otakoppi
Vapaa kuvaus
Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
775
Kommenttia
193
~ Kaulakoru ~
~~~~~~~~♥♥~~~~~~~~ Riipuksesi kaulan se olla tahtoisin arvossasi liki sydämen Mukana matkallas - laulussas maailman va3280~ Muistatko ~
~ ♥♥ ~ Muistatko kun tanssittiin, muistathan sinä Muistathan kuinka nojasitkaan minua vasten silloin, ja kuinka me hen10280^^ Pyramidi ^^
************************************** PYRAMIDI Kiipeän pyramidiin Sinäkin kiipeät Hän kiipeää He kiipeävät7276# Kesäpörriäinen #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ KESÄPÖRRIÄINEN ~ Kesä työntää tuloansa ovet paukkuen kolisee talviset routakämpät Ih1274- 2273
NIIN TUHANNESTI ....>
♥ ************** ♥ ...> NIIN TUHANNESTI ...> Niin tuhannesti Niin tuhannesti Tästä on kerrottu Tästä on laulettu M4272~ Mitäänsaamaton ~
~~ ♥ Saa pyytää kaksi kertaa Pyytää ja jäädä ilman Ilmaa vainko tuo Mies Vai tyhjää vainko tuo Nainen ~~ ♥ http://8272~ Katutöitä ~
~~ ♥ Kävelin kadulla siinä oli ihmisen mentävä reikä viemäriin Kävelin sen ohitse ja laitoin siihen kannen päälle En5271~ Alppitähti ~
~ ♥♥ ~ Linnoissa kait kreivien häät vietetään hunnut helmat ihanaiset ne nyt peittää morsiamen pään Vaan kait alla alp7270Minuuden kasvutarina
. Näköalana näköalattomuus Seisoo peilin edessä ja tuumaa Kuka helvetti toi on ! ######1270# Tähdenlentoja #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ *** TÄHDENLENTOJA *** Kuinka onkaan kaunis ihminen Minä olen ihme ! Huudahtaa Daavid1269~ Yammy Yammy ~
~ ♥♥ ~ Sinun katseesi sen kertoi vailla sanoja kosketus Hetkessä olimme yhtä kaksi tuntematonta yhtä kuin aina... I8269~ Luotathan ~
~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Riisu rakkaani jo menneet roudat, kylmät jään peittämät pitkospuusi Etkö kuule ~ Tuulessa takana9268Jumalan Kasvot
Lainaus kirjoituksesta joka alunperin kirjoitettu englanniksi 10th June 2015, ja suomennettu 9.9.2015. Tuomas Levänen "15268~ Kaunis ~
~~♥♥ Jos uskallat edemmäs merta niin tule kanssani Jos et pelkää verta niin tule todeksi elämääni Jos et pelkää kipua6267~ How ~
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kirottuna kaikesta rikottuna raikas eläväinen polkuinen tie kohtaa Metsän tuoksussa kesää t9266~ Silkkitie ~
~~~~~~~~~ ♥♥ ~~~~~~~~ Hetkiin lumottujen kätköjen aarteet silkkitien säärissäsi tuoksujen laaksoa Oi, sinä aamunko2266~ Onnelliset ihmiset ~
~~ ♥ Onko onni olla erilainen vai onko onni olla liki Onko onni tassunjälki sydämessä tai ehken kissan naukaisu ruokak3266~ Näkymätön ~
~~ ♥♥ Niin hento on lanka välillämme katseilta piilossa liittää toisiinsa Ei tavuja Ei sanoja niin hento Hiljaisuus8265# Meri ja Myrsky #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ MERI JA MYRSKY Annoin sen Merelle Selvityksen Kun arkeni laulu Ruusuille tehty ei Aallo2264