otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
840
Kommenttia
198
Elävät tietävät mutta Kuolleet ei tiedä mitään ! Saar 9.5
Saar 9:5 " Elävät ( uudestisyntyneet uskovat ) tietävät sen, että heidän on kuoltava (siis sielun on erottava ruumiista40327* EI VAIHTOMIEHIÄ *
§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§ EI VAIHTOMIEHIÄ Kummaa peliä - ei vaihtomiehiä Elämän valtatiet - siintää ede8323~ Broken Hallelujah ~
~~ ♥ Olin niin yksin ajatuksineni... Oli lämmin kesä kauneimmillaan ja minä kaipasin ~ Sinua Nytkin on tulossa kesä j9323Dia. bo. los.
*** Erikseen erilleen Liity siis Erikseen erilleen Käy ympäriinsä Erikseen erilleen Näethän Erikseen erilleen4323...Noste...
*** Ollapa jollekin, jotakin niin kohta jo pilvien lomitse aurinko nauraisi keltaisia kyyneleitään mutta sun täytyy opet6322Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista"
Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mut66322~ Siinähän Se ~
~~ ♥♥ Sinä katsoit minä katsoin katseesi kysyi minä vastasin halaus ja aika on pysähtynyt ~~ ♥♥ http://www.youtube4322,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,
♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥ ¤ SAANKO LUVAN ¤ Mä vien sut Mä keinutan sua Avaa mulle maailmas Pyöritä mua Mennään ete8321Läpikuultavaa
~~~ . Hetken tien jos voisin omistaa sen sulle mieluin antaisin suudelmin ojentaisin kauneimpani . Mutta perin rosoinen2319Captain Hook ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Outo otus suloinen sähisee ja raapii kehrää ja puskee Sanat solmii liittää ottaa sieltä laitta3317~ Eeli Eeli Lama sabaktani ~
~~ ♥ " Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit " ~ Näin huusi kärsivä Kristus ristiltä viitaten ehken psalmiin 22 ..1316# Sudenkorento #
######################### ~~ SUDENKORENTO ~~ Sudenkorennon lento Ihmeellinen aina Lammella lapsuuden Tulitikkuleikeis2313# Rakkauden avaimet #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... RAKKAUDEN AVAIMET ... Olen täällä taas Rantavesi myrskyn jälkeen Samea liejun sekoit6309Sirpaleiksi
~~~ Minä jäin erämaahan leilin kanssa edessäni vain kaukainen kangastus jostain Nyt on kuitenkin aika askel sivummalle3308# Koukussa #
################################ Linja-autossa oli tosi kuuma teepaita takaa hiestä märkänä liimautunut ihoon Heilutan1305~ Rikotut ~
~ ♥ ~ Nuoruus toi onnen valuen vuosiin katkeriin Nyt näet vain kaipuun itkee tulevaisuus sylissäsi sinun kasvosi on me8304PERHOSVAIKUTUS
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% PERHOSVAIKUTUS Menin autolla - näin vain tien. Vastaani tuli toisia autoja. Auto meni ri430328 käskyä vai 613 käskyä...
Kumpikohan "lakiuskova" Adventisti vai Juutalainen pääsee helpommalla.... Toorassa on kaiken kaikkiaan 613 erilaista k8303Vuoden 1992 raamatun 1Sam 13:1 väärä käännös !
Johdanto: Etelä-Suomen Sanomissa 19.1.1993 alkanut debatti 1 Sam13:1 1992 väärä käännös ! 1 Sam 13:1 "Tullessaan kunin12303~ Maailman luominen ~
~~ ♥ Ei munahat ne lepämähän joua siemenehet veen sekaha sadevesjuoksuks pelloho pientarehille munasen tiehä se o ylhä2302