Vapaa kuvaus

Olen juoppo renttu, joka tuhlaa elämänsä ja rahansa paheisiin.

Väitetään harrastavan erilaista epäsosiaalista, moraalisesti tai eettisesti arveluttavaa toimintaa.

Sanon nyt ihan suoraan, että tämä on paskapuhetta.

Maailmassa on ainakin kaksi sairautta, joita ei voida parantaa: Alkoholismi ja tyhmyys. Ja totta helvetissä minä kärsin molemmista mutta se ei, toisin kuin kuvitellaan korreloi moraaliini missään suhteessa.

Moraalissani ei ole yhtään mitään vikaa.

Elämänohjeitani:

Järjen jättömailla päivä kerrallaan. Eilistä en muista, huomisesta en tiedä... (Miksi huominen edes kiinnostaisi?)

'Jos tässä olisi jotain järkeä, en ymmärtäisi mitään.'

-Juice Leskinen-

'Maailmaa en voi parantaa, eikä maailma minua.'

-tuntematon juoppo-

IN

-Säälistä saaminen

- Sukupuolitauti kaverilla. Kateudesta sikiävää vahingoniloa. Siitäs sait, kun sait.

- Bootsit

- Alan mestat

- Väkevät väkijuomat. Viski aina ykkönen mutta ellei ole sattumoisin rahaa lippuviinakin kyllä käy. Litra lippuviinaa ja päikkärit päälle.

- Lintat tai muut kasilla kulkevat romut. Ei V8 ole Mossen työntötankomoottoria kummempi sinänsä mutta onhan siinä munaa erityisen paljon enemmän.

- Rakas. Ehdottomasti. Huumorintajuineen ja olankohautuksineen, ai jaa, että näin nyt... Erittäin korrekti ja asiallinen suhtautumistapa arkiseen kauppareissuun, joka päättyi Berliiniin. Ehdotin vain kantabaarissa kavereille, että vaihdetaanko baaria. Minne? Vastasin: Berliiniin. Ja jokainen sen enempää kummastelematta, että ok. Siistiä. Mutta fiksu oli Naisenkin reaktio kun kuuli kauppamatkan mutkat, noin Fiksu Nainen toimii.

- Kissat. Kissat kehrää aina. Naisesta ei aina tiedä.

- Käänteiset listat

OUT

- Kapiset rakit, jotka tulevat kusemaan kintuille

- Markkinoilta itsensä ulos hinnoitelleet vanhat huorat

- Kusipäät. Pois lukien itseni. Tietenkin.

- Laimeat drinkit

- Menneisyyteni turkulaisena

Myös Dominat kiehtovat minua. Valitettavasti koulutus ei vain ole tuottanut tulosta... Aivan sama paskiainen olen kuin ennenkin.

Kiinnostukseni sub-henkisiä narttuja kohtaan onkin vain looginen seuraus edellisestä. Toisin sanoen: minä koulutan Dominani itse.

No, olisi tämän voinut lyhyemminkin ilmaista, siispä:

Merkityksettömiä negatiivisia vivahteita lukuunottamatta pidän itseäni luonnollisesti aivan verrattomana tyyppinä. Persoonallisuuttani hallitseva vakava luonnehäiriö ei ole sen suurempi ongelma, kuin koiranpaskaan astuminen. Minulle.

Onko tuo kaikki edes totta? Jospa se on jossain valheen ja totuuden puolivälissä? PS. tämä ei ole seuranhakuprofiili läheisriippuvaisille renttuja rakastaville naisille. Eikä miehille.

Aloituksia

170

Kommenttia

12949

1. Jumala-olentojen olemattomuutta ei kenties koskaan kyetä todistamaan, tämä pätee luonnollisesti myös kaikkiin muihin kuin kristinuskon jumaliin. Se ei kuitenkaan ole todiste niiden olemassaolon puolesta, ja jos se vaakaa johonkin kallistaa nin kylläkin sinne olemattomuuden puolelle.

Ne järjen varaan rakennetut väitteet joiden avulla jumaliin uskovat uskoaan pyrkivät todistamaan ilmiönä johon sisältyy todellinen persoona tms. on kerta toisensa jälkeen kumottu. Uskontoihin liittyvät tarinat ja myytit, uskomukset joiden on katsottu vaikuttaneen ihan jokapäiväiseen arkielämäänkin jne. on romutettu. Käsityksemme ympäröivästä todellisuudesta on nykyisin varsin erilainen mitä se oli vaikkapa VT:n aikaan tai vaikkapa keskiajalla kun johtopäätöksiäö todellisuudesta yritettiin rakentaa Raamattuun vedoten.

Jäljelle on jäänyt varsin vähän jos ajatellaan vaikka Raamattua. Edes Jeesuksen olemassaoloa ei voida varmasti todistaa mistään aikalaistensa kirjoittamista Raamatun ulkopuolisista lähteistä. Raamattuhan ei ole tarkkaan ottaen edes aikalaistensa kirjoittama.

Ainoaksi vaihtoehdoksi uskovallekin jää myöntää, ettei jumalien olemassaoloa voi todistaa, jumalien tekoja ei voida tieteen keinoin mikä sinänsä on hassu väite , sillä jumalien teoilla on toki vaikutuksensa eikä näiden ilmiöiden tutkiminenkaan tuo lisävalaistusta asiaan.

Kuitenkin väitetään mitä oudoimpia ihmeitä tapahtuneen aina vedenpaisumuksesta kuolleiden heräämiseen ja esimerkiksi down-syndroomasta kärsineen parantumiseen. Tällaiset ovat tutkittavia ja havaittavia seikkoja, oli niiden takana siteen jumalat tai jokin muu syy.

Kirjoitit:

"Kun jokainen uskoontullut, siis aidosti uudestisyntynyt saa todisteet Jumalan olemassaolosta ja sen jälkeen yhteys J:aan on todellinen, Pyhän Hengen läsnäolon voi tuntea,..."

Jos tämä hyväksytään todisteeksi Jumalan olemassaolon puolesta niin ymmärrät kai, että se todistaa itseasiassa joka ikisen maailmassa olevan jumala-olennon olemassaolon?

Samoin mainitse, edelliseen liittyen:

"Miten voit väittää taruolennoksi Olentoa, josta minulla on kokemus ja miljoonilla muilla?"

Onko Allah mielestäsi totta, koska miljoonat ihmiset näin uskovat ja kokevat?
  2. Näillä fundamentalisteilla on lisäksi se erottava tekijä muista uskovista (joita he eivät, kuten sanoit, uskoviksi yleensä edes tunnusta), että usein he katsovat olevansa Jumalan edusmiehiä maanpäällä ja näkemyksiensä olevan suora Jumalan ilmoitus heiltä meille.

Fundamentalistia ei häiritse lainkaan, että näitä Jumalan, Pyhän Hengen tai miksi sitä kulloinkin halutaan nimittää mielipiteitä voisi kuvailla sanalla ristiriitaiset, sillä Jumala tuntuu puhuvan kovin eritavalla eri henkilöille. Yhdelle kuiskutellaan yhtä ja toiselle päinvastaista.

Fundamentalist, joka usein kutsuu itseään uudestisyntyneeksi ei tästä piittaa sillä hän tietää olevansa oikeassa ja muiden mielipiteet niiltä osin kun ne eroavat omista ovat suoraan Saatanalta.

Opettavaisesti hän varoittaa erimieltä olevaa siitä, kuinka pimeyden henget osaavatkin niin taitavasti naamioitua pyhiksi sellaisiksi ja saattavat kyetä harhauttamaan jopa uskovaa ollen kuitenkin varmoja, että heille kuiskivat henget ovat aitoja.