wlfwd

Heviä ja kovaa treeniä
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia0 aloitusta · 1958 kommenttia
- Vuosi sitten kävin parit treffit yhden naisen kanssa. Yhdessä päätettiin ettei kannata jatkaa, ei vain tullut oikeanlaista fiilistä.
- -oletko mies vai nainen? Mies
-ikä? 37
-kuinka pitkään olet ollut sinkkuna? Koko ikäni
-kuinka usein käyt baareissa / klubeilla? n. pari kertaa kuussa
-kuinka usein käyt treffeillä? melko harvoin. Tänä vuonna en ole käynyt kertaakaan ja viime vuonna jopa neljästi.
-kuinka usein paljon juot alkoholia? Kerran - pari kuussa
-harrastatko nettideittailua? Tällä aktiivisuudella ei voi puhua harrastuksesta
-haluatko / etsitkö vakavaa suhdetta? jos vastasit kyllä minkä tyyppistä henkilöä ulkonäöllisesti ja luonteeltaan muilta ominaisuuksiltaan etsit? Kyllä. Haussa perus hevarinainen.
-harrastatko yhden illan juttuja? Ei voi puhua harrastuksesta jos tekee jotain kerran viidessä vuodessa. - Ei ole ollut mahdollisuutta, ei ketään kiinnosta edes tutustua.
- Auttaa, jos se helpottaa kontaktin ottamista naisiin.
- Luokkasi on leipätyöläinen ja kulttuurinen luokkasi on kipuaja
- 5 pulloa giniä, 3 pulloa sakea, 2 pulloa glögiä, 1 pullo vodkaa, hieman whiskyä ja rommia sekä joitain liköörejä.
- Entä jos viihtyy noissa kaikissa. Itse ainakin kulutan aikaa lenkkipolulla, kuntosalilla ja joskus baarissa. Voinhan tietenkin olla hyväkroppainen alkoholiin menevä luontoihminen.
- Sen yhdenkin treffeistä kiinnostuneen löytäminen on kiven alla.
- Minulle sinkkuus on yhtä paljon valinta kuin ujous.
- Olin fyysisesti huomattavasti paskemmassa kunnossa, kun tein perinteistä duunariduunia. Nyt on 5 vuotta takana konttorirottana ja olen tähän astisen elämäni parhaassa kunnossa (jos ei lasketa silmävaivoja ja nestettä oikeassa polvessa).
- En silloinkaan lähtenyt vieraan naisen matkaan, kun olin tapaillut hetken yhtä naista ja toinen, hieman paremman näköinen, nainen yritti saada mua mukaansa baarista. Vaikka tiesin että meidän juttu päättyy viimeistään parin viikon kuluttua, kun se nainen muutti ulkomaille. Mutta ei silti kiinnostanut heivata sitä lennosta.
- Suodattimen vaihto tai putsaus pari kertaa kuussa ja itse kaivon putsaus n. kerran vuodessa.
- Meinasin jo luopua pitkistä hiuksista. Suurin osa on kuitenkin jo kylppärin lattiakaivossa.
- Huhtikuussa 2015.
- Kaksi naista olen tavannut tinderin kautta, joista ensimmäisen naisen aloitteesta. Yleensä ehdotan tapaamista, jos juttu luistaa. Tasoista en sano mitään, mutta varmasti ottajia riittää molemmilla.
Nykyisin matcheja tulee tosi harvoin ja keskusteluja vielä harvemmin. Matchit ovat liiankin hyvän näköisiä, enkä usko että niistä syntyy mitään juttua ja olenkin siirtänyt vastuun aloitteesta naisille. - En mene juttelemaan minkään laisille naisille baarissa. Mutta juttelen kaikenlaisten tyyppien kanssa, jotka avaavat jutustelun.
- Muutama yläaste aikainen luokkakaveri, joiden ei ikinä olisi uskonut naista saavan, jatkoivat lukioon ja löysivät kaikki tyttöystävät.
- n. 5 juoksulenkkiä viikossa, joista kaksi intervallitreeniä ja loput pitkiä lenkkejä matalalla sykkeellä. Juoksemisen lomassa treenaan lihaskuntoa "ulkokuntosaleilla" (suosin paikkoja mistä löytyy uudet david city-line laitteet).
- Kerran maistoin lapsena, kun luulin täytekakuksi. En pitänyt, enkä ole sen jälkeen maistanut.
- Ikä: 37v
Pituus, paino: 175 cm, 73.5 kg
Ulkonäkö: kapeat hartiat ja hieman vatsaa. Kuitenkin kroppa huomattavasti paremmassa kuosissa kuin esim. vuosi sitten (treenin ja ruokavalion muutoksen takia).
Ammatti ja palkka: toimistoduunari, n. 32000 eur/v
Koulutus: 3 ammatillista perustutkintoa ja 5 ov vajaa alimman korkea-asteen tutkinto
Luonne ja sosiaalisuus: ujo introvertti, naisten lähestyminen mahdotonta ja muutenkin uusiin ihmisiin tutustuminen haastavaa.
Naiskokemus: pari lyhyttä tapailua -03 ja -05, muutamia treffejä ja yhdenyönjuttuja. Ensimmäinen naiskokemus 24 vuotiaana.
Taso: ATM