SkillaN
Hei!
Täältä Savon puolelta olen 83- vuotta täyttänyt naisihminen, kaksi lasta, mieheni menettänyt.
Yksin olen elellyt jo kohta kaksikymmentä vuotta. vuotta, ei valittamista olossani;)
Yksinäiseksi en eloani tunne, aina jotakin touhua päiviin riittää.
Kirjoittelen melkein joka päivä 80+ketjuun, Noja-tuoli otsikon alle , vuoden alusta tänne siirryin, päiväni näin aloitan.
Uskon että mieleni pysyy näin tehden vireänä ja uudet virkistävät ajatukset syntyy lukiessa toisten viestejä.
Eläkeläisyhdistykseen kuulun ja siellä lauluryhmässä laulelen, pientä piristystä hakien..
Terveyteni on hyvä, mitä nyt nuo polvet meinaa kenkkuilemaan ruveta ja se aika paljon jo rajoituksia asettaa, mutta hammasta purren nämä joka päiväiset rientoni suoritan.
Nyt on hiljentynyt harrastus toiminta, enää en jaksa, en tunne yhtä mielekkääksi, mutta mukana kuitenkin vielä olen.
Kesää jo kovasti odotan, nyt kauniista talvesta nautin, siinä se etenee lämpimän tulo, toivossa olen, että kaunis kesä tästä vielä tulee.
Elämässä kiinni, valoisin mielin uutta kohti.
Iloa ja voimia profiiliini kurkistaville;)
Aloituksia
154
Kommenttia
2546
KAHVIPIRTTI 137 / 2018
Räntäsateista Loppiaisaamua ystävät ja kylänmiehet/naiset, hyvä maja muuttaa, kun jäljet peittyy. Eipä tässä kyllä mitää2052997Noja-tuoli
Vaihtelu virkistää,,, liekö niin, mutta istahdetaan nyt pehmeän nojatuolin uumeniin;) Huomenta päivää torstainalkuun, ka2552968Jatkoa Nojatuoliin
Aurinko paistaa, pientä tuulta, koivun oksien heilunnasta sen näen, vielä niin kauniina tuo luonto iloaan jakaa, hallaa2342965KAHVIPIRTTI
Uusi aloitus, uudet tuulet, uudet luuat. Usko en mihinkään, toivo en mitään, jospa kaikki viisaudet olisi jo tullut san2252895KIIKKUSTUOLI
Sunnuntaiaamun rauhaa, hiljaisuutta ja syksyn kaunista värimaisemaa. Mieli kuitenkin haikeaksi vetäytyy, tämä luonnonkuo2532883Jatkoa Savosta !
Huomenta ja terveiset sokkomatkalta, suomen ilmailumuseoon tutustuttiin Tikkakoskella ja oli mahtava selostus lentokone3002865Muistojen Kahvipirtti
Hiljaisuudessa muistelut onnistuu ja pimeys vie huomion muulta, siksipä aloitan tällä otsikolla. Nykymaailman elämän ki3252854KAHVIPIRTTI 129 / 2017
Venyi vanha pirtti taas pitkäksi, joten uusi pirtti pystyyn, toivottavasti ei missään vaiheessa sotkeudu siihen aiemmin2002848KAHVIPIRTTI 125 / 2016
Huomenta pieneen pakkaseen, onkin hyvä laittaa tekstiilit tuuletukseen pirtissä ja pölyt pyyhkiä niin pöydiltä kuin lat2092824KAHVIPIRTTI 130 / 2017
Huomenet ja taas uuteen pirttiin, aloitetaan puhtain päiväkirjoin ja muutenkin kesäisillä aatoksilla. Juhannus tuossa tu2202788Tervehdys Savosta!
Aikaa on vierähtänyt, minulla majanmuutoissa ja vähän muussakin touhussa. Muutin takaisin entiseen kotiin, kun ei asunto2522777Kiikkustuoli (uusin)
Kaunis lokakuinen päivä alkamassa, lunta on kyllä luvattu, mutta tuskin pysyvää kuitenkaan vielä. Liukkaat ajat edessä j2782769KAHVIPIRTTI 149 / 2018
Sunnuntaiaamun rauhaa, todella hiljaista minun maisemissa, pakkasta viisi astetta ja lunta hiljalleen sataa, hyvin on j2082751Kahvipirtti 128 /2017
Huomenta, aika taas aloittaa uusi pirtti, sodasta keskusteluun päättyi vanhassa pirtissä keskustelu. Tämän ikäluokan ihm2122749Noja-tuoli ( 9 )
Sunnuntaiaamun puolipilvistä aamua täältä Savosta, missä rauha ja hiljaisuus antaa ajatuksille tilaa. Olen pohdiskellut2032748Rupatellaan(ko)?
Sunnuntaiaamuun silmät aukesi ja ihastelin noita koivuja heti ikkunasta vilkaistessani, kauniin hunnutuksen oksilleen sa2512737Kahvipirtti
Uusi vuosi, uusi pirtti, edellinen virui jo pitkäksi, kiitos on paikallaan, ketju kulki sopuisissa merkeissä, näin voida2352732KAHVIPIRTTI 124 / 2016
Pirtin uusiminen, olen niin joutavan tuntuinen ja pirtin pituuskin jo vaihtoa kaipaa, joten puuhat pystyyn. Tämä viimein2122730NOJATUOLI !
Sunnuntaiaamu valkeni aurinkoisena, tuulettomana ja pienellä kuuden asteen pakkasella päivää aloitellaan. Eilinen myrsky2552696Jatkoa Nojatuoliin,,
Pilvinen sunnuntaiaamu , eilisen jälkeen tuntuu harmausympäröivän, siis sään puoleen, muuten hyvin menee. Eilen oli kaun2252667