Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

856

Kommenttia

199

1. ~ Oi Rakas ~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Oi Rakas ! Sinun silmäsi hullaannuttaa minut käännä katseesi tai humallun Sinun kyyhky
    Rakkausrunot
    4
    358
  2. ~ Laaksojen lilja ~

~~ ♥♥ Intohimon tuulet kun mua vie jälleen mielessäin oot mun rakkain Vaik välillämme vuoriakin ois sen matkan pään k
    Rakkausrunot
    8
    358
  3. Ihminen...

. Näetkö kaikki silmiesi tasolta ei erotusta päämääränä sama riisuttu . Näetkö kaikki silmiesi tasolta ihminen ihmisten
    Runot
    1
    358
  4. Vanheneminen

*** Ikääntyminen on pujottelurataa vaivoja kipujen keskellä yritys väistellä keppejä osumatta jokaiseen *** https:/
    Runot
    1
    357
  5. ~ Vuosi 5770 ~

~~~~~~~~ ♥ ~~~~~~~~ Muuri itkee tuhansien kyyneleet valittaa On uusi vuosi vain viikko, ja elämän kirjan kannet suljet
    Runot
    7
    357
  6. Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista"

Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mut
    Adventismi
    66
    357
  7. # Näkymätön #

¤¤¤ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ¤¤¤ ♥ NÄKYMÄTÖN ♥ Näkymätön - Mutta kuitenkin - Sama kieli - Minä kuiskaan Tuuleen kuiskaan
    Rakkausrunot
    8
    356
  8. ¤ Tähtisumua ¤

~~~ ♥ Elämän avaruus sylissäsi näissä hetkissä hennoissa leijuva sydämeni huokailee Tässä ajassa näissä pienissä hetki
    Rakkausrunot
    12
    354
  9. Kaikki on valmistettu

*** Missä on sinun aarteesi siellä on sinun sydämesi elämän vauraus sielun rikkaus aarrekammiosi Sinussa ja sisälli
    Runot
    1
    353
  10. Paavalin uskonto

1) Käskyjen pitäminen (10 käskyä) Laki paljastaa ihmiselle hänen todellisen tilansa ja tekee hänestä näin sovitusta kai
    Adventismi
    25
    351
  11. >> Mikset sä päästä irti

>>>>>>>>>> @ > @
    Rakkausrunot
    6
    350
  12. ~ Tuoksussasi ~

~~♥~~~~♥ Jos hyvä ei kelpaa niin valitse toisarvoinen kulje sen kanssa kahlaa kivikoissa terävissä lohkareissa Jos hy
    Rakkausrunot
    9
    350
  13. Sirpaleiksi

~~~ Minä jäin erämaahan leilin kanssa edessäni vain kaukainen kangastus jostain Nyt on kuitenkin aika askel sivummalle
    Runot
    3
    349
  14. ~ Tie ~

~ ♥♥ ~ Syvään takertuneet kätesi pusertuu rintaani vasten Tiedän, etsit sitä mikä ei näy sitä mitä ei esitä paraskaan
    Rakkausrunot
    8
    348
  15. Kaikki tiet

*** Minne minä muka menisin kaikki tiet vievät kuitenkin sinun luoksesi harhapolkuja ovat muut kaikki tyyni turhaa tu
    Rakkausrunot
    1
    346
  16. ~ Kameleontti ~

~~ ♥ Pukeutuisinko tänään keltaiseen vaiko mustaan siniseen vaiko kirjavaan Valitsisinko hatun ja silmälasit vai liikk
    Rakkausrunot
    8
    344
  17. JEESUS ON KAIKEN ALKUPER

" Jos he eivät kuuntele Moosesta ja profeettoja, ei heitä saada uskomaan, vaikka, joku nousisi kuolleista." ( Luuk 16:3
    Jeesus
    19
    343
  18. ~ Broken Hallelujah ~

~~ ♥ Olin niin yksin ajatuksineni... Oli lämmin kesä kauneimmillaan ja minä kaipasin ~ Sinua Nytkin on tulossa kesä j
    Rakkausrunot
    9
    342
  19. " PYHÄKÖN PUHDISTUSTA "

Johtolause: Luukas 18:9-14 Muutamille, jotka olivat varmoja omasta vanhurskaudestaan ja väheksyivät muita, Jeesus esit
    Adventismi
    34
    341
  20. # Voi minua #

O####O####O####O####O####O ... VOI MINUA ... Repaleitten valssi Tuulten tuivertamat tähkäpäät Nöyrtyen iltaan taip
    Rakkausrunot
    8
    340