otakoppi

![]()
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
843
Kommenttia
198
Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista"
Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mut66332¤ Tähtisumua ¤
~~~ ♥ Elämän avaruus sylissäsi näissä hetkissä hennoissa leijuva sydämeni huokailee Tässä ajassa näissä pienissä hetki12332Dia. bo. los.
*** Erikseen erilleen Liity siis Erikseen erilleen Käy ympäriinsä Erikseen erilleen Näethän Erikseen erilleen4331# Voi minua #
O####O####O####O####O####O ... VOI MINUA ... Repaleitten valssi Tuulten tuivertamat tähkäpäät Nöyrtyen iltaan taip833028 käskyä vai 613 käskyä...
Kumpikohan "lakiuskova" Adventisti vai Juutalainen pääsee helpommalla.... Toorassa on kaiken kaikkiaan 613 erilaista k8330~ Broken Hallelujah ~
~~ ♥ Olin niin yksin ajatuksineni... Oli lämmin kesä kauneimmillaan ja minä kaipasin ~ Sinua Nytkin on tulossa kesä j9328~ Siinähän Se ~
~~ ♥♥ Sinä katsoit minä katsoin katseesi kysyi minä vastasin halaus ja aika on pysähtynyt ~~ ♥♥ http://www.youtube4327Läpikuultavaa
~~~ . Hetken tien jos voisin omistaa sen sulle mieluin antaisin suudelmin ojentaisin kauneimpani . Mutta perin rosoinen2327* EI VAIHTOMIEHIÄ *
§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§ EI VAIHTOMIEHIÄ Kummaa peliä - ei vaihtomiehiä Elämän valtatiet - siintää ede8326,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,
♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥ ¤ SAANKO LUVAN ¤ Mä vien sut Mä keinutan sua Avaa mulle maailmas Pyöritä mua Mennään ete8324~ Eeli Eeli Lama sabaktani ~
~~ ♥ " Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit " ~ Näin huusi kärsivä Kristus ristiltä viitaten ehken psalmiin 22 ..1322Sirpaleiksi
~~~ Minä jäin erämaahan leilin kanssa edessäni vain kaukainen kangastus jostain Nyt on kuitenkin aika askel sivummalle3321Captain Hook ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Outo otus suloinen sähisee ja raapii kehrää ja puskee Sanat solmii liittää ottaa sieltä laitta3320Vuoden 1992 raamatun 1Sam 13:1 väärä käännös !
Johdanto: Etelä-Suomen Sanomissa 19.1.1993 alkanut debatti 1 Sam13:1 1992 väärä käännös ! 1 Sam 13:1 "Tullessaan kunin12319# Sudenkorento #
######################### ~~ SUDENKORENTO ~~ Sudenkorennon lento Ihmeellinen aina Lammella lapsuuden Tulitikkuleikeis2315# Rakkauden avaimet #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... RAKKAUDEN AVAIMET ... Olen täällä taas Rantavesi myrskyn jälkeen Samea liejun sekoit6314Messias Psalmeissa !
- Kristusta halveksittiin Ps 22:7,8 / Ps 69:19-22 - Hänet hylättiin Ps 118:22 - Häntä pilkattiin Ps 22:7-8 / 89:51,52 -33314JEESUS ON KAIKEN ALKUPER
" Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka, joku nousisi kuolleista." ( Luuk 16:319311~ Rikotut ~
~ ♥ ~ Nuoruus toi onnen valuen vuosiin katkeriin Nyt näet vain kaipuun itkee tulevaisuus sylissäsi sinun kasvosi on me8308# Koukussa #
################################ Linja-autossa oli tosi kuuma teepaita takaa hiestä märkänä liimautunut ihoon Heilutan1307