Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
glittergirl
profiilit
glittergirl
glittergirl
Vapaa kuvaus
Aloituksia
17
Kommenttia
363
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Mä lähden paljon mielummin kahville ihan selvinpäin. Baarissakin kun olen selvinpäin ni on tosi kiva jos joku vähempi känninen tulee jutteleen.
Jaa kyl mä hymyilen kesken kauppareissun jos huomaan jonkun kattelevan. En vaan aina huomaa kun olen puusilmä.(
09.06.2011 19:07
Onhan se joskus kiva laittaa jotain sellasta päälle missä tuntee olonsa seksikkääksi. Silloin sitä näyttääkin seksymmältä. Vaikkei oliskaan päällä perinteinen ihoa nuoleva pikkumusta.
13.05.2011 06:29
¨^ nääh. Mä olen yhel palstal ollu viis vuotta ja tunnen sielt kaikki myös livenä nykysin. Mennään just viettään viikonloppua sen jengin kans.
11.05.2011 21:35
Kerro heti mikä saitti on kyseessä?
11.05.2011 21:16
Eikös kaikilla palstoilla osa porukoista opi tuntemaan toisensa myös livenä ja jotkus sitten eksyvät seksiäkin harrastamaan tai naimisiin asti.
Mä en tunne täältä ketään.
11.05.2011 21:16
On tää naisenkin näkökulmasta niin hankalaa. Kaikenmaailman pervoja ja vässyköitä olis tarjolla pilvin pimein, mut sellasta fiksua tasavertaista kumppania ei osu kohille. Ei sitten millään. Olen kai väärän ikäinen tai jotain. Vanhempaa ukkoa olis tarjolla, mut kun en niistä jämähtäneistä ukoista tykkää. Ja sitten pikkupojat puumahuumassa kuvittelet mun olevan joku seksin jumalatar joka innosta vinkuen haluu panna niitä. juu ei. Baarissa ukot sitten silmät harittaen ilmestyy vierelle huojumaan ja niistä nyt ei tiedä onko ne lintuja vai kaloja ennenkun ne simahtaa. Ei kiinnosta.
Välillä epäilen että kuivun luumuksi.
11.05.2011 08:04
Olen käynyt ja voisin mennä uudestaankin.
10.05.2011 21:13
Olet oikeassa, että helpompi on vastata jos toinen kirjoittaa vähän enemmän. Siitä ehkä pääsee paremmin juonesta kiinnis ja voi vastatakin sitten pidemmästi. Olen vaan huomannut, että monet ei enää jaksa kirjoitella ihmeempiä tarinoita kun ei tiedä tuleeko sieltä vastausta. Säästelevät resurssejaan tjsp. Olet törmännyt nettideittailun laiskimuksiin.:D
08.05.2011 21:54
Ihan mukava viikonloppu. Käytiin kattoos kun maratoonarit puuskuttivat, tsempit vilkuteltiin ja syötiin jätskiä pojan kans.
Aika hienoo oli myös pojan kauden päätösmatsi. Mitsku oli sitten niin hiaano.
Parasta tais olla Sauruxen keikka, ainakin pojan ja sen tyttiksen mielestä. Tai ehkä liukumäki puistossa. Auringosta on saanu nauttia.
08.05.2011 21:27
*komps*
08.05.2011 21:21
Mun luotettava kippanani on Sitikka. Ei hyytyny viime talvenakaan kertaakaan. ja mä kestän kaikki vittuilut mitä siitä saan kun se vaan on niin näpsä.
08.05.2011 21:19
Mä lähden treffeille sellasen miehen kans tuntuu viestitellessä juttu luistavan. Et olis jotain yhteistä ja mies olis oikeesti kiinnostunut minusta.
Kuvasta tarttee oikeesti nähdä minkä näköinen mies on naamasta. Muuten ei vaatimuksia sen laadusta.
Turn offeja on kyll kaikki seksivonkaukset. Ja kauheen kiireinen mies jonka viestit on mini mittaisia ja tuntuu et saa nyhtää tietoja.
Mieluusti menen piakkoin kahville. Kirjoittelemalla pitkään voi syntyä vääränlaisia mielikuvia ihmisestä omaan päähän. Ja livenä se kemia oikeesti selviää.
08.05.2011 20:59
Sinkku vai pitäis sanoo eronnut
07.05.2011 22:13
Haa täälläkin elää myytti et miesten pitää olla jännittäviä pelipanomiehiä jotta kelpaa. Ehkä joillekin bileprinsessoille tartteekin olla. Maalaisjärjellä varustetulle tavannaiselle kelpaa viksu ja vilmaattinen mies. Henkisesti kypsä. Ei mitkään oikkupussit kiinnosta.
07.05.2011 22:04
No jopas oli tytöillä kummat kuviot. Ihmepelailua tai sitten meni pupu pöksyyn.
07.05.2011 21:57
Lähetin Äidilleni kukkapuskan. Asuu sen verran kaukana etten sinne nyt ajele. Omalta muksulta saan jotain päiväkodissa tehtyä. Iltapäivällä mennään äidin iloksi kattoon Hevisaurusta. :D
07.05.2011 21:49
Metsässä on vaarallista.
06.05.2011 06:52
Juu tännekin on pitänyt eksyä. Mut ei must taida enää vaimoa tulla.
06.05.2011 06:49
Mä saatan exäni kanssa jutella puhelimessa tai hörpätä joskus kahvit, mut ei tulis mieleenkään mennä sen luo yöksi. Ei enää kiinnosta kun exiä ollaan.
05.05.2011 19:43
Tää oli viime kesän biisi
http://www.youtube.com/watch?v=6mZNwxLE1Lw
05.05.2011 19:41
18 / 19