rautatie
Vapaa kuvaus
Aloituksia
65
Kommenttia
263
Keskeytyvä ja keskeytymätön kolmivuorotyöllä
Tutkin alani työehtosopimusta ja mieltäni jäi kaivelaman, mitä käytännön eroa on keskeytyvällä ja keskeytymättömällä kol1635332Raju sydäninfarkti
Osaako joku sanoa sattuuko infarkti paljon? Miltä se tuntuu? Mietin tässä isäni kuolemaa. Sain kuulla, että hän menehtyi1521774Perus pullan ohje?
Olen pitkään haaveillut opettelevani ja tekeväni ihan tavallisia voipullia. En vain tiedä tarkkaa ohjetta. Tiedän että t1411538- 4010465
Fiat Punto 2004
Ostin pari viikkoa sitten Fiat Punto 2004 merkkisen auton. Auto toimii muuten hyvin, MUTTA varoitusvalot. Auton varoitu2810042Kokemuksia firmasta nimeltä RTK?
Minkälaista kokemusta ihmisillä on asiakkaina kuin työntekijöinäkin RTK:sta? Tuleeko palkat ajallaan? Onko firma luotett328337Mediatekniikan insinöörit
Terve! Olen hakeutumassa opiskelemaan Mediatekniikan insinööriopintoihin Riihimäelle. Osaisiko joku valmistunut Mediate277825Otan itseeni liian herkästi
Taas kerran tänään töissä se tapahtui. Yksi ihminen tiuskasi minulle, kun en ollut ymmärtänyt ensimmäisellä kerralla sit187093Isän kuolema
Menetin rakkaan ja joskus myös raivostuttavan isäni viime perjantaina. Tuntuu oudolta surra ihmistä, jonka toivoi elämän216945Surutyö
Surutyö on pitkä työ, sitä on hoidettava ja se on surtava pois alta. Surutyön voi poistaa ryyppäämällä jatkuvasti, mutta86410Hiivan käyttö
Miksi hiiva pitää laittaa lämpimään veteen? Harjoittelen leipomista. Olen leiponut pari kertaa leipää. Toisella kerrall86198Koiran kakkojen siivous
Luin Iltalehden nettiversiota ja meinasin pudottaa silmäni. Uutisen mukaan jo kesäkuussa asuntoon muuttaneen tytön jälji225928- 195675
Siivoustyön hyvät puolet -- onko niitä?
Olen seurannut palstaa vuodesta 2005. Näen jatkuvasti valituksia siitä kuinka kamala on työnantaja, kuinka työajat on hu395615Hellin Auvinen-Salmi
Osaako joku näyttelijöiden elämäkertoja tunteva kertoa onko sellainen näyttelijä kuin Hellin Auvinen-Salmi vielä elossa?34229Syrjintää työpaikalla.
Allekirjoitan täysin tämän. On helppo liioitella todellisia sairauksiaan kuten selkäkipua, jalkakipua tai muuta vastaava194066Muistihäiriöt ja burn out
Onko muilla vastaavia kokemuksia siitä, että Burn Outin kuntoutumisvaiheessa olisi outoja muistihäiriöitä että ahdistusk153963Porrassiivous ja kerrostalokyttääjät?
Moi! Luin taannoin uutisen: http://yle.fi/uutiset/kerrostalokyttaaminen_kohdistuu_usein_nuoriin_ja_nuoriin_lapsiperheis293893Näin L&T:llä..
Mulla on L&T:llä työsopimus, jossa lukee viikkotyöaika 30-37.5 h. Olin 4 kuukautta sairaslomalla. Sairasloma loppui uute233479Vielä kerran ISS
Lueskelin aiempia viestejä ISS:stä. Olen hakemassa töihin ISS:lle. Onko ISS muka niin huono työnantaja kuin täällä tulee103458