Vapaa kuvaus

"Lähes kaikki ongelmamme johtuvat siitä, kun omat harhakuvelmamme ja todellisuus kohtaavat toisensa." -- Anthony de Mello

Aloituksia

28

Kommenttia

588

1. Tässähän oli nyt kyse 40-50v miesten mieltymyksistä. Tosi harva sen ikäinen haluaa enää lapsia, joten hedelmättömyys on vaan eduksi.
  2. Saamasi pitää:

Ihannenaiseni loiste lähtee siitä, että hänellä on hyvä, terve itsetunto yhdistettynä positiiviseen ajattelutapaan. No, jokaisella meillä on huonot päivänsä, mutta ei silloinkaan tarvitse alkaa leikkimään ongelmajätettä. Ihannenaiseni osaa myös keskustella vuorovaikutteisesti kiperistäkin asioista ja osaa myös antaa vuorollaan periksi tai taipua kompromissiin, ilman, että siitä seuraa hirvittävä uhrautumisnäytelmä. Hiirulainen hän ei kuitenkaan saa olla. Ihannenaiseni ei välttämättä tarvitse olla akateeminen, mutta minun kanssani siitä saattaisi olla etua.

Ihannenaiseni ei ripustaudu minuun vaan kulkee kumppanina vierelläni. Aivan kaikkea ei suhteenkaan harteille saa ladata. Kuitenkin hän ymmärtää, että ilman yhteistä aikaa polut erkanevat.
    Vaikka ihannenaiseni osaa käyttää järkeään, on hän myös tunneihminen ja osaa antaa ja ottaa vastaan romantiikkaa ja uskaltaa heittäytyä tunteen valtaan.

Ihannenaiseni on jo hankkinut lapsensa, sillä itse en enää lapsia tule hankkimaan. Lapsettomat sinkut elävät kuitenkin niin erilaista elämää, että lapset ovat vähintään suotavia. Kun kun molempien lapset ja yhteisen ajan summaa yhteen, niin väistämättä ihannenaiseni on asuttava aika lähellä minua.

Tähän mennessä aika moni varmasti täyttää kriteerit. Seuraavana astuu kehiin huumorintaju. Eihän meistä kukaan huumorintajuton ole, mutta minuun uppoaa parhaiten sarkastisennokkela arkipäivän huumori. Nonet naiset säikkyvät sarkastista huumoriani, mutta siitä ammennen voimavarani arjen myllytyksessä. Toki muukin hauskuus uppoaa, mutta ei naurata sielun syövereitä.

Naisellani ja minulla tulisi olla myös yhteisiä intressejä kuten liikunta, luonto, kokkaaminen, tanssiminen, matkustelu jne. Kaiken ei välttämättä tarvitse olla yhteistä, mutta riittävän monta yhteistä juttua olisi hyvä olla. On vaan hyvä, että molemmilla on myös ihan omat juttunsa, sillä 24/7 suhde käpertyy liian helposti sisäänpäin.

Ulkonäöltään unelmanaiseni on pitkähkö ja mieluummin hoikanpuoleinen. Muutama liikakilo ei haittaa, mutta keskivartalolihavuudesta tai vyötärön puuttumisesta en kykene viehättymään, vaikka kuinka yrittäisin. Minusta pitkähköt hiukset ovat naisellisemmat kuin lyhyet ja niitä on mukava löytää kesken työpäivän vaatteistaan ;)

Seksuaalisesti unelmanaiseni on avoin ja ymmärtää flirtin ja kosketuksen merkityksen perisuhdeseksin ylläpitäjänä. Aivot ovat kuitenkin tärkein sukupuolielin.

Eli tässäpä unelmanaiseni. Kurkoitat vain kuuta, minä tähtiä :D
  3. Ei tietenkään tarvitse tarkoittaa, mutta on kohteliasta kertoa mahdolliselle treffikumppanille, millä mielellä olet liikkeellä.