rautatie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
65
Kommenttia
263
Pyyhkeen taittaminen wc:n pesussa.
Terve! Opiskelen laitoshuoltajaksi ja meille on tulossa näyttötutkinto. Ongelmia tuottaa erityisesti vessan pesu. Vess173128Eräs naispuolinen työkaveri on välillä erittäin mukava, välillä ei edes tervehdi
Minulla on murheenani seuraavanlainen tarina. Työpaikallani on eräs nainen. Aluksi hän oli mukava. Hän tervehti ja hänen173042Ikkunan peseminen
Sain tehtäväkseni pestä erään kiinteistön ikkunat. Ikkunoita on 196 kappalletta. Kaikki sujuu hyvin. Ensin suihkautetaan52679Reino Valkama ja Ritva Valkama
Katselen tällä hetkellä yle 2:sta elokuvaa: Kersantilleko Emma nauroi. Elokuvassa esiintyy monille vanhojen suomifilmien42372Positiiviset palautteet?
Täällä puidan aina haukuista, negatiivisista palautteista ja siitä että kaikki on helvetin huonosti. Eikö kukaan saa pos292275Taloussäästöistä
Jos haluaa säästää talousmenoissa kannattaa ostaa divarista, esimerkiksi www.antikvaari.fi sota-aikaisia ruokakirjoja. I62214Ei se sulkeminen vaan..
Ei minua nämä tekijänoikeusjutut sinänsä haittaa. Enemmänkin haittaa se, että kapitalismi on taas kerran vauhdissa. Mu52122Kunnallinen tai valtiollinen työnantaja siivousalalla
Minkälaisia kokemuksia teillä siivoojilla on olosta valtion tai kunnan palkkalistoilla? Palkat ovat käsittääkseni 1-2 e302120Voi tätä alaa..
Aamulla pitäisi olla eräässä kohteessa kello 5:00. Sinne pitäisi mennä firman autolla. Firman autossa on sen kohteen ava211985ISS vs. L&T
Te jotka olette olleet molemilla firmoilla. Kertokaapa hyvät tai huonot puolet, jotka ovat tulleet teitä vastaan? Itsel71914Datanomi
Nykyään huhutaan, että IT-alalla olisi tarvetta tekijälle. Olen valmistunut 2003 datanomiksi. Tämän lisäksi olen elänyt51893L&T:stä.
Olenko ainoa vai onko muitakin, joiden mielestä L&T:n suhtautuminen siivoojiin olisi laskenut vuoden aikana reilusti?91645Maidon hintojen erot
Käydessäni eri puolilla suomea olen havainnut, että esimerkiksi CM:llä maidon hinta on seuraavasti: Jos yleisesti paikka71629Jaguar käytettynä?
Olen kiinnostunut Jaguarista merkkinä. Jaguar kiinnostaa, koska sillä on tietynlainen luxus-imago, mutta ymmärtääkseni J31618Vöyri?
Olen tulossa Vöyriin kesätöihin ensi kesäksi. Olisi mielenkiintoista kuulla minkälainen kunta on Vöyri? Minkälaisia harr41611Edullista ajoa autolla?
Antaa paukkua arvon penninvenyttäjät, kertokaa minulle paras ja edullisin tapa ajaa autoa.81566Konduktöörin työhön liittyvä soveltuvuustesti
Pääsen VR:lle työhaastatteluun. Mitä asioita työhaastattelussa kysellään? Millaista on ollut? Minkälainen on soveltuvuus41412Laitoshuoltajan ammattitutkinto
Miten kyseinen tutkinto vaikuttaa siivousalalla työllisyyteen? Vaikuttaako se palkkaan? Onko sillä mitään muuta merkitys51176Mieheydestä
Miksi sellainen mies ei saa kavereita joka on tunteellinen, välittävä ja herkkä? Miksi sellaiset miehet saavat tyttöystä28964kommunikointiongelmia pikkupomon kanssa?
Onko siivoojilla kokemusta tilanteesta, jossa esimies sanoo esimerkiksi "Huomenna tulet sitten 14:30" Ja tarkoittaakin "7933