juha260

Suosikkibändit/artistit: Paramore
Suosikkileffat: The Lord of the Rings, Alien vs.Predator
Vapaa-aikanani: lenkkeily
Katson tv:stä mieluiten: Kauhukeittiö. Supertehtaat, Supernatural
Kotieläimet: koira
En pidä: valehtelu
Parhaat matkakohteet: Kanariansaaret mutta haluan Kreikkan
Ruoka & juoma: Omatekoiset
Koulutus: Ammattikoulu
Koulut: Ammattiopisto Varia, Havukosken yläaste ja Havukallion Alaaste
Ammatti: Teollisuus/käsityöläinen
Työskentelen: Fazerilla
Ase tai siviilipalvelus: Santahamina, Kaartinjääkäri
Siviilisääty: Sinkku
Liittynyt sitten
Muokkaa profiilia9 aloitusta · 506 kommenttia
- Toivoisin vaan yksinkertaisesti menetettyjä ihmisiä takaisin
- Kannattaa muuttaa pois ja katkaista yhteydet tuollaiseen mieheen ja toivoa että hän itse tajuaa mennä hoitoon
Ei kannata yleistää miehiä yhden ihmisen takia meitäkin on monenlaisia jotkut eivät edes käytä alkoholia tai väkivaltaa mutta kannattaa nyt pitää taukoa miesten suhteen silti - ja missähän tämä jumala on kun häntä tarvittaisiin?
- Saanen kysyä että miksi edes haluat osastolle?
- Turhiin tunteisiin ei kannata takertua vaan niihin hyviin
- Hei
Itse olen käynyt työpaikan kautta Psykologilla eikä se auttanut oikeastaan yhtään siihen tunteeseen etten osaa keskustella ja siihen luottamukseen. Pari kertaa siellä kävin ja psykologi sanoi etten tarvitse tätä enään ja ne käynnit loppuivat ja sen jälkeen olen itse yrittänyt saada henkisen psyykkisen kuntoon ja jotenkuten siinä onnistunutkin mutta yksinäinen kun on niin se keskustelutaidon saaminen onkin vähän eri juttu
Voisitko yrittää kertoa mitä on tapahtunut elämäntilanteesi suhteen joka tämän aloitti? - Sama vika oli itellä mutta yksinkertaisesti on lopetettava se turha ajattelu niin kyllä se siitä
- Se voi löytyä myöskin työpaikalta
- Itselläni ihastumin sai sen ensiaskeleen aikaan
- Tai sitten tietenkin voit kommentoida tännekkin
- Älä anna näiden ihmisten lannistaa
Uskon että olet kaunis - Hei
Itsekkin etsiskelen seuraa vaikkapa ulkoiluun tai elokuviin kaikki käy
Itse olen 22v mies ja ollut ylä asteen lopusta yksin tosin nykyään itelläkin on pari kaveria joiden kanssa käydään joskus lenkillä mutta sekin on harvenemaan päin
Toivoisin että tekisit suomi24 profiilin ja laittaisit yksityisviestiä niin voidaan tutustua
TV
Juha - Itse ainakin silti huomaan että stressaan vielläkin siitä puhumisesta onneksi se on ainoa ongelma
Yksinäisyyttä taas on vaikeampi muuttaa kun on ollut niin kauan neljän seinän tai oman pään sisällä vankina jolloin ei välttämättä ole tarinoita joita kertoa ja jää sanattomaksi kun yrittää tutustua jonkun kanssa - Se on totta että tällä julkisella palstalla kannattaa pysyä anonyyminä ja jossain yksityisessä chatissa varmistaa sillä kuvalla että kenen kanssa keskustelee täällä voi puhua vapaasti niinsanotusti ''naamattomasti'' ja sitten kun tutustuu niin voi näyttäytyä
Se vaatii silti ainakin vähän luottamusta jos netissä haluaa tutustua kyllä se luottamus siitä sitten paranee ajan myötä - niin eikä niistä seurusteluista ole edes soveliasta kysellä koska siihen liittyy yleensä huonoja muistoja jos on tullut riitaa ja se ainoa ihminen josta on voinut välittää on lähtenyt ettekä puhu edes netissä sen jälkeen
- Netin kautta kun hakee kavereita niin on suuri riski että toinen ''katoaa'' jonnekkin yhtäkkiä vaikka omasta mielestä olisikin mukavaa seuraa se toinen
- Onneksi menneet ovat menneitä ja voi keskittyä siihen millaisen tulevaisuuden itselleen haluaa ja tähdätä siihen ja antaa menneiden mennä.
Olen itse huomannut että itseään pystyy ainakin vähän muuttamaan mutta on asioita joiden kanssa vaan pitää tulla ''sinuiksi'' eli ainakin hiljaisuus on itselläni sellainen mutta esimerkiksi siitä tunteesta että miettii mitä muut miettivät sinusta pääsee kyllä eroon kunhan vaan lopettaa sen miettimisen
oudoltahan tämä kuulostaa mutta kokemuksen kautta koettuna voin näin sanoa - Tunnistan itsenikin tuosta
Paitsi alkoholia tuli yhteen aikaan käytettyä vähän liikaa etsin sitä kautta sitä kadotettua sosiaalisuutta mutta onneksi ymmärsin ettei sitä kautta löydä muuta kuin harmia. Minulla tuo perfektionismi ilmenee siinä että yritän pitää esim DVD kannet naarmuttomina ja aina on pakko olla kaksi samanlaista esinettä tai esineet järjestyksessä mutta onneksi se on ajan kanssa lieventynyt - Niin kyllähän yksinäisyyttä kestää mutta välillä tulee hetkiä kun haluais tehdä jotain muuta kuin istua koneella tai ajella yksinään autolla se on vaan siinä kun ei ole mitään seuraa jota kutsua tekemään jotain
- Itsekkin olen miettinyt mistä yksinäisyys johtuu ja olen tullut siihen lopputulokseen etten lapsena yrittänyt tarpeeksi ja olin omissa oloissani liian kauan parhaat kaverit kun tulee lapsuudesta joiden kanssa on elämänsä tavallaan jakanut ja joiden kanssa voi puhua niistä yhteisistä kiinnostuksenkohteista ja kommelluksista joita on matkan varrella tapahtunut.
-on yksi syy josta yksinäisyys myöskin johtuu se on hiljaisuus. kun on ollut ylä asteen lopusta tai kauemminkin yksin niin ei ole tarinoita joista kertoa ja sitä kautta ystävystyä ja kun niitä ei ole niin on vaikeampi saada kavereita mutta kuitenkin mahdollista kunhan vaan jaksaa yrittää ja löytää sellaisen joka haluaa pitää kiinni siitä seurasta joka on vaikka miten hiljaista välillä olisi tai välillä olisi riitaa niiden ei pidä antaa lannistaa vaan on yritettävä jatkaa eteenpäin ja ylitettävä esteet joita kohtaa niin kyllä niitä puheenaiheita sitten aikanaan tulee mitä pidenpi se ystävyys on
Itselläkään ei ole tällä hetkellä kunnon kavereita joiden kanssa vois mennä jonnekkin tai tehdä jotakin vaikka tässä vouden on tullut etsittyä välillä tulee mukavaa seuraa Skypeen tai suomi24:n mutta he katoavat aina jonnekkin:(