Vapaa kuvaus

Kerron itsestäni:

Rehellisyys on ominaisuus, jota arvostetaan yhteiskunnassa suuresti.

Rehellisyys ei ole sitoutumista ehdottomaan vilpittömyyteen eikä elämistä siten, että päästää suustaan totuuksia ilman minkäänlaista suodatinta.

Rehellisessä miehessä on aina jotain lapsenomaista.

https://is.gd/Rl4wfB

Aloituksia

1085

Kommenttia

8850

  1. Miksi asiat menivät niin kuin menivät?

    Eilen yöllä olin taksilla matkalla kotiin. Liikennettä ei ollut paljon, joten juteltiin kuskin kanssa niitä näitä. Yhtäk
    Miehen logiikka
    11
    148
  2. Onko...

    älykkyydestä mitään hyötyä, jos ei osaa "uida".
    Miehen logiikka
    11
    148
  3. Kello on 14.45...

    mä lähen nyt goisaa, et jaksan bailaa illalla. Taidan mennä illalla naapuripitäjään eukon hakuun jos sattus olemaan joku
    Miehen logiikka
    8
    148
  4. Siis listaa 3....

    palstan surkeinta vittuilijaa. ps. mun mielestä ootte kaikki lampaita, perseestä, kielitaidottomia, viiksettömiä, homoj
    Miehen logiikka
    10
    148
  5. Kolahtaako halko?

    siis koivuhalko ja tiedoksi kaikille, että puusta voi saada tikun sormeen. Oletko muuten käynyt koskaan Siwassa.
    Miehen logiikka
    7
    148
  6. Tuliko lusifer 20.10.2020 tuliko?

    no ei tullu. joten voitte painua hevonkuuseen ja haistakaa paska koko sakki jeesuksinenne ja mooseksinenne.
    Miehen logiikka
    4
    148
  7. Mikä siinnä oikeasti on....

    mikä tässä maassa mättää? Kysyn vaan, kun olen töissäni törmännyt useisiin kollegoihin jotka edustavat ATM:ää ja siihen
    Sinkut
    4
    148
  8. Tulin just salilta...

    ja wittu mikä meininki..ei tartte alkaa selittää. mä ooon mä
    Miehen logiikka
    4
    147
  9. Vittu mikä käenpesä!

    TAXI tuli meikä häippää, TERPPA!
    Miehen logiikka
    2
    146
  10. Kopaise Lilliä....

    tunteiden näyttämisestä tuli mieleeni eräs neitokainen joka oli niin kaikkitietävä ja osaava ettei tästä syystä olut kov
    Miehen logiikka
    1
    146
  11. Moi!

    Mitä aiotte tehdä jouluna, siis aattona ? (retorinen kysymys) Mä meen ensin syömään mun vanhempien luo ja oon ostanut ni
    Miehen logiikka
    5
    146
  12. Vastaa rehellisesti.com

    Kysymys on palstan leideille: Kuinka monta vuotta olet käyttänyt siihen, että löytäisit sen unelmiesi miehen? Kuinka m
    Sinkut
    10
    146
  13. Naisille kysymys....

    paikalliset palsta homppelitkin voivat vastata jos tuntevat tarvetta. Tie miehen sydämeen käy, mitä kautta?
    Sinkut
    11
    146
  14. Ad impossibilia nemo tenetur.

    "Elämä jatkuu radallaan, kaikki kuolee omalla ajallaan." http://aijaa.com/jaxQSN
    Miehen logiikka
    15
    146
  15. Mitä Vihreät ovat saaneet aikaan hallituksessa tai...

    historiansa aikanaan? Vihreät ilmoittavat tavoitteekseen ilmastonmuutoksen ehkäiseminen, ympäristön suojelu, köyhyyden
    Miehen logiikka
    7
    145
  16. Tiedoitus!

    En ole mikään rasisti, mutta en myöskään juhli mitään Minna Canthin tasa-arvon päivää. Kiitos!
    Miehen logiikka
    4
    145
  17. Kuka kuvassa?

    http://www.guzer.com/pictures/elephant_toilet.jpg
    Miehen logiikka
    2
    144
  18. Wit*u tää on poliisivaltio

    "liksa pois laiskoilta" *ittu nyt typo:taa natsit takas nakkikioskeille ja hodarit jenkkeihin!!!!!!!!!!!! Onks tää totta
    Miehen logiikka
    0
    144
  19. Mikä tätä kansakuntaa vaivaa?

    Maa mihin viinikulttuuri rantautui 1995, noin 2000 v. myöhemmin kuin manner Eurooppaan tai vaikkapa naapuriimme Ruotsiin
    Miehen logiikka
    12
    144
  20. Naisväen työkalut.

    Tämä kysymys on laadittu niille naisille jotka ovat oppineen kokemuksen kautta, kuinka miehestä pidetään kiinni, niin et
    Sinkut
    3
    144