Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Muisteluita kehiin

teemalla meillä oli koira nimeltään se ja lehmiä ja niin edespäin: Pimpula lehmä oli niin aituri,ettei sitä pidätellyt e
    70 plus
    3
    104
  2. Ulkolaisista vihanneksista saa

kuolemantaudin,kastelevat niitä jätevedellä,kaiketi wc.n huuhteluvedellä. En kerennyt oikein lukemaan koko artikkelia,mu
    70 plus
    10
    102
  3. Kannattaako palstalla esiintyä avoimin kortein?

Jos niin teen minulle annetaan diagnoosi alta aikayksikön.Olen ollut juoppo valehtelevä ämmä ja hullu vielä kaikenlisäks
    70 plus
    11
    101
  4. Mikä on hasteellinen aloitus,sekö joka tihkuu elämännälkää,

vai se joka kertoo pelkistetysti tästä elämästä.Hissi pysähtyy seuraavassa kerroksessa ja niin edelleen. Menen tänään ma
    70 plus
    1
    101
  5. Yritetään kestää!

Tämä jatkuva lumi/vesisade,siis ilmastonmuutos.Minulla ei todellakaan ole päivä paistanut aina risukasaan,mutta eihän sä
    70 plus
    12
    101
  6. Vanhuuden höperyys

Mittataan juuri täällä. Jos ja kun avaat eriäviä mielipititä,niin hullut paperit räjvähtää allta akayksikön ,ilman neuro
    70 plus
    17
    101
  7. Otanko pillerin,vai otanko lasillisen punaviiniä

jos haluan rentoutua? Huomioin palsta kulkenut eteenpäin,hienoja avauksia joihin muutamiin vastasinkin. Voi ei enää olek
    70 plus
    18
    100
  8. Ylös elävän mieli!

Se aika,jonka meille luoja suo,käytetään se positiiviseenajatteluun! Käytetään se mieluummin tukea antaen,ei sitä pois v
    80 plus
    26
    100
  9. Positiivisyyttä pintaan,vaikka sielu märkänis

Seurattuani palstan antia,kaikki ikävät asiat kasataan saitille ja niitä aletaan paisutella. Meille kaikille toi Messiaa
    70 plus
    8
    97
  10. Hautojenhoito velvollisuusko vai rakkaudenosoitus?

Meillä on aika kirjavaa tämä seurakuntien menettely hautapaikoista? Lieneekö edes lakia joka suojaisi kirkkojen ylivall
    80 plus
    2
    96
  11. Menin täysin kipsiin,

Aurinkoista kevätpäivää,mitä noista syöpäsoluista,nehän jatkaa uusiutumistaan ja teille rakkaat vihamieheni,koittaa aika
    70 plus
    8
    95
  12. Politiikan piilomainonnanalttariksi muuttunut koko

leppoisa keskustelu foorumi. Jos yrität jotain tavallista asiaa tunkea väliin,olet joko jättänyt lääkkeesi ottamatta,tai
    70 plus
    19
    95
  13. Avataan ketju,kun ei ole muuta tekemistä,

niinkuin allaotsikoissa, voi hyvin nähdä Voihan tätä kilpalaulantaa jatkaa teemalla kuka ei kuulu joukkoon ja sitten s
    70 plus
    0
    93
  14. Aamulla rakkani näin,

nyt hän vuodeosastolla ja koiralle lopetuksen tilasin. Kaiketi teillä kaikilla menee vähän paremminAma
    70 plus
    9
    93
  15. Luopukaa hyvät omaishoitajat ajoissa.

Ei omaishoitajuus ole velvoite. Se katkeruus joka palstalla vallitsi,kun kerroin että alan elää omaa elämääni ja jopa ta
    70 plus
    5
    91
  16. Viimeisin ostamasi CD

Minulla toi Laura Närhen Suuri Sydän kertoo elämän karikoissa elämää janoavan ja todelisuudentajuisesti kertovan kaipauk
    Ikäryhmät
    11
    89
  17. Eihän se näin voi mennä,

että tolle päällejääneelle levylle ei saada rajaa.Ruune olet tämän pelleilyn takana,minä haluan palstarauhan takaisin,
    70 plus
    12
    89
  18. Juhannuksen jälkeistä krapulaako sairastamme,

kun vanhoja juttuja kaivelemme esille? Eurokriisi ei kaiketi meitä vanhuksia enää hetkauta sotaajanlapsia. Jollain kirjo
    70 plus
    13
    88
  19. Häirikömme palstalla,

hänen sairalloiset minäaloitukset ja sinävastaukset karkoittavat kaikki asialliset kontaktit palstalla. Olen saanut osan
    70 plus
    14
    88
  20. Ihmisen osuus luonnon kierokulussa

Täällä maalla sitä tuntee olevansa osa tätä luonnon kiertokulkua. Tintti veijarilta olivat siemenet loppuneet rantasauna
    70 plus
    6
    88