Vapaa kuvaus

Aloituksia

65

Kommenttia

263

1. Keskeytyvä ja keskeytymätön kolmivuorotyöllä

Tutkin alani työehtosopimusta ja mieltäni jäi kaivelaman, mitä käytännön eroa on keskeytyvällä ja keskeytymättömällä kol
    Työpaikat
    16
    35332
  2. Raju sydäninfarkti

Osaako joku sanoa sattuuko infarkti paljon? Miltä se tuntuu? Mietin tässä isäni kuolemaa. Sain kuulla, että hän menehtyi
    15
    21774
  3. Perus pullan ohje?

Olen pitkään haaveillut opettelevani ja tekeväni ihan tavallisia voipullia. En vain tiedä tarkkaa ohjetta. Tiedän että t
    Leivonnaiset
    14
    11538
  4. CityWork

Millainen työnantaja? Minkälaiset palkat?
    Siivoustyö
    40
    10465
  5. Fiat Punto 2004

Ostin pari viikkoa sitten Fiat Punto 2004 merkkisen auton. Auto toimii muuten hyvin, MUTTA varoitusvalot. Auton varoitu
    Fiat
    28
    10042
  6. Kokemuksia firmasta nimeltä RTK?

Minkälaista kokemusta ihmisillä on asiakkaina kuin työntekijöinäkin RTK:sta? Tuleeko palkat ajallaan? Onko firma luotett
    Siivoustyö
    32
    8337
  7. Mediatekniikan insinöörit

Terve! Olen hakeutumassa opiskelemaan Mediatekniikan insinööriopintoihin Riihimäelle. Osaisiko joku valmistunut Mediate
    IT-alan työ
    27
    7825
  8. Otan itseeni liian herkästi

Taas kerran tänään töissä se tapahtui. Yksi ihminen tiuskasi minulle, kun en ollut ymmärtänyt ensimmäisellä kerralla sit
    18
    7093
  9. Isän kuolema

Menetin rakkaan ja joskus myös raivostuttavan isäni viime perjantaina. Tuntuu oudolta surra ihmistä, jonka toivoi elämän
    Kuolema ja suru
    21
    6945
  10. Surutyö

Surutyö on pitkä työ, sitä on hoidettava ja se on surtava pois alta. Surutyön voi poistaa ryyppäämällä jatkuvasti, mutta
    Kuolema ja suru
    8
    6410
  11. Hiivan käyttö

Miksi hiiva pitää laittaa lämpimään veteen? Harjoittelen leipomista. Olen leiponut pari kertaa leipää. Toisella kerrall
    Leivonnaiset
    8
    6198
  12. Koiran kakkojen siivous

Luin Iltalehden nettiversiota ja meinasin pudottaa silmäni. Uutisen mukaan jo kesäkuussa asuntoon muuttaneen tytön jälji
    Siivoustyö
    22
    5928
  13. Mobilog

Millaista kokemusta teillä on Mobilogista? Oletteko tykänneet?
    Siivoustyö
    19
    5675
  14. Siivoustyön hyvät puolet -- onko niitä?

Olen seurannut palstaa vuodesta 2005. Näen jatkuvasti valituksia siitä kuinka kamala on työnantaja, kuinka työajat on hu
    Siivoustyö
    39
    5615
  15. Hellin Auvinen-Salmi

Osaako joku näyttelijöiden elämäkertoja tunteva kertoa onko sellainen näyttelijä kuin Hellin Auvinen-Salmi vielä elossa?
    Näyttelijät
    3
    4229
  16. Syrjintää työpaikalla.

Allekirjoitan täysin tämän. On helppo liioitella todellisia sairauksiaan kuten selkäkipua, jalkakipua tai muuta vastaava
    Työ ottaa päähän
    19
    4066
  17. Muistihäiriöt ja burn out

Onko muilla vastaavia kokemuksia siitä, että Burn Outin kuntoutumisvaiheessa olisi outoja muistihäiriöitä että ahdistusk
    Stressi ja burn-out
    15
    3963
  18. Porrassiivous ja kerrostalokyttääjät?

Moi! Luin taannoin uutisen: http://yle.fi/uutiset/kerrostalokyttaaminen_kohdistuu_usein_nuoriin_ja_nuoriin_lapsiperheis
    Siivoustyö
    29
    3893
  19. Näin L&T:llä..

Mulla on L&T:llä työsopimus, jossa lukee viikkotyöaika 30-37.5 h. Olin 4 kuukautta sairaslomalla. Sairasloma loppui uute
    Toimialat
    23
    3479
  20. Vielä kerran ISS

Lueskelin aiempia viestejä ISS:stä. Olen hakemassa töihin ISS:lle. Onko ISS muka niin huono työnantaja kuin täällä tulee
    Siivoustyö
    10
    3458