Vapaa kuvaus

Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

10

Kommenttia

20

1. Toistuva unien sota-teema

Todellisessa elämässäni en ole ollut sotimassa missään, enkä ole kokenut millään muotoa oikeaa sotaa siis kyse ei olisi
    Unien tulkinta
    1
    2239
  2. Olen halukas siittiöiden luovuttaja

Olen kiltti, rehellinen ja luotettava 46v sinkkumies Etelä-Suomesta, etsin yksinäisiä naisia tai naisparia jotka haluava
    Lapsettomuus
    1
    351
  3. Samsung tv+Topfield boxi+LG kotit+xbox one

Miten tulisi liittää nuo neljä laitetta yhteen oikealla ja toimivalla tavalla? Harmaita hiuksia aiheuttaa lähinnä analog
    Digi-tv
    2
    279
  4. Musamaku-asioista ei voi kiistellä, jokaisella on oma suosikki.

Olen jotenkin mieltynyt kantriin ja kantri-tyyliseen/vaikutteiseen musiikkiin, Hollanti on siten oma suosikkini vaikka s
    Euroviisut
    0
    81
  5. Moposkootterin hankinta??

Mitä tulee ottaa huomioon jos aikoo suunnittella moposkootterin ostoa? Halvimmat eivät maksa ainakaan paljon enemmän kui
    Moposkootterit
    1
    103
  6. Nykyteknologian hyödyntäminen rikoksien/ryöstöjen ilmiannossa...

Suomi on kännyköiden ym mobiililaitteiden luvattu maa. Harva se päivä saa kuulla ja lukea paikallislehdissä että taas on
    Ryöstöt
    0
    156
  7. Bilteman työkalusarjojen hinta/laatu-suhde?

Asun kerrostalossa ja tuli ostettua pienehkö räikkä/ruuvinväännintyökalusarja Biltemasta kotikäyttöön jotta en olisi enä
    Työkalut ja tarvikkeet
    2
    311
  8. Oikea-oppinen ravitsemus pidemmällä fillariretkellä??

Onko väliä sillä mitä suuhunsa laittaa silloin kun pyöräilee monta päivää putkeen? Minkälainen ravinto auttaa jaksamaan
    Pyöräily
    10
    1463
  9. Navigaattori polkupyörään??

Onko kellään kokemusta moisista? Jos on, onko ne hyviä vai täyttä sontaa? Omassa kännykässäni on kyllä ovi-karttapalvelu
    Pyöräily
    16
    2856
  10. Pyörällä Loviisa-Porvoo-Helsinki-Turku-Kustavi-Långnäs

Olen menossa kyseistä reittiä Ahvenanmaalle heinäkuun alussa. Onko kellään kokemuksia tällaisesta reititstä? Askaruttaa
    Pyöräily
    5
    601