otakoppi

Täällä eri Suomi 24 keskusteluissa "otakoppi"/"kopittelija007" keskustelee siitä jos jostakin... ;)Tuolta löytyy minun blogini joka sisältää joitakin runoja ja uskonnollisia artikkeleita !
https://otakoppi.webnode.fi/
Aloituksia
832
Kommenttia
198
Kuoleman maa
*** Lapsi väärän maan keskellä vihollisen maan on aina siksi älä huoli sen kun tietää sä saat Kaksiteräinen ja teräv2304Otakoppi: " Mikael YKSI suurimmista"
Johdantona: Dan 10:13 " mutta Mikael, YKSI SUURIMMISTA enkeliruhtinaista, tuli auttamaan minua." (1938 käännös ) " mut66303# Rakkauden avaimet #
♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ¤¤¤ ♥ ... RAKKAUDEN AVAIMET ... Olen täällä taas Rantavesi myrskyn jälkeen Samea liejun sekoit6303Laulujen laulu
~~~ `Sinun nimesikin tiukkuu parhainta öljyä` Tiukkuuko sinusta parhainta öljyä vai orjantappuroita kallista hunajaa v0302Elävät tietävät mutta Kuolleet ei tiedä mitään ! Saar 9.5
Saar 9:5 " Elävät ( uudestisyntyneet uskovat ) tietävät sen, että heidän on kuoltava (siis sielun on erottava ruumiista40302# Koukussa #
################################ Linja-autossa oli tosi kuuma teepaita takaa hiestä märkänä liimautunut ihoon Heilutan1301~ Eeli Eeli Lama sabaktani ~
~~ ♥ " Jumalani, Jumalani, miksi minut hylkäsit " ~ Näin huusi kärsivä Kristus ristiltä viitaten ehken psalmiin 22 ..1301PERHOSVAIKUTUS
%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% PERHOSVAIKUTUS Menin autolla - näin vain tien. Vastaani tuli toisia autoja. Auto meni ri4300~ Rikotut ~
~ ♥ ~ Nuoruus toi onnen valuen vuosiin katkeriin Nyt näet vain kaipuun itkee tulevaisuus sylissäsi sinun kasvosi on me8300Aivoroskaa tulvii
~~~ Millä hevosella ratsastat vai ratsastatko sinä riisuttunakin jäljelle jää vain, apostolin kyyti sitä ei kuitenk4300Kun linnut muutti suuntaa
~~~ Oli aika kesä tuloillaan sen tunsin, hellän tuulen ilon, onnen naurun, riemun Se vei, ja se vei kauas vei laukalle1298Läpikuultavaa
~~~ . Hetken tien jos voisin omistaa sen sulle mieluin antaisin suudelmin ojentaisin kauneimpani . Mutta perin rosoinen2298~ Maailman luominen ~
~~ ♥ Ei munahat ne lepämähän joua siemenehet veen sekaha sadevesjuoksuks pelloho pientarehille munasen tiehä se o ylhä2297# Kesäpörriäinen #
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤ ~ KESÄPÖRRIÄINEN ~ Kesä työntää tuloansa ovet paukkuen kolisee talviset routakämpät Ih1295~ Uusi kevät ~
~~ ♥ Oi jos vois rakastaa silloinkin kun muistot raastaa vuosien pettymykset, kalvavat muistikuvat opittu rakkaus ja ta4294~ Luotathan ~
~¤¤¤¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤¤¤¤~ Riisu rakkaani jo menneet roudat, kylmät jään peittämät pitkospuusi Etkö kuule ~ Tuulessa takana9292# Paperitähdet #
♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ ¤¤¤¤ ♥♥ # PAPERITÄHDET # Oi sinä Auervaara Sinä Valentino Kuinka sinä voit Kuinka sinä kykenet Minä ole0290# Etsintäkuulutettu #
############################ ... ETSINTÄKUULUTETTU ... Voi että sinä Vallaton viiriäinen Versoava maa Itävä viherpi4289~ Laivaköysi kolmisäikeinen ~
~~~ ♥ Voimavaraksi kahdelle ystävä iänikuinen Iloksi ehtyvään suloksi salaisuuteen Ole vain oma itsesi voit olla varm4289Mihin sijoitan " KAKSOISPISTEEN " ! Luuk 23:43
JOHDANTO: - Ryövärin viimeinen päivä: ( Luuk 23:42,43) "Ja hän sanoi: "Jeesus, muista minua, kun tulet valtakuntaasi.106288