rituliini_38

![]()
Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.
Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.
Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?
Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen
Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas
Vapaa-aikanani: Kalastus
Suosikkipalstat Bongaus
Katson tv:stä mieluiten: Uutiset
Kotieläimet:
En pidä: selkäänpuukottajista
Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo
Ruoka & juoma: kala ja vesi
Koulutus: Peruskoulu
Ammatti: Eläkeläinen
Siviilisääty: sinkku
Lapset: Olen ylpeä vanhempi
Skype: on
Messenger
Aloituksia
299
Kommenttia
3929
Kun suru jää asumaan sydämmeen
Läheisen,rakkaan kuolema kosketaa meitä jokaista joskus.Surutyö,irroittaminen rakkaasta ihmisestä ei mene useinkaan kaav3126Menin täysin kipsiin,
Aurinkoista kevätpäivää,mitä noista syöpäsoluista,nehän jatkaa uusiutumistaan ja teille rakkaat vihamieheni,koittaa aika8125Siipisulkiani sukiessa palaan
taas teidän auvoiseen seuraanne,että kaikki vihamieheni,otan vastaan rantatilallani ja rantasauna jo lämpiää.Ama20125Lietsotaanko palstalla joukkohysteriia?
Joskus vain tuntuu siltä,että avominkortein pelaajia yritetään kammeta yli laidan? Ruune on hyvä esimerkki,kuinka alasaj4124Ulkolaisista vihanneksista saa
kuolemantaudin,kastelevat niitä jätevedellä,kaiketi wc.n huuhteluvedellä. En kerennyt oikein lukemaan koko artikkelia,mu10123Aamulla rakkani näin,
nyt hän vuodeosastolla ja koiralle lopetuksen tilasin. Kaiketi teillä kaikilla menee vähän paremminAma9123Otanko pillerin,vai otanko lasillisen punaviiniä
jos haluan rentoutua? Huomioin palsta kulkenut eteenpäin,hienoja avauksia joihin muutamiin vastasinkin. Voi ei enää olek18121Olisko maitolaituri mitään?
Nuorison kookoontumispaikka aikoinaan ja onhan meillä maitolaiturintyttö Anita Hirvonen jaka laulaa sydän rakastaa ja si4119Yritetään kestää!
Tämä jatkuva lumi/vesisade,siis ilmastonmuutos.Minulla ei todellakaan ole päivä paistanut aina risukasaan,mutta eihän sä12119Ylös elävän mieli!
Se aika,jonka meille luoja suo,käytetään se positiiviseenajatteluun! Käytetään se mieluummin tukea antaen,ei sitä pois v26117Yksinäisyys tappava tauti !
Kuinka moni meistä vanhuksista sairastaa tietämättään tätä tautia? Lukeuduin joskus joukkioon omaishoitajana. Omaishoita68116Kannattaako palstalla esiintyä avoimin kortein?
Jos niin teen minulle annetaan diagnoosi alta aikayksikön.Olen ollut juoppo valehtelevä ämmä ja hullu vielä kaikenlisäks11114Mikä on hasteellinen aloitus,sekö joka tihkuu elämännälkää,
vai se joka kertoo pelkistetysti tästä elämästä.Hissi pysähtyy seuraavassa kerroksessa ja niin edelleen. Menen tänään ma1114Kuinka tätä uusittua järjestelmää taas käytetään??
Mistä löydän entiset kirjoitelmani,neuvoisitteko?Omille sivuilleni pääsin,mutta en entisiin teksteihin,siishyvät neuvot2113Politiikan piilomainonnanalttariksi muuttunut koko
leppoisa keskustelu foorumi. Jos yrität jotain tavallista asiaa tunkea väliin,olet joko jättänyt lääkkeesi ottamatta,tai19111Luopukaa hyvät omaishoitajat ajoissa.
Ei omaishoitajuus ole velvoite. Se katkeruus joka palstalla vallitsi,kun kerroin että alan elää omaa elämääni ja jopa ta5111Hautojenhoito velvollisuusko vai rakkaudenosoitus?
Meillä on aika kirjavaa tämä seurakuntien menettely hautapaikoista? Lieneekö edes lakia joka suojaisi kirkkojen ylivall2111Luoja yksin tietää,mitä se vanhus sietää!
Kyllä itse huomaan,sietokyky arvoasteikolla alentunut? No tosin tämä kirjoittelukanava on kanava jolloin en minäkään ama57111Viimeisin ostamasi CD
Minulla toi Laura Närhen Suuri Sydän kertoo elämän karikoissa elämää janoavan ja todelisuudentajuisesti kertovan kaipauk11110Hyökyaalto alasajaa palstaa.
Kahvipirtin ihana Skillan luopuu ja mitä meille jää? Vain puoluepoliittinen keskustelu. Muistan sen ajan,kuinka Kahvipi69109