Vapaa kuvaus

Aloituksia

65

Kommenttia

263

1. Pyyhkeen taittaminen wc:n pesussa.

Terve! Opiskelen laitoshuoltajaksi ja meille on tulossa näyttötutkinto. Ongelmia tuottaa erityisesti vessan pesu. Vess
    Siivoustyö
    17
    3128
  2. Eräs naispuolinen työkaveri on välillä erittäin mukava, välillä ei edes tervehdi

Minulla on murheenani seuraavanlainen tarina. Työpaikallani on eräs nainen. Aluksi hän oli mukava. Hän tervehti ja hänen
    Naisen logiikka
    17
    3042
  3. Ikkunan peseminen

Sain tehtäväkseni pestä erään kiinteistön ikkunat. Ikkunoita on 196 kappalletta. Kaikki sujuu hyvin. Ensin suihkautetaan
    Siivoustyö
    5
    2679
  4. Reino Valkama ja Ritva Valkama

Katselen tällä hetkellä yle 2:sta elokuvaa: Kersantilleko Emma nauroi. Elokuvassa esiintyy monille vanhojen suomifilmien
    Kotimainen elokuva
    4
    2372
  5. Positiiviset palautteet?

Täällä puidan aina haukuista, negatiivisista palautteista ja siitä että kaikki on helvetin huonosti. Eikö kukaan saa pos
    Työ ja opiskelu
    29
    2275
  6. Taloussäästöistä

Jos haluaa säästää talousmenoissa kannattaa ostaa divarista, esimerkiksi www.antikvaari.fi sota-aikaisia ruokakirjoja. I
    Säästövinkit
    6
    2214
  7. Ei se sulkeminen vaan..

Ei minua nämä tekijänoikeusjutut sinänsä haittaa. Enemmänkin haittaa se, että kapitalismi on taas kerran vauhdissa. Mu
    Ohjelmat ja sovellukset
    5
    2122
  8. Kunnallinen tai valtiollinen työnantaja siivousalalla

Minkälaisia kokemuksia teillä siivoojilla on olosta valtion tai kunnan palkkalistoilla? Palkat ovat käsittääkseni 1-2 e
    Siivoustyö
    30
    2120
  9. Voi tätä alaa..

Aamulla pitäisi olla eräässä kohteessa kello 5:00. Sinne pitäisi mennä firman autolla. Firman autossa on sen kohteen ava
    Siivoustyö
    21
    1985
  10. ISS vs. L&T

Te jotka olette olleet molemilla firmoilla. Kertokaapa hyvät tai huonot puolet, jotka ovat tulleet teitä vastaan? Itsel
    Siivoustyö
    7
    1914
  11. Datanomi

Nykyään huhutaan, että IT-alalla olisi tarvetta tekijälle. Olen valmistunut 2003 datanomiksi. Tämän lisäksi olen elänyt
    IT-alan työ
    5
    1893
  12. L&T:stä.

Olenko ainoa vai onko muitakin, joiden mielestä L&T:n suhtautuminen siivoojiin olisi laskenut vuoden aikana reilusti?
    Siivoustyö
    9
    1645
  13. Maidon hintojen erot

Käydessäni eri puolilla suomea olen havainnut, että esimerkiksi CM:llä maidon hinta on seuraavasti: Jos yleisesti paikka
    Säästövinkit
    7
    1629
  14. Jaguar käytettynä?

Olen kiinnostunut Jaguarista merkkinä. Jaguar kiinnostaa, koska sillä on tietynlainen luxus-imago, mutta ymmärtääkseni J
    3
    1618
  15. Vöyri?

Olen tulossa Vöyriin kesätöihin ensi kesäksi. Olisi mielenkiintoista kuulla minkälainen kunta on Vöyri? Minkälaisia harr
    Vaasa
    4
    1611
  16. Edullista ajoa autolla?

Antaa paukkua arvon penninvenyttäjät, kertokaa minulle paras ja edullisin tapa ajaa autoa.
    Säästövinkit
    8
    1566
  17. Konduktöörin työhön liittyvä soveltuvuustesti

Pääsen VR:lle työhaastatteluun. Mitä asioita työhaastattelussa kysellään? Millaista on ollut? Minkälainen on soveltuvuus
    Työpaikat
    4
    1412
  18. Laitoshuoltajan ammattitutkinto

Miten kyseinen tutkinto vaikuttaa siivousalalla työllisyyteen? Vaikuttaako se palkkaan? Onko sillä mitään muuta merkitys
    Siivoustyö
    5
    1176
  19. Mieheydestä

Miksi sellainen mies ei saa kavereita joka on tunteellinen, välittävä ja herkkä? Miksi sellaiset miehet saavat tyttöystä
    Yksinäisyys
    28
    964
  20. kommunikointiongelmia pikkupomon kanssa?

Onko siivoojilla kokemusta tilanteesta, jossa esimies sanoo esimerkiksi "Huomenna tulet sitten 14:30" Ja tarkoittaakin "
    Siivoustyö
    7
    933