Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

1. Kuolemaa en pelkää

Linnun kuolema antoi osviittaa,että elämä jatkuu.. Olen sen kertonut aiemminkin,mutta kerron sen taas,koska se tapahtuma
    70 plus
    4
    75
  2. Aivan ihanat Muumimukit!

Olen hurahtanut täydelliseti! Arabia toi esille koko Muumimaailman. Minulla tosin on vain kaksi Pikku Myy on tietenkin s
    80 plus
    13
    75
  3. Hyvää joulua!

Hyvää Joulumieltä teille kaikille, Ajatelkaa Petteri Punakuono hän saa koko vuoden palkan yhdestä illasta. Eikö se ole t
    80 plus
    0
    75
  4. Viimeisin ostamasi CD

Minulla toi Laura Närhen Suuri Sydän kertoo elämän karikoissa elämää janoavan ja todelisuudentajuisesti kertovan kaipauk
    Ikäryhmät
    11
    74
  5. Keskustelupalstasta on tullut pentuosasto!

Senjälkeen kun anonyymit valtasivat palstan,synonyymeiltä katosi halu kirjoitella mielipiteitään. Heitä viimeisiä korppi
    80 plus
    16
    74
  6. Kun suru jää asumaan sydämmeen

Läheisen,rakkaan kuolema kosketaa meitä jokaista joskus.Surutyö,irroittaminen rakkaasta ihmisestä ei mene useinkaan kaav
    70 plus
    3
    73
  7. Nyt on annettu kuormaa,

ja hartiat eivät riitä,te vainoojat joiden oleellinen kapasiteeti ylittää lujuuslaskelmien toleranssin
    70 plus
    7
    73
  8. Se ensi suudelma,

Luin Regina ja luulin että se ensimmäinen vie jalat alta.no ei vienyt. Seiskan ratikka hyppäsi ja hän rakkautei teinira
    80 plus
    5
    73
  9. Mikä sinun eläämääsi vie eteenpäin?

Tärkeitä minulle kännykkä,facepook ja tietenkin teidän ihanat kommentit täällä keskustelupalstalla. Voi kuinka uskomaton
    70 plus
    13
    72
  10. Suurajojen historiaa

Olin aivan paniikissa,kun Kaarle Kustaa ryöpsähti etteeni Harjun erikoispätkällä Jyväskylässä. En muista koko suurajoist
    70 plus
    4
    71
  11. Olemmeko luomassa uutta erooppaa,vai uppoavassa laivassa?

Kuka uskoo,hän näkee tämän laivan haaksirikon.Että suomelle ei riitänyt riisto,sotakorvaukset nyt me hyväuskoiset maksa
    70 plus
    15
    69
  12. Tuliko teille tämä ilmastonmuutos yllätyksenä?

Siitähän on paasattu jo vuosiensaatossa vaikka kuinka paljon. Minä kalaahne uitin verkkoni jäänalle ja nyt niiden koku j
    70 plus
    24
    69
  13. Ihmisen osuus luonnon kierokulussa

Täällä maalla sitä tuntee olevansa osa tätä luonnon kiertokulkua. Tintti veijarilta olivat siemenet loppuneet rantasauna
    70 plus
    6
    69
  14. Kuinka tätä uusittua järjestelmää taas käytetään??

Mistä löydän entiset kirjoitelmani,neuvoisitteko?Omille sivuilleni pääsin,mutta en entisiin teksteihin,siishyvät neuvot
    70 plus
    2
    68
  15. Tämän päivän Jouluevankeliumi.

Meille on syntynyt kerkakulutus, jolloin vigutamme visaamme,ja kun paimenet,siis voudit tulevat ilmoittamaan sen suuren
    80 plus
    2
    68
  16. Aamulla rakkani näin,

nyt hän vuodeosastolla ja koiralle lopetuksen tilasin. Kaiketi teillä kaikilla menee vähän paremminAma
    70 plus
    9
    67
  17. Kesä kauneimmillaan ja keskustelijat yrmeimmillään,

mikä teillä oikein on? Enää en uskalla kertoa amaa koskevista elämänkiemuroista,koska toi uusi sukupolvi ei ymmärrä pilk
    70 plus
    5
    67
  18. Mikä on hasteellinen aloitus,sekö joka tihkuu elämännälkää,

vai se joka kertoo pelkistetysti tästä elämästä.Hissi pysähtyy seuraavassa kerroksessa ja niin edelleen. Menen tänään ma
    70 plus
    1
    63
  19. Hautajaiseni,kuinka haluaisin

niiden tapahtuvan! Voi haluaisin,että te rakkaat tyttäreni hyvästelette minussa rakkaan äitinne,joka jätti teille suunna
    80 plus
    38
    63
  20. Tili lähes miinuksella,

ja joku kehuu,että lähtiskö sinne vai tänne rahoineen Voisinhan minäkin lähteä omishoitaja kiitämään,vaikka hevonkuuseen
    70 plus
    15
    62