se_vinee

se_vinee profiilikuva
Joulu 2024
Vapaa kuvaus

Vuoden -92 mallia joensuulainen naaraseläjä. Saavuin tänne yleisesti valittamaan omasta elämästäni yleisille keskustelupalstoille ja ehkä löytämään itselleen juttuseuraa.

Kiinnostuksen kohteisiin lukeutuu kirjallisuus, pelit (lähinnä katselupuoli eli playthrought yms.) sekä ajankohtaisohjelmat ja poliittiset satiirit. Kerron myös mielelläni muille ihmisille miksi he ovat väärässä kaikesta. Äitini mielestä olen autisti, mutta se on aivan varmasti vain defenssi havaintoon ettei vapaa kasvatus tuottanut kelpoa kansalaista.

Opiskeleminen on minulle serious business ja pitää minut melko kiireisenä. Tämä yhdessä kotona istumiseen panottuvien harrastusteni kanssa on syy siihen, että sosiaalinen elämäni on vilkas kuin halvaantunut etana.

Suosikkibändit/artistit: Detektivbyrån, Mindless Self Indulgence, Halestorm

Suosikkileffat: Minority Report, Blade Runner, Twelve Monkeys

Linkit: http://wervinkirja.wordpress.com/

Koulutus: Korkeakoulu

Ammatti: Opiskelija

Siviilisääty: Sinkku

Lapset: En halua lapsia

Liittynyt 15v sitten
9 aloitusta · 467 kommenttia
Varmasti on voimavarta monella tavalla, sitä en käy kiistämään. Maailma osaa olla välillä vähän ikävä paikka, ja tiimipelillä selviää monta pykälää helpommin kuin yksin.

Voi olla että laitan ihmisten suuhun sanoja joita he eivät ole sanoneet, mutta ongelmilla ajattelin niitä ihmisiä, jotka olevat syystä tai toisesta masentuneita tai muuten vain epätyytyväisiä elämäänsä ja tähän hakevat sitten ratkaisuksi parisuhdetta. Voi olla että se toimii joillain, en tiedä, mutta itse arvelen että parisuhteen puute on syntipukki, jonka harteille omat ongelmat ja paha olo kasataan. Parisuhdetta romantisoidaan paljon, ja ymmärrettäväähän se on että jos löytyisi se unelmien Edward tai Bella joka aina ymmärtää, kuuntelee ja hoivaa. Ja kun selviää etteivät ne oikeat ihmiset niin täydellisiä olekaan eikä oma paha olo katoa, päin vastoin toisellakin saattaa olla omia huolia ja murheita, niin soppahan siitä syntyy.

Tiedä häntä, mutta yleissääntönä pitäisin, että ihminen joka ei osaa olla onnellinen yksin ei välttämättä ole valmis suhteeseen. Kun ajatus parisuhteettomuudesta ahdistaa, niin parisuhde ratkaisuna on oireen eikä syyn hoitoa.