Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Aloituksia

28

Kommenttia

588

1. Kuten sanoin, se on mun henkilökohtainen ongelma. Jos jonkin vivun voisin kääntää päässäni toisin päin, niin sen tekisin. Pari kertaa olen yrittänyt seukata hieman pyöreämmän naisen kanssa, mutta kun fyysistä vetoa ei vaan syntynyt, niin juttu jäi siihen. Nytkin olen tavannut aivan ihanan naisen, jonka kanssa juttelusta ei vaan tahdo millään tulla loppua. Meillä on tosi paljon yhteistä ja samanlainen huumorintaju, mutta en vain kykene tuntemaan fyysistä vetovoimaa häntä kohtaan. No, eihän ystäviä ole koskaan liikaa.

Onhan varmaan mukavia ja sporttisia naisia olemassa, mutta vapaaseen sellaiseen törmääminen on aika epätodennäköistä. Eivät kaikki sporttiset naiseni ole olleet pissiksiä, mutta kiireisiä he ovat olleet. Kun kuvioissa on vielä lapsia ja heidän harrastukset, omat harrastukset ja ystävät, niin aikaa seukkailulle ei vaan ole.

Varmaan mun kriteerit on liian korkealla, mutta ei mulla ole nyt mitää tarvetta muuttaa niitä. Olen alkanut viihtyä sinkkuna tosi hyvin.
  2. 1. Mikä mielestäsi on ollut pahinta, kun olet tullut tai jos tulisit jätetyksi?

Se, että rakkaani oli niin itsekäs ja näki omat päämääränsä suhdettamme tärkeämpinä. Toisaalta taisin olla toinen itsekäs tuossa pahimmassa tapauksessa.

2. Kaipaisitko sinut jättänyttä puolisoa?

Mut on jätetty kerran 10v sitten ja kaipaan häntä jollain tavalla yhä, mutta yhteistä tulevaisuutta ei ole näköpiirissä. Molemmat haluaisimme vielä yrittää, mutta kun se on mahdotonta.

3. Olisiko pahinta, että sinut on ylipäätään jätetty?

Ei, sen kestän. Ei mun kanssa ole pakko olla mua miellyttääkseen. Meillä jokaisella pitää olla vapaus valita tiensä.

4. Olisiko pahempaa, että sinut on jätetty toisen takia vai että jopa sinkkuus on parempi vaihtoehto kuin sinun kanssasi oleminen?

Toisen takia en ole tullut jätetyksi, olen toki jättänyt kaksi naista pettämisen vuoksi. Se aiheuttaa vihaa ja halveksuntaa, siitä pääsee yli.

5. Olisko väliä, millaisen ihmisen takia sinut olisi jätetty? Eli tuntuisiko erilaiselta, jos on jätetty nuoremman ja nätimmän kuin rumemman ja vanhemman takia? Tai vaikkapa rikkaamman tai köyhemmän?

Juu, tässä tapauksessa ei jätetty, mutta petetty. Ex vaimoni uutta, rikasta, mutta vanhaa ja plösöä miestä meinasin vetää turpaan, kun hän tepasteli vielä yhteisomistuksessamme olevan talon pihallamme, vaikka suhteemme oli kuollut ja oikeasti halusin vain eroa. Onneksi hän luikki karkuun, muuten makselisin korvauksia lopun elämääni enkä saisi tavata lastani.

Kaikkein eniten tuossa harmitti oma sokeus ja arvostelukyvyttömyys. Meni luottamus ihmistuntemukseeni ihan täysin. Tarkennan vielä, että ex vaimoni ja kaipaamani nainen 10v takaa ovat eri naisia. En allekirjoittanut avioerohakemusta, vaan ex vaimoni teki sen vaatimuksestani.
  3. Kesäisin 6h, talvella vähän enemmän.