tarjaleminen

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---
Aloituksia
50
Kommenttia
41
Postimyynti
Tilasin tuotteita Home Selectedistä. Ne tulivat postiennakolla. Yksi tuote oli liian pieni kokoinen, joten soittelin ja9357Tv-lupamaksu
Taas menee puolen vuoden tv-lupamaksun vuoksi loppukuukauden rahat. Joutuu taas laskemaan senttejä, kun menee kaupasta o8356Neitsyt Maria
Olen halukas tietämään ev.luterilaisena, miksi Neitsyt Mariaa täytyy palvoa samalla lailla kuin Jeesusta. Minusta Neitsy4353Oikea virkkuukoukun koko
Jos virkkaa muovinauhasta mattoa niin, minkä kokoinen virkkuukoukku täytyy olla, jos muovinauhan levys on 40 mm?1333Lehtikauppiaat
Olen niin sataprosenttisesti kyllästynyt nuihin lehtimyyjiin ja kaikenlaisiin rahakerjääjiin. Ei millään uskota, vaikka1314- 6296
Pianisti
Tiedättekö, kenenkä kirjoittama kirja on Pianisti? Siitä kai on joskus tullut elokuvakin.2281Tulilatva
Voiko tulilatvan lehdestä saada uuden alun, jos sen laittaa veteen. Olisiko paras tulilatva, jossa on isot lehdet niin l1277Lattialistojen pyyhkiminen
Onko kätevämpää imuroida imurin pikkusuutinharjalla lattialistat vai pyyhkimällä ne?1274Goldenin siivousaineet
Onko tietoa, että myydäänkö enää Goldenin siivousaineita? Minulla teki koira kerran pennut ja minulla oli Goldenin siivo6271Suviseuralähetys radiosta
Kyllä oli hyvä lähetys rauhanyhdistyksen suviseuroista Oripäältä. Oli niin hyvä saarna kummaltakin puhujilta. Täyttä Jum2243Virkkaaminen
Mistä johtuu, kun opettelen virkkaamaan kaksinkertaista kiintein silmukoin virkattua mallia niin se työ menee kaarelle?1238Ilmaista työtä
Kyllä sitä siivoojanakin joutuu tekemään ilmasta työtä joka päivä. Olen kotisiivooja ja meillä maksetaan siivousajasta a3229Ikkunapielet
Jos pesee uloimmaisen ikkunan ja pieli jää pyyhkimättä niin voiko talven jäljeltä se harmaantua? Meinaan sen ulkoikkuna0226Ruosteen jälki
Miten saa muovimatosta ruosteen jäljen pois. Se olisi löylyhuoneen muovimatossa. Lähtisikö vimmillä se? Ei uskalla kaiki0221Pyöreä plastiikkamatto
Kuinka saisin plastiikkanauhasta pyöreän maton onnistumaan, ettei se mene kuprulle? Kuinka silmukoita pitäisi lisätä? Ta2218Kotisiivousta
Kysyisin, että onko teidän mielestä esim. lapsiperheessä, kun siivoaa niin sopiva siivousaika esim. 4 tai 4,5 tuntia? Jo0193Ompeleminen
Kun piirtää kaavoja ohjeista niin millaiselle paperille se jäljennetään. Varmasti voipaperi ei taida käydä.1192laminaattilattia
Voiko laminaattilattiaan jäädä jälkeä, jos on kostean pyyhinnän jälkeen pyyhkinyt heti kuivaksi kuivalla rätillä ja oli0189Miten toimia?
Kyllä se on kauhea asia, kun käyn vanhuksen luona siivoamassa niin hän kulkee keppi kädessä selkäni takana tarkailemassa3185