Raju sydäninfarkti

Osaako joku sanoa sattuuko infarkti paljon? Miltä se tuntuu? Mietin tässä isäni kuolemaa. Sain kuulla, että hän menehtyi sydäninfarktista aiheuttamaan sydänpussin repemään ja tästä johtuneesta sisäisestä verenvuorosta. …
LeivonnaisetVastattu 2v

Perus pullan ohje?

Olen pitkään haaveillut opettelevani ja tekeväni ihan tavallisia voipullia. En vain tiedä tarkkaa ohjetta. Tiedän että tarvitaan vehnäjauhoa, tarvitaan sokeria, leivinjauhjetta/hiivaa, mutta mikä on sopiva suhde? Tervei…
FiatVastattu 4v

Fiat Punto 2004

Ostin pari viikkoa sitten Fiat Punto 2004 merkkisen auton. Auto toimii muuten hyvin, MUTTA varoitusvalot. Auton varoitusvaloista vilkkuu kaksi: Toinen joka väittää että ohjaustehostin ei ole toiminnassa. Se palaa välill…
SiivoustyöVastattu 2v

CityWork

Millainen työnantaja? Minkälaiset palkat?
SiivoustyöVastattu 1v

Kokemuksia firmasta nimeltä RTK?

Minkälaista kokemusta ihmisillä on asiakkaina kuin työntekijöinäkin RTK:sta? Tuleeko palkat ajallaan? Onko firma luotettava työnantaja?
IT-alan työVastattu 10v

Mediatekniikan insinöörit

Terve! Olen hakeutumassa opiskelemaan Mediatekniikan insinööriopintoihin Riihimäelle. Osaisiko joku valmistunut Mediatekniikan insinööri kertoa palkoista? Minkälaisia tehtäviä he tekevät?

Otan itseeni liian herkästi

Taas kerran tänään töissä se tapahtui. Yksi ihminen tiuskasi minulle, kun en ollut ymmärtänyt ensimmäisellä kerralla sitä mitä hän tarkoitti. Se sattui todella kovasti. Hetkeä ennen olin nauttinut työstä kovasti, hän ti…
Kuolema ja suruVastattu 21v

Isän kuolema

Menetin rakkaan ja joskus myös raivostuttavan isäni viime perjantaina. Tuntuu oudolta surra ihmistä, jonka toivoi elämän lopullisesti. Maailmani on nyt täynnä hämmennystä. Huolettaa äiti, joka jää asumaan pienelle paikk…
LeivonnaisetVastattu 5v

Hiivan käyttö

Miksi hiiva pitää laittaa lämpimään veteen? Harjoittelen leipomista. Olen leiponut pari kertaa leipää. Toisella kerralla laitoin vahingossa ohjeiden vastaisesti hiivan ensin kylmään maitoon ja sitten lämmitin maidon täm…
SiivoustyöVastattu 1v

Siivoustyön hyvät puolet -- onko niitä?

Olen seurannut palstaa vuodesta 2005. Näen jatkuvasti valituksia siitä kuinka kamala on työnantaja, kuinka työajat on huonosti mitoitettuja sekä siitä kuinka huono palkka on jne jne.. Onko tosiaan niin että olen ainoa j…
SiivoustyöVastattu 2v

Mobilog

Millaista kokemusta teillä on Mobilogista? Oletteko tykänneet?
SiivoustyöVastattu 13v

Koiran kakkojen siivous

Luin Iltalehden nettiversiota ja meinasin pudottaa silmäni. Uutisen mukaan jo kesäkuussa asuntoon muuttaneen tytön jäljiltä asunnon koko keittiön lattia on täynnä kuivunutta koirankakkaa. Tässä koko juttu: http://www.il…
Kuolema ja suruVastattu 16v

Surutyö

Surutyö on pitkä työ, sitä on hoidettava ja se on surtava pois alta. Surutyön voi poistaa ryyppäämällä jatkuvasti, mutta sekään ei poista surutyötä surutyö pitää tehdä ja se pitää tehdä omalla tavallaan. Ei muiden malli…
SiivoustyöVastattu 1v

Porrassiivous ja kerrostalokyttääjät?

Moi! Luin taannoin uutisen: http://yle.fi/uutiset/kerrostalokyttaaminen_kohdistuu_usein_nuoriin_ja_nuoriin_lapsiperheisiin/6417081 Koskettaako tämä siivoojana muita kuin minua? Tuurasin erästä rouvaa 6 viikkoa useassa e…

Muistihäiriöt ja burn out

Onko muilla vastaavia kokemuksia siitä, että Burn Outin kuntoutumisvaiheessa olisi outoja muistihäiriöitä että ahdistuskohtauksia jotka ovat sittemmin lieventyneet kun burn outista on kulunut tarpeeksi aikaa?
NäyttelijätVastattu 2v

Hellin Auvinen-Salmi

Osaako joku näyttelijöiden elämäkertoja tunteva kertoa onko sellainen näyttelijä kuin Hellin Auvinen-Salmi vielä elossa? Google ei mainitse kuolemasta mitään ja imdb:n mukaan hän olisi elossa. En kuitenkaan luota imdb:h…

Syrjintää työpaikalla.

Allekirjoitan täysin tämän. On helppo liioitella todellisia sairauksiaan kuten selkäkipua, jalkakipua tai muuta vastaavaa jos työpaikan ilmapiiri mättää. Nykysuomessakin ihmisin ollessa hieman erilainen kuin muut joutuu…
ToimialatVastattu 17v

Näin L&T:llä..

Mulla on L&T:llä työsopimus, jossa lukee viikkotyöaika 30-37.5 h. Olin 4 kuukautta sairaslomalla. Sairasloma loppui uutenavuotena. Soitoistani huolimatta esimies ei ole antanut töitä ollenkaan. Nyt pelkään että multa me…