaa rantahiekassa On nousuvesi ja kaukaa saapuvat lämpimät laineet sivelevät sääriäsi Sinä olet t
    Rakkausrunot
    9
    519
  15. Sapatti Paavin "Pedon merkkikö" ?!

- Antiokian piispa Ignatios Antiokialainen!!!!! (kuoli n. 98-117) (kolmas patriarkka Pietarin ja Euodioksen (kuoli n. 68
    Kristinusko
    93
    512
  16. ~ Kerro tuuli ~

~~ ♥♥ Tie kulkee läpi erämaan yön hämärässä läpi leijuvien lehtien paljastuneet on rungot puiden jo vain alastomaksi kä
    Rakkausrunot
    10
    509
  17. ~ Minne ~

~~ ♥ Minne ovat kadonneet minne menneet Kauniit sanat suloiset huulet kosketuksen lempeys sylin riemu ja sen nostava
    Rakkausrunot
    23
    497
  18. Saako kouluissa enää opettaa...

... Luoja uskoa... vai vain Evoluutio uskoa... ??? . http://www.mariska.fi/2016/06/13/mestaripiirros/
    Adventismi
    38
    497
  19. ...Ikigai...

. Älä kadota minua ikigai . Älä sano turhuuksien turhuus kaikki on turhuutta . Ei ole vahinkoa koska sinä vielä olet sin
    Runot
    1
    495
  20. ~ Skorpionin pisto ~

~~ ♥ Se kierii lierii liehakoi ilakoi se vierii se tarttuu kiinni takertuu Pyristän en pysty olen kiinni takertunut E
    Rakkausrunot
    12
    495