Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

173

Kommenttia

13025

  1. Suhteellisuusteoria "ennustaa" menneisyyttä sikäli, että alkuräjähdysteoria on yhteensoviva suhteellisuusteorian kanssa.

    Alkuräjähdysteoriassa, kuten jo tuolla on mainittukin suhteellisuusteoria on avainasemassa ja alkuräjähdysteorian testaaminen kokeellisesti (hiukkaskiihdyttimissä) on noudattanut suhteellisuusteorian ennustuksia. Väitteesi siis siitä etteikö alkuräjähdyksen eri hetkiä aikajanalla voida simuloida ei pidä paikkaansa, niitä on simuloitu ja simuloidaan edelleen eikä suhteellisuusteoria ole pettänyt kertaakaan siihen rajaan saakka johon sillä fysikaalisia ilmiöitä ylipäätään voidaan selittää.

    Menneisyys ei ole toki tavoittamattomissa, katso yötaivaalle ja näet sen. Suoria havaintoja sananmukaisesti. Nykyisyys kyllä on tavoittamattomissa meiltä ja ilmeisesti pysyykin.

    Yritätkö jotenkin ilmaista, että pimeä aine ja pimeä energia (jotka käsitteet ovat hiukan epäselviä, eri yhteyksissä niillä voidaan tarkoittaa hiukan eri asioita) olisivat este alkuräjähdysteorialle? Eivät ne asetu ristiriitaan keskenään, eikä ole edes ongelmaa johtaa yleisestä suhteellisusteoriasta pimeän energian poistovoimaa (kosmologinen vakio), sillä paikan Einstein oli yhtälöihinsä sille varannut vaikkakin määritteli sen väärin. Se kun voidaan määritellä vain havaintojen perusteella, yhtälöiden ratkaisumallit eivät sitä kerro.

    Pimeä aine ei taas kumoa alkuräjähdysteoriaa millään muotoa, eikä pimeä aine ole välttämättä kovinkaan mystinen juttu. Tunnemme muitakin hiukkasia jotka vuorovaikutus on olematon, pimeän aineen ei tarvitse periaatteessa olla niitä kummalisempi vaikka voi toki ollakin sitä. Ja juuri tuon heikon vuorovaikutuksen vuoksi sen olemus on pysynyt piilossa vaikka siltikin se on olemassaolonsa meille joutunut paljastamaan kun pimeä ainekaan ei ole immuuni kaikille fysikaalisille ilmiöille.
  2. Itse kyllä ymmärrän avaajan tarkoituksen. Provoilu, sillä vihtuiluahan se on mutta olen itsekin kyllä törmännyt sivustoon jossa annetaan jopa ohjeita lasten ruumilliseen kurittamiseen Raamatun mukaisesti. Ihan siis meidän äidinkielellämme.

    Sellaistakin ajattelua siis esiintyy, että ruumillinen kuritus voidaan oikeuttaa Raamatulla. Ja on näitä näkemyksiä esiintynyt tälläkin palstalla.

    Mutta tietenkin lapsiaan hakkaavat uskonnottomatkin, väärin se on teki niin kuka tahansa.
  3. "Samalla tavoin on uskonnollisvivahteiset kevät- ja joulujuhlat. Eihän uskonnottomien tai toista uskontokuntaa edustavan tarvitse osallistua vieraan uskonnon harjoittamiseen. "

    Itseasiassa kenenkään ei tarvitse osallistua uskonnon harjoittamiseen esim. koulussa. Eli ei edes kirkkoon kuuluvan kristillisiin tilaisuuksiin jotka voidaan katsoa uskonnon harjoittamiseksi"

    Opetushallituksen muistiosta:

    "Koulu voi edelleen järjestää uskonnollisia tilaisuuksia kuten jumalanpalveluksia ja uskonnollisia päivänavauksia. Tällaiset tilaisuudet katsotaan uskonnon harjoittamiseksi. Perustuslain 11 §:n 2 momentin mukaan ketään ei voida velvoittaa osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen. Tämän perusteella oppilasta ei voida velvoittaa osallistumaan jumalanpalvelukseen, uskonnolliseen päivänavaukseen tai muuhun uskonnolliseen tilaisuuteen."

    http://www.edu.fi/download/115293_perusopetuslain_muutosten_vaikutukset.pdf

    Jotakin epäselvää tässä sanamuodossa kuitenkin on ollut:

    "Perustuslain 11 §:n 2 momentin mukaan ketään ei voida velvoittaa osallistumaan omantuntonsa vastaisesti uskonnon harjoittamiseen. Tämän perusteella oppilasta ei voida velvoittaa osallistumaan jumalanpalvelukseen, uskonnolliseen päivänavaukseen tai muuhun uskonnolliseen tilaisuuteen."

    Asiaan tarvittiin näet lakia tulkitsevan oikeusviranomaisen (muistaakseni apulaisoikeusasiamies Jussi Pajuoja) koska jossakin koulussa perustuslakia tulkittiin siten ettei oikeus koskisi kirkkoon kuuluvia. Apulaisoikeusasiamies joutui selvittämään lauseen "ketään ei voida velvoittaa" merkitystä ja sitä, ettei kirkkoon kuuluminen sinänsä ole tulkittavissa uskonnolliseksi vakaumukseksi.

    Tällä hetkellä selvityksen alla on asevelvollisia koskeva uskonnonharjoittamisen pakko joka on ristiriidassa siis perustuslain kanssa.