Vapaa kuvaus

Nainen vailla päämäärää ja eikun sinne minne pää määrää.

Pilkkihullu,muuten ihan normaali,muutakin nähnyt,kuin kurjuutta,eikä siitä yli missä aita matalin.

Ensi parkaisun siis mielipiteeni toin julki hesassa,jonka jälkeen kyyti on ollut kylmää,kun sitä sulkaa hatuun olen yrittänyt tavoittaa ja pysyä oravanpyörässä,jossa joskus liikaa kierroksia.
Nyt vanhenevana lähes kahdeksankymppisenä huomaankin,vanheneneminen ei ole taidetta,se on elämänmuoto?

Suosikkibändit/artistit: Tuure Kilpeläinen

Lempikirjat: Okalinnut,Tuntematon sotilas

Vapaa-aikanani: Kalastus

Suosikkipalstat Bongaus

Katson tv:stä mieluiten: Uutiset

Kotieläimet:

En pidä: selkäänpuukottajista

Parhaat matkakohteet: Kreikka,Lappi,Italia,Lontoo

Ruoka & juoma: kala ja vesi

Koulutus: Peruskoulu

Ammatti: Eläkeläinen

Siviilisääty: sinkku

Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Skype: on

Messenger

Aloituksia

299

Kommenttia

3929

  1. Kun suru jää asumaan sydämmeen

    Läheisen,rakkaan kuolema kosketaa meitä jokaista joskus.Surutyö,irroittaminen rakkaasta ihmisestä ei mene useinkaan kaav
    70 plus
    3
    126
  2. Menin täysin kipsiin,

    Aurinkoista kevätpäivää,mitä noista syöpäsoluista,nehän jatkaa uusiutumistaan ja teille rakkaat vihamieheni,koittaa aika
    70 plus
    8
    125
  3. Siipisulkiani sukiessa palaan

    taas teidän auvoiseen seuraanne,että kaikki vihamieheni,otan vastaan rantatilallani ja rantasauna jo lämpiää.Ama
    70 plus
    20
    125
  4. Lietsotaanko palstalla joukkohysteriia?

    Joskus vain tuntuu siltä,että avominkortein pelaajia yritetään kammeta yli laidan? Ruune on hyvä esimerkki,kuinka alasaj
    70 plus
    4
    124
  5. Ulkolaisista vihanneksista saa

    kuolemantaudin,kastelevat niitä jätevedellä,kaiketi wc.n huuhteluvedellä. En kerennyt oikein lukemaan koko artikkelia,mu
    70 plus
    10
    123
  6. Aamulla rakkani näin,

    nyt hän vuodeosastolla ja koiralle lopetuksen tilasin. Kaiketi teillä kaikilla menee vähän paremminAma
    70 plus
    9
    123
  7. Otanko pillerin,vai otanko lasillisen punaviiniä

    jos haluan rentoutua? Huomioin palsta kulkenut eteenpäin,hienoja avauksia joihin muutamiin vastasinkin. Voi ei enää olek
    70 plus
    18
    121
  8. Olisko maitolaituri mitään?

    Nuorison kookoontumispaikka aikoinaan ja onhan meillä maitolaiturintyttö Anita Hirvonen jaka laulaa sydän rakastaa ja si
    70 plus
    4
    119
  9. Yritetään kestää!

    Tämä jatkuva lumi/vesisade,siis ilmastonmuutos.Minulla ei todellakaan ole päivä paistanut aina risukasaan,mutta eihän sä
    70 plus
    12
    119
  10. Ylös elävän mieli!

    Se aika,jonka meille luoja suo,käytetään se positiiviseenajatteluun! Käytetään se mieluummin tukea antaen,ei sitä pois v
    80 plus
    26
    117
  11. Yksinäisyys tappava tauti !

    Kuinka moni meistä vanhuksista sairastaa tietämättään tätä tautia? Lukeuduin joskus joukkioon omaishoitajana. Omaishoita
    Ikäryhmät
    68
    116
  12. Kannattaako palstalla esiintyä avoimin kortein?

    Jos niin teen minulle annetaan diagnoosi alta aikayksikön.Olen ollut juoppo valehtelevä ämmä ja hullu vielä kaikenlisäks
    70 plus
    11
    114
  13. Mikä on hasteellinen aloitus,sekö joka tihkuu elämännälkää,

    vai se joka kertoo pelkistetysti tästä elämästä.Hissi pysähtyy seuraavassa kerroksessa ja niin edelleen. Menen tänään ma
    70 plus
    1
    114
  14. Kuinka tätä uusittua järjestelmää taas käytetään??

    Mistä löydän entiset kirjoitelmani,neuvoisitteko?Omille sivuilleni pääsin,mutta en entisiin teksteihin,siishyvät neuvot
    70 plus
    2
    113
  15. Politiikan piilomainonnanalttariksi muuttunut koko

    leppoisa keskustelu foorumi. Jos yrität jotain tavallista asiaa tunkea väliin,olet joko jättänyt lääkkeesi ottamatta,tai
    70 plus
    19
    111
  16. Luopukaa hyvät omaishoitajat ajoissa.

    Ei omaishoitajuus ole velvoite. Se katkeruus joka palstalla vallitsi,kun kerroin että alan elää omaa elämääni ja jopa ta
    70 plus
    5
    111
  17. Hautojenhoito velvollisuusko vai rakkaudenosoitus?

    Meillä on aika kirjavaa tämä seurakuntien menettely hautapaikoista? Lieneekö edes lakia joka suojaisi kirkkojen ylivall
    80 plus
    2
    111
  18. Luoja yksin tietää,mitä se vanhus sietää!

    Kyllä itse huomaan,sietokyky arvoasteikolla alentunut? No tosin tämä kirjoittelukanava on kanava jolloin en minäkään ama
    80 plus
    57
    111
  19. Viimeisin ostamasi CD

    Minulla toi Laura Närhen Suuri Sydän kertoo elämän karikoissa elämää janoavan ja todelisuudentajuisesti kertovan kaipauk
    Ikäryhmät
    11
    110
  20. Hyökyaalto alasajaa palstaa.

    Kahvipirtin ihana Skillan luopuu ja mitä meille jää? Vain puoluepoliittinen keskustelu. Muistan sen ajan,kuinka Kahvipi
    70 plus
    69
    109