Vapaa kuvaus

Varattu täti-ihminen, joka höpötteli aikoinaan Miehen Logiikassa. Nyt poikkeaa joskus ihmettelemässä, missä tutut luuraa.

"Kaikki pitäisi tehdä niin yksinkertaiseksi kuin mahdollista, mutta ei yhtään sitä yksinkertaisemmaksi. " A.E.

Aloituksia

43

Kommenttia

13022

1. Hui, onko sulle tulossa kutsu? 😊😉 Itsekin olin pari vuotta sitten toiveikkaana, kun Jenni Facebookissa jakoi julkaisun, jossa itse olin lähikuvassa. No en oikeasti odottanut ;)
    Kyllä sun kohdalla sen puvun tytär sitten nopsaan taikoo, jos kutsu tulee🥰
  2. Voi olla, että olen huono vastaamaan tähän, kun ei juurikaan ole kokemusta petetyksi tulemisesta (niin että ainakaan asia olisi tullut korviin) paitsi joskus nuorena, kun oltiin silloisen poikaystävän kanssa "tauolla" ja hänellä oli sillä aikaa jotain sutinaa jonkun kanssa.

Ymmärrän, että pitäisi olla kauhean järkyttynyt ja maansa myynyt tuollaisen jälkeen, mutta jotenkin vahvasti epäilen, että olisin vaan, että huoh... että tuommoinen käänne elämässä tällä kertaa. Jos mies itse kertoisi, yrittäisin selvittää, miksi kertoi. Haluaako, että eroamme, kun on löytänyt toisen. Jos joku hetken vahinkolaukaus kyseessä, niin sitten olisi saanut pitää omana tietonaan. Tietysti jos jotain tautivaaraa olisi, ymmärtäisin kertomisen. Mutta jos on vaan omaa omatuntoa lieventääkseen kertonut, niin kiitos vaan. Olisit muhinut omissa tuskissasi, miksi minua asialla kiusaamaan.

Pettäminen on jotenkin lähinnä huvittavaa amatööripuuhastelua, että luulen, että olisin jollain tavalla vaan uteliaan huvittunut. Miten tämä kävi, millainen oli sutinakumppani ja mitkä pettäjän fiilikset?. Jos hän olisi rakastunut, haluaisin totta kai eron. En halua olla ihmisten onnen tiellä. Toivon kumppanille kuitenkin parasta mahdollista loppuelämää. Sitä olisi turha jatkaa mun kanssa, jos on rakastunut toiseen.

Mielenkiintoinen tilannehan se olisi. Mutta ei ehkä mikään maailmanlopun tasoinen tapahtuma. Paljon pahemmastakin on tullut selvittyä, kuin jostain parisuhdekarikosta tai sen päättymisestä. Tai siitä, että kääk, kumppani tykkääkin jostain enemmän kuin musta. Paljon kamalampaa olisi jos kumppani kuolisi tai sairastuisi vakavasti. Toisen ihmisen kärsimys on kamalinta katsottavaa/koettavaa.
  3. Kun kuulen kysymyksen, mitä kuuluu, yleensä kavahdan. Mietin, pitäisikö minun oikeasti kertoa, mitä mulle kuuluu. Kestäisikö kysyjä kuulla todelliset kuulumiseni. Yleensä vastaus on ei, ei kestäisi eikä hän oikeasti sitä haluakaan tietää. Mitä kuuluu, on vain fraasi, jolla aloitetaan keskustelu. Halutaan yleensä kertoa joku oma hyvä kuuluminen ja kohteliaisuudesta kysytään toiselta, että on ikäänkuin vastavuoroista. Siksi otan kysymyksen vain samana, kuin joku sanoisia moi, hyvä meininki, vai mitä ja vastaan jotain joka on suunnilleen, Moi ja kyllä kyllä, hyvin pyyhkii.

Hienoa, että olet itse kuulostellut omia kuulumisia ja tehnyt siitä taidetta. Seuraavaksihan voit kysyjälle soittaa ääniteoksesi ja sanoa: "tällaista mulle kuuluu. Päättele itse ."