Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos poistetaan ihminen maapallon eläimistöstä niin silloin vois koko maapallo pelastua.
Ihminen tuhoaa kaiken sen minkä sanot kuuluvan ihmiselle.
Siinä ihmisen ylivertaisuus.
Mutta provoahan tää sun alotukses on joten soooouuuuu.
24.06.2013 20:09
Joo kyllä minuakin peloittais kun tälläinen Karhu naapurissa asuis.
On kyllä samaa kokoa tälläkin hetkellä.
Kuinkahan moni noista karhuvarotuksista on samaa luokkaa?
http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288576914653.html
24.06.2013 18:46
Taidetaan olla kumpikin sellaisia oman tien kulkijoita ja omaan elämäämme tyytyväisiä tälleen kun se on että kenties parempi antaa kaiken pysyä ennallaan :)
Mutta kiitos nyt kuiitenkin ehdotuksesta ;)
18.06.2013 09:39
Ei mulla ole perinteitä, muuta kun saareen en lähde kun siellä on sellainen väkimäärä etten viihdy siellä.
Naapurin emännän kanssa vietän tänän juhannuksen. Hänen lapsensa lähtevät saareen ja me "tytöt" istutaan keinussa ja syödään jotain hyvää.
Jussin jälkeen sitten alkaa loma ja sitten tapahtuu ihan mitä vaan, mutta siitäkään ei vielä ole tietoa että mitä ja milloin.
Ihanaa olla lomalla ilmaan mitää suunnitelmia ja pakkoja. Olla vaan kun siltä tuntuu ja mennä kun siltä tuntuu.
17.06.2013 10:39
Miksi se kuulostaa unelmalta?
Jos työt säätelee jussin niin silloin ymmärrän.
Mutta jos vapaalla viettää niin silloin voi tuota yohuuhkajan tapaa käyttää vaikka perheenäkin. Tiedän perheitä jotka elää vapaasti mutta ssilti kaikki hommat on ok.
Itse odotan taas sitä viikkoa kun systerin kanssa lähdetään reissuun "ei minnekään". Meillä ei ole tietoa suunnasta eikä matkan pituudesta. Mennään minne nenä näyttää. Autossa on mukana peitot ja tyynyt siltä varalta ettei löydy yöpaikkaa "majatalosta". Vain kerran ollaan nukuttu autossa muutaman vuoden aikana kun tehdään näitä matkoja. Suomi on käyty pituus suunnassa niin kuin leveydessäkin.
Nyt mietin mielenkiinnolla mikä on suunta tänä vuonna....sen aika näyttää.
17.06.2013 10:33
Meriläinen on upotettu jo kauan sitten. Tuli tilalle tulisilla joka ei viitti enää helmiä tänne heitellä kun niitä ei juurikaan arvosteta, edes roskalevyinä.
15.06.2013 17:37
Meiän kaupassa kyllä vakituinen henkilökunta on ihan eri luokkaa ton sun selityksen kanssa.
Kaikki juttelee ja nauraa. Niin lihatiskin takana kun kassoilla.
Mutta se saikin kymenlaakson parhaan k-kaupan palkinnon. Taitaa olla myös asiakkaat siellä mukavia :)
15.06.2013 14:16
Ensin ei satanut ei sitten millään. Mutta nyt on vettä tullut ihan taas tarpeeksi.
Kohta varmaan alkaakin sitten taas helteet jotka vaan jatkuu vaan hamaan tulevaan.
Onneksi jasmiini on vielä tulossa kukkaan ja niitä tuntuukin taas tulevan paljon.
15.06.2013 14:03
Naapurin emännän tukena menee juhannus kun lapset menee saareen.
Juhannuksesta alkaakin kesäloma ja sekin on suunniteltu silleen että päivä kerrallaan mennään milloin minnekin. Mihin milloinkin haluttaa, tai sitten ollaan kotona.
15.06.2013 13:56
Muhun kolahti sanat komea ja hyvässä työssä?
Riittikö nuo sulle perusteeksi mennä naimisiin? Jos riitti niin en oikein ihmettele että olet tuossa tilanteessa.
Eikä se lie pelkän netin syy ole.
Ja tapahan erota on ihan sama menee sitten naimisiin missä vaan tavatun kanssa.
27.04.2013 21:59
Kyllä, kyllä.
Kunhan koneelta pääsen niin heti menen peilin eteen.
Polvitaipeiden taivuttelussa voi tulla vaan melko kovat narinat, että noi juputukset ei sitten kuulukaan :)
Kyllä ihan totta kirjoittelin tuossa kameran paikoissa. Mulla on tää tuolla suosikeissa ollut pari vuottan ja kun kattelin sitä listaa niin silloin päätin kurkata sinne. Koko talven on ollut kamera päällä ja näyttänyt ensin sisätiloja ja sitten pihaa. Muuten siellä ei kyllä koskaan näkynyt ihmisiä. Vaan en jäänyt paikoilleni kyttäämäänkään.
Ja tuosta kaktuksesta siinä on nyt tulossa kaksi kukkaa ja niiiin paikoillaan on etten uskalla hengittääkään kun ohi menen. Unohtuu melkein tuohon.
22.04.2013 16:14
Sait mut nauraamaan täällä ihan ääneen.
Sinua kuvittelin rakas merien siskoni en suinkaan itteäni :)
Olen seuraillut tuota sääksikameraa jo talvesta.
Kun tuli mieleen ykskaks että miltä näyttää kameran toisella puolella talvella.
Ensin se oli jossain pirtinpöydällä tosi pitkään ja näytti seinälla olevaa kelloa joka oli ajassaan. Jossain vaiheessa kamera oli toisessa asennossa ja kello pysähtynyt.
Sitten se oli pihalla jossa oli iso lumiukko. En tiedä sitten oliko jo silloin kun ukko oli rakennettu, sitä en päässyt näkemään.
Sitten pikkuhiljaa kevät alkoi etenemään ja ukko sulamaan. Sitäpä oli mainio katsella kun hattu oli jo kallellaan ja ukkokin aivän lytyssä mutta suu vain jaksoi hymyillä.
Seuraava otos olikin jo kun se oli viety tuonne pesälle.
Ja nyt eikun ootellan ja päästellään pjuppeja :)
22.04.2013 15:33
Just katselin tallennuksista pois "Naisia kaupungilla". Neliosasen sarjan kolmas.
Koukutti mut heti jo toisen kerran eli on uusinta. Aikas hyviä näyttelijöitä ja kyllä voisin uskoa että tuolla helsingin kaduilla kulkee kaikkien niiden naisten kohtalotovereita.
Sitäpaitsi tulee sieltä tänäänkin suomalaistakin mm. Viidakon tähtöset ja selviytyjät.
Kyllä niissäkin näytellään kovin ottein, draamaa löytyy jos kyllä komediaakin.
Naisia on ja miehiä.
18.04.2013 16:11
Yksin oot sinä ihminen, kaiken keskellä yksin.
Yksin sä tänne syntynyt oot, yksin sä täältä lähtevä oot!
http://www.youtube.com/watch?v=L3o16CPyYf0
Niin että tässä vielä jotain romantiikkaa, vai )
15.04.2013 15:48
En ole ollut sen kummallisempi kun ennenkään muttaa ei kait kaikki kaikesta tykkää. En ainakan ite ole huomannut mitää pahempaa kirjoittaneeni. Viimeisessä viestissäni vielä kiitin vastauksesta. ..Mutta ota näistä nyt selvää :)
10.04.2013 17:17
Niin siis tähän suomi24 postiin juuri. Mulla on siellä jotain kirjoittelijoita.
10.04.2013 16:54
Mulla ei ollut pääsyä edes sähköpostiin ja kun palstalle yritti niin heitti pois ja sitten tuli viesti punaisella että olisin käyttäynyt jotenkin väärin...siis MINÄ:) Mutta vähän välillä hymy kyllä suupieliini tulee kun miettii kuinka vakavasti jotkut ihmiset tään ottaa.
10.04.2013 16:35
Heh, jos nyt olen päässyt bannista jossa mua on pidetty aika pitkään, niin en varmasti ota vankilakorttia......ellei taas jossain toisin määrätä, tai joku..??
:D :D
10.04.2013 16:30
Enhän mie välitäkään :) Oli mukava lukea viestisi.
27.03.2013 18:46
Jaa vai lupasin. No kaikkeahan sitä on tullut kirjoitettua...Musta kun tuntuu että vaan siirryin sinne takas lupaamatta yhtään mitään :)
27.03.2013 18:34
11 / 183