Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8844

  1. Tärkeä tiedoitus!!!!!!!!!!!!!!!

    Alko on sitten perjantaina kiinni.
    Miehen logiikka
    1
    106
  2. Kukkomies!

    Oletko munamiehen faija?
    Miehen logiikka
    2
    106
  3. Aika...

    hiljaista tällä saralla.
    Romantiikka
    2
    106
  4. Jos olen selvinpäin....

    huolestuttaako se sinua? 2 viikkoa sitten jos joku olisi kysynyt, mitä lasissa:D :D joo istuin kaverin kanssa bissellä s
    Miehen logiikka
    1
    105
  5. Moi!

    Mitä aiotte tehdä jouluna, siis aattona ? (retorinen kysymys) Mä meen ensin syömään mun vanhempien luo ja oon ostanut ni
    Miehen logiikka
    5
    105
  6. Mikä siinnä oikeasti on....

    mikä tässä maassa mättää? Kysyn vaan, kun olen töissäni törmännyt useisiin kollegoihin jotka edustavat ATM:ää ja siihen
    Sinkut
    4
    105
  7. Naisväen työkalut.

    Tämä kysymys on laadittu niille naisille jotka ovat oppineen kokemuksen kautta, kuinka miehestä pidetään kiinni, niin et
    Sinkut
    3
    105
  8. Mä kävin levyyhtiössä

    managerin kanssa vetäsee pari räppidemoo. Ne oli sitä mieltä, että mun kanssa syntyy sopimus ennen kun ehdin vetää yhtää
    Miehen logiikka
    1
    104
  9. Uudistus!

    En ole löytänyt mistään missä yllä/allapito olisi vastannut saatikka perustellut näitä uudistuksia. Käyttäjät kyselevät
    Miehen logiikka
    4
    104
  10. Amerikkalaisilla on "Bätmän" ja "Spaidermän" mutta savolaisilla

    on Vituiksmän. Ja arvatkaa minkä merkkinen puhelin Vituiksmänillä on.
    Miehen logiikka
    6
    104
  11. Läskiperse ämmille terveiset.

    Unohtakaa sidukat, sipsit ja muu kökköruoka, menkää ulos nauttimaan upeasta ilmasta. Ei ne läskit sieltä perseestä mihin
    Miehen logiikka
    24
    104
  12. Ompas hauska juttu..

    ihan oikein naurattaa. Mielestäni vaakunan 7 veljestä ei muistuta juurikaan Donald Trumpia, mutta korviin piiloitettu Al
    Sinkut
    3
    104
  13. Kuka kuvassa?

    http://i247.photobucket.com/albums/gg148/ozwoman321/horse-beach.jpg
    Miehen logiikka
    10
    103
  14. Olin tänään ajaa

    polkupyörällä ojaan, mutta vältin sen jäämällä kotiin.
    Miehen logiikka
    5
    103
  15. Miten saa kakkos-suhteen pelaamaan....

    jos molemmat kumppanit ovat älyttömän mustasukkaisia ja vahtivat jokaista liikettä?
    Miehen logiikka
    5
    103
  16. Mun naisen täytyy kyykätä 200 kg....

    mutta silti oltava siro, sit sen täytyy tietysti myös olla kaunis mutta myös ruma ja tietysti rikas .........vaikka onki
    Miehen logiikka
    0
    102
  17. Perustavaa laatua...gallup.

    1. Kumpi Boss 429 Mustang vai 393 CI MOPAR..... 2. Ottaisitko porsaan joka rakastaa autoilemista siipaksi. 3. Oletko y
    Miehen logiikka
    4
    102
  18. Tyhmin aloitus kilpailu on päättynyt.

    Ei tuota nyt olisi tarvinnut ottaa noin kirjaimellisesti. Miten mukavaa tänne kirjoitteleminen ja etenkin kirjoitetun si
    Miehen logiikka
    1
    102
  19. Pyydän anteeksi...

    etten ole ehtinyt olemanna kanssanne viimeaikoina tämän enempää, mutta toivottavasti ymmärrätte, että joillakin ihmisill
    Miehen logiikka
    2
    102
  20. Tattoo!

    Kävelin kaupungilla eri tatuointi paikkojen ohi missä samalla poikkesin sisällä kysymässä voisko joku hakata mulle käsiv
    Miehen logiikka
    6
    102