buddy-love

![]()
Kaipaan Liskoa sekä isääni joka päivä.
Aloituksia
1437
Kommenttia
23364
Helsingissä on tylsää
Lisäksi näen täällä liian vähän ihmisiä. Tänään hain päivällä kaupasta hiukan evästä ja mennessäni näin ystävällisen näk5272Veikkauksia?
http://www.iltalehti.fi/viihde/2011012713085696_vi.shtml Oma veikkaukseni on että kyseessä on haimatulehdus.34272Mihin hävisi ketju?
Siis se, jossa käsiteltiin uutta kirjaa ja jossa oli tämä linkki: https://www.youtube.com/watch?v=VDsihdJGiq0 (kummalli13272- 2271
Sekalaisempi GALLUP
Montako vierailijaa on käynyt sivuillasi Montako olet plokannut Saatko sinne yksityispostia Onko uusi vuosi kiva juhla8271Tolkuton paljastus
Tässä on aika paljon samaa näköä kuin exässäni: http://www.aijaa.com/img/b/00688/4953499.jpg Pooh.... Äh..... Mitähän27271Kuvani
Kun kerran kylttikuvia vaaditaan, niin teenpä osani ja lähetän tämän: http://www.aijaa.com/v.php?i=6175615.jpg36271TROLLIKISA !!!!
Julistan virallisen trollikilpailun alkaneeksi ja tähän ketjuun voi laittaa parhaan bravuuriesityksensä näkyviin. Mikäl31271Fuusiojatsia
Kelpaako kenellekään? http://www.youtube.com/watch?v=ftJxLqv2fso Edellinen musiikkiketjuni näyttää muuten kadonneen it13269_JÄRKYTTÄVÄ_kysymys
Tuosta eilen nostetusta vanhasta ketjusta tulikin mieleeni tämä: Kumpi on kamalampaa Miehet joilla on nettipornoa kone38269Minulta kysyttiin
mitä aion tehdä juhannuksena. Kysyjänä oli nuorenpuoleinen naishenkilö. Ilmoitin olevani töissä (vaikkei ihan välttämätt11269- 30268
Tässä se ÄLYKÄS aloitus
Mitäpä ajattelette tästä: On hiukan epäselvää mikä on auringon säteilyvaihteluiden vaikutus maapallon nykyisiin säämuut14268Ilmoitan, että kissamme näkee unta
Kuulostaa olevan kovasti tekeillä tuossa unessa. Minun pitäisi mennä nukkumaan, mutta en raaski herättää. Nukkuu siis sä18268Netissä
On asioita jotka saavat jopa minut järkyttymään. Islam-palstalla on videoita joissa vankeja tapetaan polttamalla ja leik38267Nyt olis jo aika
Hiukan haukkua muakin. Pitääx antaa vihjeitä, vai kexittex te ite. Sellainen raivokas olis tosi kiva yllätys.15266- 3266
Olen joutunut näkemään liikaa ihmisiä
Siis viime päivinä ja nyt olen siksi hyvin väsynyt. Toisille ihmisten seurassa oleminen on virkistävää, mutta toisille s31266Suvaitsevaisuusgallup
Onko suvaitsevampaa se että suvaitsee niitä jotka ovat suvaitsemattomia, vai se ettei suvaitse suvaitsemattomuutta. Kys35265Pääskynen on taas sisällä
Istuu tuossa vieressä ja viehellän sille Papagenon aariaa (huonosti).24265