Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

50

Kommenttia

41

1. Postimyynti

Tilasin tuotteita Home Selectedistä. Ne tulivat postiennakolla. Yksi tuote oli liian pieni kokoinen, joten soittelin ja
    Kuluttajansuoja
    9
    357
  2. Tv-lupamaksu

Taas menee puolen vuoden tv-lupamaksun vuoksi loppukuukauden rahat. Joutuu taas laskemaan senttejä, kun menee kaupasta o
    Tv-maksu
    8
    356
  3. Neitsyt Maria

Olen halukas tietämään ev.luterilaisena, miksi Neitsyt Mariaa täytyy palvoa samalla lailla kuin Jeesusta. Minusta Neitsy
    Ortodoksisuus
    4
    353
  4. Oikea virkkuukoukun koko

Jos virkkaa muovinauhasta mattoa niin, minkä kokoinen virkkuukoukku täytyy olla, jos muovinauhan levys on 40 mm?
    Askartelu ja käsityö
    1
    333
  5. Lehtikauppiaat

Olen niin sataprosenttisesti kyllästynyt nuihin lehtimyyjiin ja kaikenlaisiin rahakerjääjiin. Ei millään uskota, vaikka
    Myyntityö
    1
    314
  6. Onko syntiä?

Onko tanssiminen ja korvakorujen pitäminen syntiä?
    Synti
    6
    296
  7. Pianisti

Tiedättekö, kenenkä kirjoittama kirja on Pianisti? Siitä kai on joskus tullut elokuvakin.
    Kirjailijat
    2
    281
  8. Tulilatva

Voiko tulilatvan lehdestä saada uuden alun, jos sen laittaa veteen. Olisiko paras tulilatva, jossa on isot lehdet niin l
    Huonekasvit
    1
    277
  9. Lattialistojen pyyhkiminen

Onko kätevämpää imuroida imurin pikkusuutinharjalla lattialistat vai pyyhkimällä ne?
    Siivous
    1
    274
  10. Goldenin siivousaineet

Onko tietoa, että myydäänkö enää Goldenin siivousaineita? Minulla teki koira kerran pennut ja minulla oli Goldenin siivo
    Yleistä asumisesta
    6
    271
  11. Suviseuralähetys radiosta

Kyllä oli hyvä lähetys rauhanyhdistyksen suviseuroista Oripäältä. Oli niin hyvä saarna kummaltakin puhujilta. Täyttä Jum
    2
    243
  12. Virkkaaminen

Mistä johtuu, kun opettelen virkkaamaan kaksinkertaista kiintein silmukoin virkattua mallia niin se työ menee kaarelle?
    Askartelu ja käsityö
    1
    238
  13. Ilmaista työtä

Kyllä sitä siivoojanakin joutuu tekemään ilmasta työtä joka päivä. Olen kotisiivooja ja meillä maksetaan siivousajasta a
    Siivoustyö
    3
    229
  14. Ikkunapielet

Jos pesee uloimmaisen ikkunan ja pieli jää pyyhkimättä niin voiko talven jäljeltä se harmaantua? Meinaan sen ulkoikkuna
    Siivous
    0
    226
  15. Ruosteen jälki

Miten saa muovimatosta ruosteen jäljen pois. Se olisi löylyhuoneen muovimatossa. Lähtisikö vimmillä se? Ei uskalla kaiki
    Siivous
    0
    221
  16. Pyöreä plastiikkamatto

Kuinka saisin plastiikkanauhasta pyöreän maton onnistumaan, ettei se mene kuprulle? Kuinka silmukoita pitäisi lisätä? Ta
    Askartelu ja käsityö
    2
    218
  17. Kotisiivousta

Kysyisin, että onko teidän mielestä esim. lapsiperheessä, kun siivoaa niin sopiva siivousaika esim. 4 tai 4,5 tuntia? Jo
    Yleistä asumisesta
    0
    193
  18. Ompeleminen

Kun piirtää kaavoja ohjeista niin millaiselle paperille se jäljennetään. Varmasti voipaperi ei taida käydä.
    Askartelu ja käsityö
    1
    192
  19. laminaattilattia

Voiko laminaattilattiaan jäädä jälkeä, jos on kostean pyyhinnän jälkeen pyyhkinyt heti kuivaksi kuivalla rätillä ja oli
    Siivous
    0
    189
  20. Miten toimia?

Kyllä se on kauhea asia, kun käyn vanhuksen luona siivoamassa niin hän kulkee keppi kädessä selkäni takana tarkailemassa
    3
    185