Vapaa kuvaus

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !

https://otakoppi.webnode.fi/

Aloituksia

832

Kommenttia

198

1. Kuoleman maa

*** Lapsi väärän maan keskellä vihollisen maan on aina siksi älä huoli sen kun tietää sä saat Kaksiteräinen ja teräv
    Runot
    2
    304
  2. Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista"

Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mut
    Adventismi
    66
    303
  3. # Rakkauden avaimet #

♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... RAKKAUDEN AVAIMET ... Olen täällä taas Rantavesi myrskyn jälkeen Samea liejun sekoit
    Rakkausrunot
    6
    303
  4. Laulujen laulu

~~~ `Sinun nimesikin tiukkuu parhainta öljyä` Tiukkuuko sinusta parhainta öljyä vai orjantappuroita kallista hunajaa v
    Runot
    0
    302
  5. Elävät tietävät mutta Kuolleet ei tiedä mitään ! Saar 9.5

Saar 9:5 " Elävät ( uudestisyntyneet uskovat ) tietävät sen, että heidän on kuoltava (siis sielun on erottava ruumiista
    Adventismi
    40
    302
  6. # Koukussa #

################################ Linja-autossa oli tosi kuuma teepaita takaa hiestä märkänä liimautunut ihoon Heilutan
    Runot
    1
    301
  7. ~ Eeli Eeli Lama sabaktani ~

~~ ♥ " Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit " ~ Näin huusi kärsivä Kristus ristiltä viitaten ehken psalmiin 22 ..
    Runot
    1
    301
  8. PERHOSVAIKUTUS

%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% PERHOSVAIKUTUS Menin autolla - näin vain tien. Vastaani tuli toisia autoja. Auto meni ri
    Runot
    4
    300
  9. ~ Rikotut ~

~ ♥ ~ Nuoruus toi onnen valuen vuosiin katkeriin Nyt näet vain kaipuun itkee tulevaisuus sylissäsi sinun kasvosi on me
    Rakkausrunot
    8
    300
  10. Aivoroskaa tulvii

~~~ Millä hevosella ratsastat vai ratsastatko sinä riisuttunakin jäljelle jää vain, apostolin kyyti sitä ei kuitenk
    Runot
    4
    300
  11. Kun linnut muutti suuntaa

~~~ Oli aika kesä tuloillaan sen tunsin, hellän tuulen ilon, onnen naurun, riemun Se vei, ja se vei kauas vei laukalle
    Rakkausrunot
    1
    298
  12. Läpikuultavaa

~~~ . Hetken tien jos voisin omistaa sen sulle mieluin antaisin suudelmin ojentaisin kauneimpani . Mutta perin rosoinen
    Rakkausrunot
    2
    298
  13. ~ Maailman luominen ~

~~ ♥ Ei munahat ne lepämähän joua siemenehet veen sekaha sadevesjuoksuks pelloho pientarehille munasen tiehä se o ylhä
    Rakkausrunot
    2
    297
  14. # Kesäpörriäinen #

¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ KESÄPÖRRIÄINEN ~ Kesä työntää tuloansa ovet paukkuen kolisee talviset routakämpät Ih
    Runot
    1
    295
  15. ~ Uusi kevät ~

~~ ♥ Oi jos vois rakastaa silloinkin kun muistot raastaa vuosien pettymykset, kalvavat muistikuvat opittu rakkaus ja ta
    Kirjallisuus
    4
    294
  16. ~ Luotathan ~

~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Riisu rakkaani jo menneet roudat, kylmät jään peittämät pitkospuusi Etkö kuule ~ Tuulessa takana
    Rakkausrunot
    9
    292
  17. # Paperitähdet #

♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ # PAPERITÄHDET # Oi sinä Auervaara Sinä Valentino Kuinka sinä voit Kuinka sinä kykenet Minä ole
    Rakkausrunot
    0
    290
  18. # Etsintäkuulutettu #

############################ ... ETSINTÄKUULUTETTU ... Voi että sinä Vallaton viiriäinen Versoava maa Itävä viherpi
    Rakkausrunot
    4
    289
  19. ~ Laivaköysi kolmisäikeinen ~

~~~ ♥ Voimavaraksi kahdelle ystävä iänikuinen Iloksi ehtyvään suloksi salaisuuteen Ole vain oma itsesi voit olla varm
    Rakkausrunot
    4
    289
  20. Mihin sijoitan " KAKSOISPISTEEN " ! Luuk 23:43

JOHDANTO: - Ryövärin viimeinen päivä: ( Luuk 23:42,43) "Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi.
    Adventismi
    106
    288