Minulla on kavereita, harrastuksia ja työ. Normaali päiväni on sellainen että menen töihin, käyn jumpassa, olen koneella ja menen nukkumaan. Välillä käyn muutaman kaverin kanssa harrastamassa liikuntaa pari tuntia, kerran tai pari kertaa kuussa kahvilla ja joskus juhlimassa yhden järjestön kautta jonka jäsen olen. Minulta kuitenkin puuttuu ystävät joiden kanssa vaan olla ja hengata ilman sen kummempaa aikataulua. Kaikilla on oma elämänsä. Ahdistaa tämä. Olen kyllä ehdottanut silloin tällöin tapaamisia ja ajanviettoa useammin, mutta kaikilla on vaan kiireitä ja muuta tekemistä. Poikaystävän löytyminen toki olisi hyvä juttu, mutta entä jos tulee ero ja minulla ei ole ketään kenen kanssa viettää kunnolla aikaa? Pelottaa. Mitenköhän saisin syvennettyä ystävyyssuhteita, en kuitenkaan kehtaa ylsipuolisesti kerjätä aina seuraa kun kaikilla on niin paljon muita kiireitä...
Kunnon ystävät puuttuvat
amanda......
2
150
Vastaukset
Hei
Itsekkin etsiskelen seuraa vaikkapa ulkoiluun tai elokuviin kaikki käy
Itse olen 22v mies ja ollut ylä asteen lopusta yksin tosin nykyään itelläkin on pari kaveria joiden kanssa käydään joskus lenkillä mutta sekin on harvenemaan päin
Toivoisin että tekisit suomi24 profiilin ja laittaisit yksityisviestiä niin voidaan tutustua
TV
Juha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511