rituliini_38

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Yritetään kestää!
Tämä jatkuva lumi/vesisade,siis ilmastonmuutos.Minulla ei todellakaan ole päivä paistanut aina risukasaan,mutta eihän sä1290Kannattaako palstalla esiintyä avoimin kortein?
Jos niin teen minulle annetaan diagnoosi alta aikayksikön.Olen ollut juoppo valehtelevä ämmä ja hullu vielä kaikenlisäks1189Se ihana yksinäinen Joulu !
Ei ylimitoitetetua puuhastelua,ei kaaosta lahjojenostossa,ei henkisiä paineita Se ihana rauha omassa sisäisessämielessä2489Vanhuuden höperyys
Mittataan juuri täällä. Jos ja kun avaat eriäviä mielipititä,niin hullut paperit räjvähtää allta akayksikön ,ilman neuro1789Sotalapsena eletty elämä
Mitä muistat talvisodasta ja yleensä niistä sodista? Mitä muistat,ehkä Ruotsiin lappukaulassa menostasi? Minä muistan,l4189Avataan ketju,kun ei ole muuta tekemistä,
niinkuin allaotsikoissa, voi hyvin nähdä Voihan tätä kilpalaulantaa jatkaa teemalla kuka ei kuulu joukkoon ja sitten s088Otanko pillerin,vai otanko lasillisen punaviiniä
jos haluan rentoutua? Huomioin palsta kulkenut eteenpäin,hienoja avauksia joihin muutamiin vastasinkin. Voi ei enää olek1888Politiikan piilomainonnanalttariksi muuttunut koko
leppoisa keskustelu foorumi. Jos yrität jotain tavallista asiaa tunkea väliin,olet joko jättänyt lääkkeesi ottamatta,tai1988Positiivisyyttä pintaan,vaikka sielu märkänis
Seurattuani palstan antia,kaikki ikävät asiat kasataan saitille ja niitä aletaan paisutella. Meille kaikille toi Messiaa888Ylös elävän mieli!
Se aika,jonka meille luoja suo,käytetään se positiiviseenajatteluun! Käytetään se mieluummin tukea antaen,ei sitä pois v2688Menin täysin kipsiin,
Aurinkoista kevätpäivää,mitä noista syöpäsoluista,nehän jatkaa uusiutumistaan ja teille rakkaat vihamieheni,koittaa aika887Luopukaa hyvät omaishoitajat ajoissa.
Ei omaishoitajuus ole velvoite. Se katkeruus joka palstalla vallitsi,kun kerroin että alan elää omaa elämääni ja jopa ta587Kuolemaa en pelkää
Linnun kuolema antoi osviittaa,että elämä jatkuu.. Olen sen kertonut aiemminkin,mutta kerron sen taas,koska se tapahtuma484Viimeisin ostamasi CD
Minulla toi Laura Närhen Suuri Sydän kertoo elämän karikoissa elämää janoavan ja todelisuudentajuisesti kertovan kaipauk1183Ihmisen osuus luonnon kierokulussa
Täällä maalla sitä tuntee olevansa osa tätä luonnon kiertokulkua. Tintti veijarilta olivat siemenet loppuneet rantasauna683Eihän se näin voi mennä,
että tolle päällejääneelle levylle ei saada rajaa.Ruune olet tämän pelleilyn takana,minä haluan palstarauhan takaisin,1282Juhannuksen jälkeistä krapulaako sairastamme,
kun vanhoja juttuja kaivelemme esille? Eurokriisi ei kaiketi meitä vanhuksia enää hetkauta sotaajanlapsia. Jollain kirjo1381Häirikömme palstalla,
hänen sairalloiset minäaloitukset ja sinävastaukset karkoittavat kaikki asialliset kontaktit palstalla. Olen saanut osan1481Kun suru jää asumaan sydämmeen
Läheisen,rakkaan kuolema kosketaa meitä jokaista joskus.Surutyö,irroittaminen rakkaasta ihmisestä ei mene useinkaan kaav379Mikä sinun eläämääsi vie eteenpäin?
Tärkeitä minulle kännykkä,facepook ja tietenkin teidän ihanat kommentit täällä keskustelupalstalla. Voi kuinka uskomaton1379