Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
tulisilla
profiilit
tulisilla
tulisilla
Vapaa kuvaus
Aloituksia
30
Kommenttia
3657
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Vieläks täällä jaksetaan jauhaa tota yhtä ja samaa. BOOOORING
27.03.2013 17:19
Väliäkös tuollakaan sitten on...
Hunksista nyt ei aina ota selvää :)
24.03.2013 17:42
hunksi
Nyt olen niin otettu...
Missähän kohtaa se piikki onkaan, jään miettimään :)
24.03.2013 17:17
Olipa kerran........ja sitten tuli se synkkä ja myrskyinen yö........ja siitä päästtinkin siihen että he elivät elämänsä loppuun asti eri kaupungeissa.
24.03.2013 16:43
Jee, jatkoon pääsi taas mun suosikit mutta seuraavissa niitä sitten alkaa tippumaankin.
Paulan ja Jessen duetto oli todella paha. En tykännyt. Tossa kappaleessa pitää olla lämpöä ja laulajilla jotain muuta yhteistä kun pelkkä laulu. Pöh sanon minä.
23.03.2013 16:58
Joo tossa toi menee. Kun en viitti noita mainoksia katella niin katon nyt tallennuksista.
Ja täytyy sanoa että kyllä noi kenellä on ruotsalainen nimi edes osin on hyviä. Ei voi mitään, muttei tarviikkaan. Mulla ei ole muutenkaan mitään antipatioita ruotsia vastaan.....paitti suomi-ruotti peleissä :)
No jään kuuntelemaan loppuja vielä.
23.03.2013 16:23
No joo myönnetään että vähän palstaakin.
Mutta tuossakin on joka sana sellainen että sen taakse menen.
Mulla oli eilen siivouspäivä joka meni pitkälti kuunnellen Bach:ia, Mozart:ia, Shubert:ia etc, etc. Sellaisia upeita kokoelma levyjä löysin tuolta yhden kassin pohjalta.
Kannatti alkaa poistamaan turhaa tavaraa niin löysi taas jotain kuunneltavaakin.
21.03.2013 14:59
No jos se haihtuu sulaessaan. Aurinko lämmittää ja lumi sulaa ja samalla haihtuu.
Koska kyllä se on täälläkin haihtunut, ei ole norona mihinkään mennyt.
Tai sitten lumi painuu alaspäin kun aurinko sulattaa,,,,,
20.03.2013 18:04
Minä kyllä kirjoitin ihan yleisesti ja vois sanoa että mailman poliittisesti.
Vaikka kaikki maailman rahat jaettais tasan ja joka maalla olis yhtä paljon rahaa omassa plakkarissaan niin kuinkas käviskään?
Kohta olis yhtä paljon köyhiä kun ennekin ja rikkaita jotka alkais rikastumaan kun rahahan menee rahan luo.
Tosin joku niistä joka on köyhä nyt vois olla niiden rikkaiden joukossa ja joku joka on syntynyt kultalusikka suussaan olis nopeastikin köyhä...
Ja ne maat joka ei ole nytkään hallinneet rahan käyttöä niin mistä ne sen opin rahoista sai, ei mistään.
Että tälleen mie vaan tota yleistä maailmaa ajattelin.
Palstahan elää ihan tavallaan :)
20.03.2013 17:34
Miksi pitää lainkaan ilkeillä tai ilveillä noin ylipäätään?
Eri asia jos heittää läppää sellaisen nikin kanssa jolloin kumpikin tietää missä mennään.
Eriäviä mielipiteitä pitää kyllä olla mutta turha ilkeily on lapsellista.
Tai toisten neuvominen ettei tollai saa tai toi on ollut niiiiin monta kertaa ennekin sekin on kyllä melkoisen lapsellista.
Ja sitten tasa-arvo, se ei toteudu koskaan, eikä maailmassa kaikki saa tasapuolisesti...
20.03.2013 17:12
Näyttä kyllä nytkin pikkuhiljaa sulattavan tota lunta. Naapurin ja tän tontin välillä on kivistä sellainen aika matala aita mutta kun kävin postilaatikolla niin huomasin että näkyy lumen alta enemmän kun viime viikolla.
Maanteillä kulkiessa näkee myös paikka paikoin missä on kerätty lumia talven aikana että sulamista tapahtuu.
Vaikka ilmat on kylmiä, nyt varsinkin tuon tuulen takia niin aurinko lämmittää jo.
20.03.2013 13:20
Vastaukset voi olla vähissä jos täällä on paljon kirjoitellut.
Mikä se paljon sitten kenellekkin on.
Kyllä se väkinäisyyden varmaan huomaa ainakin joskus.
Ja vaikka tää ei ookkaan musaketju niin on pakko laittaa sulle tää joka sai mut hyvälle tuulelle kun katselin:
http://www.youtube.com/watch?v=xGZauARZOVk
Mulla oli taas tossa tänä iltana musailta :)
16.03.2013 20:29
Ehkä niitä uusiakin kiinnostuneita ihmisiä tulisi jos ei olisi niin paljon tuota ilkeilyä näillä.
Toisaalta ei itellä oikein löydy aiheita tänne kun aika vähän ihmisiä kiinnostaa tuo henkinen puoli.
Pyörin sitten mieluummin kirjottelemassa siellä missä on samanhenkistä porukkaa.
Nuo kauppareissut ja muut tuli tänne tuotua silloin alussa niin ei sitä viitti enää itseään toistaa :)
Vaikka joka päivä ulkoillessa kuitenkin tapahtuu jotakin jännää kun vaan on silmät levällään siellä.
Ite olen alkanut taas tuon kirjottelun vihkoon, välillä se poistuu kuvioista mutta nyt olen taas innostunut tuohon kynällä kirjoitteluun.
16.03.2013 19:51
Mun kanssa on nyt ihan pakko pistää tänne Marko ja kitara :)
http://www.youtube.com/watch?v=kBYNgk4RSJw
16.03.2013 18:28
? ? ? ?
Kiitos kauniista sanoistasi.
Onhan täällä tullut kaikkea koettua näiden vuosien aikana.....
15.03.2013 19:05
Niin siis tää oli tuolle tulisille :)
15.03.2013 18:55
Iskä ja äiskä sieltä pilven päältä auttelee tyttösiään täällä maan päällä.
Miksi et uskalla tulla reilusti esiin?
Ja tää ikä, siis mikä ikä. Taitanet itse olla tuolta nuoremmista :)
15.03.2013 18:53
Kenties tässä nyt kaivattaisiin sitä suurta tahtotilaa, jota nuo poliitikot joka paikkaan tyrkyttää.
Jaa, että tahtotilaa mihin? Emmie vaan tiiä, en ole poliitikko.
15.03.2013 17:01
Niin myrskyissä ne ystävät koetellaan .
Täällä ei vielä siistii mut jos huomenna :)
http://www.youtube.com/watch?v=lO_tS09kE4c
14.03.2013 17:16
No mee hyvä ihminen jo pöntölle......
14.03.2013 15:56
12 / 183