Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Olen+ollut+näin+huomaavinani+🧚‍♂️
  2. Tavallaan+innostava+juttu+ja+mulla+on+(miehen)+sukulaisia,+jotka+kovasti+aina+puhuvat+asuntoautoilun/vaunuilun+puolesta.+Tosin+he+asuvat+kyllä+talossa,+mutta+kaikki+vapaa-ajat+kulkevat+asuntoautolla+tai+-vaunulla+Norjassa+ja+Ruotsissa,+joskus+Suomen+Lapissa+kalastellen+ja+joskus+metsästellen.+Ja+joskus+myös+ovat+etelään+suunnanneet,+sinne+toki+vain+ihan+lomailumielessä.En+oikein+usko,+että+itse+kykenisin+asumaan+tuollaisessa,+vaan+itseä+sitoo+huolehdittavat+kiinteistöt+ja+ihmiset+tietylle+seudulle,+luultavasti+oman+elämäni+loppuun.+Lomaillessa+taas+tykkään+siitä,+että+on+joku+majapaikka,+josta+ei+tarvitse+itse+huolehtia,+voi+mennä+valmiiseen+petiin+ja+aamiaiselle/tehdä+oman+aamiaisen+eli+Bed+and+Breakfast-+paikassa+tai+jos+koko+perhe+matkustaa,++apartmentissa,+missä+on+oma+keittiö+ja+vähintään+kaksi+makkaria.+Ja+voi+jättää+sen+taas+taakseen,+seuraavalle+majailijalle.Jos+haluaisin+päästä+kokonaan+kaikesta+turhasta,+menisin+mieluummin+johonkin+retriittiin+tai+luostariin+viikoksi+pariksi.+Johonkin,+missä+otetaan+puhelimet+pois+ja+ollaan+luonnon+rauhassa,+tehdään+jotain+yksinkertaisia+hommia+vaikka.Myös+työleiri+on+kokematta.+Eräs+kaverini+on+lähdössä+lapsen+kanssa+sellaiseen,+kun+nuoruudessaan+harrasti+niitä+enemmänkin,+eli+oli+erilaisilla+työ-+tai+avustusleireillä+ympäri+Eurooppaa.+Nyt+ihan+vaan+keski-eurooppaan+menossa,+maalaistaloon.+Kun+on+se+varhaisteinikin+mukana.+Niissä+pääsee+myös+ymmärtääkseni+tietynlaiseen+askeettiseen+olotilaan+ja+pääsee+karsimaan+tietyn+turhan+elämästään.Asuntovaunusta+tulee+mieleen,+että+siinä+on+kovasti+huolehtimista+ja+kunnossa+pitämistä,+kun+siinä+on+tavallaan+"kaikki".
  3. Jaajaa,+enemmän+nuo+"suomitantat"+ovat+ukrainalaispakolaisia+(lähinnä+naisia+ja+lapsia)+täällä+Suomessa+auttaneet+kuin+"suomiukot",+ainakin+omalla+kotipaikkakunnallani.+Taisi+olla+sun+omassa+mielikuvituksessasi+se+nenänvarttaan+katselu.+Ihminen+näkee,+mitä+haluaa+nähdä+ja+mikä+tukisi+omaa+ajatusmallia.