wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Doctor Who esitti WHO:n tohtoria
- Maalla vanhempien luona, kuten kaikki aikaisemmatkin joulut, inttijoulua lukuunottamatta.
- Kyllä minä haluaisin ainakin kokeilla parisuhdetta. Mutta en varmasti osaisi asua kenenkään kanssa, kun olen asunut yksin lähes 20 vuotta (eli siitä asti kun muutin pois vanhempien luota).
- En nyt näe miten itsetunto vaikuttaa matchien määrään.
- Mun elinikä ei riittäisi 1000 matchiin tinderissä.
- Kaikki aloitteet seksiin ovat tulleet naisilta. Mun aloitteet on enempi parisuhdemielessä tehtyjä.
- Monta kumppania miehellä pitää olla että kelpaa naiselle?
- Nuo tapaukset tosiaan olleet jotain pidempiä tuttavuuksia.
3 treffit ollut maksimi, mitä olen jaksanut etsiä kiinnostuksen heräämistä/keskustelun luistamista. Ekalla tapaamisella voi jännittää niin paljon ettei hommasta tule mitään. Yleensäkin olen valmis tapaamaan, vaikkei esim. kirjoitellessa juttu täysin vakuuttaisikaan.
3 treffit on myös maksimi täydellisen naisen kanssa. - Jos nykyinen tahti pysyy, niin mulla kestää 200 vuotta tuon saavuttamiseen.
- Olen useamman kerran ihastunut naiseen, kenen kanssa en alkuun tuntenut yhtään mitään tai pidin jopa epämiellyttävänä.
Mun kohdalla kaikki tutustumiset on alkuun vaivautuneita, jos alkoholi ei ole apuna. - Mistä tietää että joku ei oikeasti nappaa, jos ei edes anna tilaisuutta tutustua.
Olen useamman vuoden käyttänyt Mizunon Wave Rider -sarjan juoksukenkiä, mutta hetken mielijohteesta ostin Adidaksen Supernova glide -sarjan kengät ja nehän olivatkin huomattavasti sopivammat mun jaloille. - Tänävuonna olen laittanut pari avausviestiä tinderissä. Netissä ei ole löytynyt ketään kiinnostavaa, kenen kriteereihin sovin.
Kaikki tutut naiset ovat varattuja, väärästä ikäluokasta tai eivät ole kiinnostuneita. Puolitutuista (esim. treenikaverit) kukaan ei ole näyttänyt kiinnostuksen merkkejä. Ilman niitä kiinnostuksen merkkejä en ketään livenä yritä. - 175 ja nainen saa olla pidempi (kunhan ei ole painavampi)
- Toissa keväänä. Ihan pätevä ja helvetin hyvännäkönen.
- Lee Meredith oli kuuma
http://www.imdb.com/name/nm0580607/ - Tuntuu haittaavan, kun kerran itsekin haet pidempää miestä.
- Entäpä jos se pidempään halaava nainen on varattu?
- Reilu 500 € tuli palautusta. Tänään tuli vielä vajaa 300 € duunin sairasvakuutuksesta.
- Kaikki kohdat kunnossa (hiustyyliä lukuunottamatta) ja silti ei käy flaksi, on se kumma.
- 1. puhuit naiselle? viime perjantaina
2. nainen puhui sinulle? viime perjantaina
3. hymyilit naiselle? viime torstaina
4. nainen hymyili sinulle? viime torstaina
5. nainen nauroi jollekin mitä sanoit? viime torstaina
6. halasit naista? olikohan vajaa vuosi sitten duunin pikkujouluissa
7. näit alastoman naisen? kesällä 2015
8. harrastit...ai niin, kyselyhän oli ätmeille :/ keväällä 2015