Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

840

Kommenttia

198

1. Elävät tietävät mutta Kuolleet ei tiedä mitään ! Saar 9.5

Saar 9:5 " Elävät ( uudestisyntyneet uskovat ) tietävät sen, että heidän on kuoltava (siis sielun on erottava ruumiista
    Adventismi
    40
    327
  2. * EI VAIHTOMIEHIÄ *

§§§§§§§§§§§§§§§§§§♥§§§§§§§§§§§§§§§§§§ EI VAIHTOMIEHIÄ Kummaa peliä - ei vaihtomiehiä Elämän valtatiet - siintää ede
    Runot
    8
    323
  3. ~ Broken Hallelujah ~

~~ ♥ Olin niin yksin ajatuksineni... Oli lämmin kesä kauneimmillaan ja minä kaipasin ~ Sinua Nytkin on tulossa kesä j
    Rakkausrunot
    9
    323
  4. Dia. bo. los.

*** Erikseen erilleen Liity siis Erikseen erilleen Käy ympäriinsä Erikseen erilleen Näethän Erikseen erilleen
    Runot
    4
    323
  5. ...Noste...

*** Ollapa jollekin, jotakin niin kohta jo pilvien lomitse aurinko nauraisi keltaisia kyyneleitään mutta sun täytyy opet
    Rakkausrunot
    6
    322
  6. Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista"

Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mut
    Adventismi
    66
    322
  7. ~ Siinähän Se ~

~~ ♥♥ Sinä katsoit minä katsoin katseesi kysyi minä vastasin halaus ja aika on pysähtynyt ~~ ♥♥ http://www.youtube
    Rakkausrunot
    4
    322
  8. ,., ¤ Saanko luvan ¤ ,.,

♥ ,.,.,., ♥♥ ,.,.,., ♥ ¤ SAANKO LUVAN ¤ Mä vien sut Mä keinutan sua Avaa mulle maailmas Pyöritä mua Mennään ete
    Rakkausrunot
    8
    321
  9. Läpikuultavaa

~~~ . Hetken tien jos voisin omistaa sen sulle mieluin antaisin suudelmin ojentaisin kauneimpani . Mutta perin rosoinen
    Rakkausrunot
    2
    319
  10. Captain Hook ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Outo otus suloinen sähisee ja raapii kehrää ja puskee Sanat solmii liittää ottaa sieltä laitta
    Runot
    3
    317
  11. ~ Eeli Eeli Lama sabaktani ~

~~ ♥ " Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit " ~ Näin huusi kärsivä Kristus ristiltä viitaten ehken psalmiin 22 ..
    Runot
    1
    316
  12. # Sudenkorento #

######################### ~~ SUDENKORENTO ~~ Sudenkorennon lento Ihmeellinen aina Lammella lapsuuden Tulitikkuleikeis
    Runot
    2
    313
  13. # Rakkauden avaimet #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... RAKKAUDEN AVAIMET ... Olen täällä taas Rantavesi myrskyn jälkeen Samea liejun sekoit
    Rakkausrunot
    6
    309
  14. Sirpaleiksi

~~~ Minä jäin erämaahan leilin kanssa edessäni vain kaukainen kangastus jostain Nyt on kuitenkin aika askel sivummalle
    Runot
    3
    308
  15. # Koukussa #

################################ Linja-autossa oli tosi kuuma teepaita takaa hiestä märkänä liimautunut ihoon Heilutan
    Runot
    1
    305
  16. ~ Rikotut ~

~ ♥ ~ Nuoruus toi onnen valuen vuosiin katkeriin Nyt näet vain kaipuun itkee tulevaisuus sylissäsi sinun kasvosi on me
    Rakkausrunot
    8
    304
  17. PERHOSVAIKUTUS

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% PERHOSVAIKUTUS Menin autolla - näin vain tien. Vastaani tuli toisia autoja. Auto meni ri
    Runot
    4
    303
  18. 28 käskyä vai 613 käskyä...

Kumpikohan "lakiuskova" Adventisti vai Juutalainen pääsee helpommalla.... Toorassa on kaiken kaikkiaan 613 erilaista k
    Adventismi
    8
    303
  19. Vuoden 1992 raamatun 1Sam 13:1 väärä käännös !

Johdanto: Etelä-Suomen Sanomissa 19.1.1993 alkanut debatti 1 Sam13:1 1992 väärä käännös ! 1 Sam 13:1 "Tullessaan kunin
    Adventismi
    12
    303
  20. ~ Maailman luominen ~

~~ ♥ Ei munahat ne lepämähän joua siemenehet veen sekaha sadevesjuoksuks pelloho pientarehille munasen tiehä se o ylhä
    Rakkausrunot
    2
    302