Vapaa kuvaus

Aloituksia

488

Kommenttia

5492

1. Jeesus tulee portin läpi luoksemme!

Ilm 3:20 Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä
    Raamattu
    44
    448
  2. Luetko sinä Hartaanselkää?

Pidätkö Hartaanselän kirjoituksia arvossaan?
    Raamattu
    14
    156
  3. Tietopäivitys Teuvolle

Lähestyn sinua näin avoimella kirjeellä kun meillä ei muita yhteydenpitokanavia ole nykyisin. Kun tykkäät juoruta minust
    Raamattu
    3
    52
  4. Teuvo tuo kauhistuttava valehtelija ja kadotettu

Teuvo kirjoitti tänään """ Kun Saatanan palvelijat Jeesuksen tappoivat, salli Jumala sen tapahtua, koska Jeesuksen veri
    Raamattu
    20
    74
  5. Onko katsastajat KesitasJussille sukua?

Jos on, alan äänestämään jaloillani katsastus asioissa
    Uskonnot ja uskomukset
    44
    181
  6. Näkökulmaa1: Teuvossa on riivaajia

Nostin tämän todellisen helmen omaksi aloituksekseen. Paljon kiitoksia nimimerkki "Näkökulmaa1" Teuvossa on riivaajia
    Raamattu
    8
    39
  7. Devoit: Ellen White oli väärä profeetta

Sen osoittaa sekin mihin opetuslapseni Teuvo joutui toteutettuaan Ellenin oppeja fanaattisesti. En ollut mikään adventis
    Raamattu
    38
    167
  8. Devoit: Totuus tekee vapaaksi teuvoista

Joh. 8:32 ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi. Näin on tälläkin palstalla käynyt. Jok
    Raamattu
    34
    51
  9. Oivalla Totuus Raamatusta

Raamattu on itse itsensä selittäjä ja varmasti Totta. Raamatun sanaan turvautumalla tiedät varmasti että se on oikeasti
    Raamattu
    70
    107
  10. Pastorin_poika

**********************Devoit, Sinulla on selkeästi historiasi Teuvon kanssa, johon minä en silti liity mitenkään. Noist
    Raamattu
    13
    102
  11. Kävin Pyhäjoella :-)

Piti tehdä asiasta ihan oma avauksensa :-) Voi maharoton miten paljon lestadiolaisia onkaan, aina se seura-alueen laaju
    46
    729
  12. Kysymys Melperille

Ihmeen hyvin näytät viihtyvän halveksimiesi vanhoillislestadiolaisten seurassa. Kun sinä näytät lisäksi uskovan että jok
    21
    104
  13. Ufot ovat pahoja henkiä

Se on ennustettu jo Raamatussa, Saata,na saa lankeamaan tulenkin taivaasta maahan. Ilm. 13:13 Ja se tekee suuria ihmeit
    Ufot
    45
    391
  14. Miksi pastorin_poika poistelee aloituksiaan?

Astuiko hän liian suurille varpaille?
    Raamattu
    62
    127
  15. Natsien okkultismi =sunilaisuus

Petri Paavolalta hyvä tietopaketti natsien okkultiikasta. Samat pahat henget vaikuttavat myös Teuvon kautta. Lukekaa ja
    Raamattu
    20
    127
  16. Joiden synnit te anteeksi annatte..

Joh. 20:23 Joiden synnit te anteeksi annatte, niille ne ovat anteeksi annetut; joiden synnit te pidätätte, niille ne ova
    Kristinusko
    7
    280
  17. Elämän varrella opittua

Olen huomannut elämäni varrella että vl-vihamielisiä tyyppejä yhdistää yksi ominaisuus: Asosiaalinen, eli antisosiaaline
    74
    407
  18. Tästä syystä eksytte vanhoillislestadiolaiset

Matt. 22:29 Jeesus vastasi ja sanoi heille: "Te eksytte, koska te ette tunne kirjoituksia ettekä Jumalan voimaa. Ette l
    27
    275
  19. Synnittömät vl,t ilmoittautukaa

Haluan että jokainen joka kokee itsensä synnittömäksi, ilmoittautuu tämän aloituksen alle. Muistutan vaan mitä Raamattu
    23
    182
  20. Syntisi ovat anteeksi annetut

Luuk. 7:48 Sitten hän sanoi naiselle: "Sinun syntisi ovat anteeksi annetut." Rinnakkaisviitteet Matt. 9:2 Ja katso, hän
    27
    192