Vapaa kuvaus

Hei!

Täältä Savon puolelta olen 83- vuotta täyttänyt naisihminen, kaksi lasta, mieheni menettänyt.

Yksin olen elellyt jo kohta kaksikymmentä vuotta. vuotta, ei valittamista olossani;)
Yksinäiseksi en eloani tunne, aina jotakin touhua päiviin riittää.

Kirjoittelen melkein joka päivä 80+ketjuun, Noja-tuoli otsikon alle , vuoden alusta tänne siirryin, päiväni näin aloitan.

Uskon että mieleni pysyy näin tehden vireänä ja uudet virkistävät ajatukset syntyy lukiessa toisten viestejä.

Eläkeläisyhdistykseen kuulun ja siellä lauluryhmässä laulelen, pientä piristystä hakien..

Terveyteni on hyvä, mitä nyt nuo polvet meinaa kenkkuilemaan ruveta ja se aika paljon jo rajoituksia asettaa, mutta hammasta purren nämä joka päiväiset rientoni suoritan.

Nyt on hiljentynyt harrastus toiminta, enää en jaksa, en tunne yhtä mielekkääksi, mutta mukana kuitenkin vielä olen.
Kesää jo kovasti odotan, nyt kauniista talvesta nautin, siinä se etenee lämpimän tulo, toivossa olen, että kaunis kesä tästä vielä tulee.
Elämässä kiinni, valoisin mielin uutta kohti.

Iloa ja voimia profiiliini kurkistaville;)

Aloituksia

154

Kommenttia

2546

1. KAHVIPIRTTI 137 / 2018

Räntäsateista Loppiaisaamua ystävät ja kylänmiehet/naiset, hyvä maja muuttaa, kun jäljet peittyy. Eipä tässä kyllä mitää
    70 plus
    205
    2997
  2. Noja-tuoli

Vaihtelu virkistää,,, liekö niin, mutta istahdetaan nyt pehmeän nojatuolin uumeniin;) Huomenta päivää torstainalkuun, ka
    80 plus
    255
    2968
  3. Jatkoa Nojatuoliin

Aurinko paistaa, pientä tuulta, koivun oksien heilunnasta sen näen, vielä niin kauniina tuo luonto iloaan jakaa, hallaa
    80 plus
    234
    2965
  4. KAHVIPIRTTI

Uusi aloitus, uudet tuulet, uudet luuat. Usko en mihinkään, toivo en mitään, jospa kaikki viisaudet olisi jo tullut san
    80 plus
    225
    2895
  5. KIIKKUSTUOLI

Sunnuntaiaamun rauhaa, hiljaisuutta ja syksyn kaunista värimaisemaa. Mieli kuitenkin haikeaksi vetäytyy, tämä luonnonkuo
    80 plus
    253
    2883
  6. Jatkoa Savosta !

Huomenta ja terveiset sokkomatkalta, suomen ilmailumuseoon tutustuttiin Tikkakoskella ja oli mahtava selostus lentokone
    80 plus
    300
    2865
  7. Muistojen Kahvipirtti

Hiljaisuudessa muistelut onnistuu ja pimeys vie huomion muulta, siksipä aloitan tällä otsikolla. Nykymaailman elämän ki
    80 plus
    325
    2854
  8. KAHVIPIRTTI 129 / 2017

Venyi vanha pirtti taas pitkäksi, joten uusi pirtti pystyyn, toivottavasti ei missään vaiheessa sotkeudu siihen aiemmin
    70 plus
    200
    2848
  9. KAHVIPIRTTI 125 / 2016

Huomenta pieneen pakkaseen, onkin hyvä laittaa tekstiilit tuuletukseen pirtissä ja pölyt pyyhkiä niin pöydiltä kuin lat
    70 plus
    209
    2824
  10. KAHVIPIRTTI 130 / 2017

Huomenet ja taas uuteen pirttiin, aloitetaan puhtain päiväkirjoin ja muutenkin kesäisillä aatoksilla. Juhannus tuossa tu
    70 plus
    220
    2788
  11. Tervehdys Savosta!

Aikaa on vierähtänyt, minulla majanmuutoissa ja vähän muussakin touhussa. Muutin takaisin entiseen kotiin, kun ei asunto
    80 plus
    252
    2777
  12. Kiikkustuoli (uusin)

Kaunis lokakuinen päivä alkamassa, lunta on kyllä luvattu, mutta tuskin pysyvää kuitenkaan vielä. Liukkaat ajat edessä j
    80 plus
    278
    2769
  13. KAHVIPIRTTI 149 / 2018

Sunnuntaiaamun rauhaa, todella hiljaista minun maisemissa, pakkasta viisi astetta ja lunta hiljalleen sataa, hyvin on j
    70 plus
    208
    2751
  14. Kahvipirtti 128 /2017

Huomenta, aika taas aloittaa uusi pirtti, sodasta keskusteluun päättyi vanhassa pirtissä keskustelu. Tämän ikäluokan ihm
    70 plus
    212
    2749
  15. Noja-tuoli ( 9 )

Sunnuntaiaamun puolipilvistä aamua täältä Savosta, missä rauha ja hiljaisuus antaa ajatuksille tilaa. Olen pohdiskellut
    80 plus
    203
    2748
  16. Rupatellaan(ko)?

Sunnuntaiaamuun silmät aukesi ja ihastelin noita koivuja heti ikkunasta vilkaistessani, kauniin hunnutuksen oksilleen sa
    80 plus
    251
    2737
  17. Kahvipirtti

Uusi vuosi, uusi pirtti, edellinen virui jo pitkäksi, kiitos on paikallaan, ketju kulki sopuisissa merkeissä, näin voida
    80 plus
    235
    2732
  18. KAHVIPIRTTI 124 / 2016

Pirtin uusiminen, olen niin joutavan tuntuinen ja pirtin pituuskin jo vaihtoa kaipaa, joten puuhat pystyyn. Tämä viimein
    70 plus
    212
    2730
  19. NOJATUOLI !

Sunnuntaiaamu valkeni aurinkoisena, tuulettomana ja pienellä kuuden asteen pakkasella päivää aloitellaan. Eilinen myrsky
    80 plus
    255
    2696
  20. Jatkoa Nojatuoliin,,

Pilvinen sunnuntaiaamu , eilisen jälkeen tuntuu harmausympäröivän, siis sään puoleen, muuten hyvin menee. Eilen oli kaun
    80 plus
    225
    2667