MormonismiVastattu 7 v

Isä meidän rukous

Miksi mormonit ei lue Isä meidän rukousta kokouksissaan? Siksi koska saatana vihaa tuota rukousta. Myös syntiinlankeemus on mormonien ja saatanan mielestä hyvä asia.
AteismiVastattu 6 v

Onko Raamattu totta? Päätä itse

Jokaiselta ihmiseltä, joka uskoo koko sydämestä Raamatun totuuteen, on epäilijöitä, jotka väittävät, ettemme voi todella tietää varmasti. Ne tuovat erilaisia ​​päättelypolkuja, joilla kaikilla on yksi yhteinen nimittäjä…
Jehovan todistajatVastattu 12 v

Ei Raamattua lukemalla

Eräässä keskustelussa oli maininta siitä, että jehovan todistajia kehoitetaan lukemaan heidän gudujen kirjallisuutta Raamatun sijaan ja nyt jopa löysi alkuperäislähteenkin. Mitä Jehovan todistajat sanovat Raamatusta: ”I…
Jehovan todistajatVastattu 12 v

Gudujen yhteystiedot???

toisella tietokoneella selatessani en löytänyt mistään jehovan todistajien gudujen yhteystietoja!!! Löysin vain jonkun keskustelupaikan ja sinnen pitää rekisteröityä ensin ja minut sieltä varmasti poistettaisiin välittö…
Jehovan todistajatVastattu 11 v

Mitä karsitaan?

Karsitaanko aikojen lopussa ihmisiä kuten metsuri karsii puita? Tai mitä tuo tarkoittaa? MATT.25:46. Ja nämä menevät pois iankaikkiseen rangaistukseen, mutta vanhurskaat iankaikkiseen elämään." On KR38 mutta u.m sanoo e…
MormonismiVastattu 6 v

Sielutko taivaasta

Mormonit opettavat, että ihmisen sielu on ollut ennen syntymää taivaassa ja tulevat sitten syntymähetkellä ihmiseen. Kyllä sielu syntyy ihmiseen yhtäaikaa kun ihminen kohdussa kehittyy. Oli Johanneksellakin jo sielu Eli…
MormonismiVastattu 7 v

Mormonien ehtollinen

Olen pyytänyt Ollia selittämään minkälainen on heillä ehtoollinen (sakramentti), kun Olli sitä syystä tai syystä ei ole tehnyt kerron tässä sen minkä itse tiedän. Korjatkaa jos olen väärässä. He ei lausu ehtoollisen ase…
MormonismiVastattu 7 v

Perisynti Raamatussa

Perisynti Näin mormonit väittää, ettei perisyntiä ole Raamatussa. Minä löysin muutaman kohdan missä on. JOB 14: 4. Syntyisikö saastaisesta puhdasta? Ei yhden yhtäkään PS. 51 : 7. Katso, minä olen synnissä syntynyt, ja ä…
Jehovan todistajatVastattu 11 v

Ihme paperi

Nyt jehovan todistajat joutuu täyttämään ihme paperin jotta pääsee työhön. http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1421137632183.html Jehovan todistajat kyselevät tarkkaan vapaaehtoistensa taustat: ”Oletko kuluneen vuoden…
Jehovan todistajatVastattu 10 v

Kuinka selittää

Jehovan todistajat väittää, että esimerkiksi KR33/38 kirjoitukset ovat muutettu 300 luvulla. Mutta kun samoja kirjoituksia on jo 100 luvulta. Mutta u.m kirjoituksia ei löydy mistään.
MormonismiVastattu 6 v

Onko Raamattu totta? Päätä itse

Jokaiselta ihmiseltä, joka uskoo koko sydämestä Raamatun totuuteen, on epäilijöitä, jotka väittävät, ettemme voi todella tietää varmasti. Ne tuovat erilaisia ​​päättelypolkuja, joilla kaikilla on yksi yhteinen nimittäjä…