Vapaa kuvaus

Lisää vapaa kuvaus.https://api.suomi24.fi/uploads/34/82/19/original_20220430091714222.jpg?width=512&height=512

Aloituksia

36

Kommenttia

2894

1. Minulla on "lukusessa" Dan Brown kirja "Alku" ja onhan se erikoinen, koska olen lukenut ja katsonut elokuvan siitä Da Vinci koodi ja oletin, että muita ei olekaan.

Tuleekohan minusta joku "aivopesty", koska olen kuullut, että usein kuultuna asia tulee todeksi ja se on kuin sadussa "Keisarin uudet vaateet", jotka muuttuvat uusien totuuksien esiin tullessa.

En ala analysoimaan enempää, koska haluaisin että Demeter tulisi kertomaan, onko lukenut Danin kirjoja.
  2. Onneksi ei ollut helvetinmoinen auringon paiste, koska sen tuulen kyllä sietää sisätiloissakin, mutta huomista aurinkoa minä pakenen suihkuun, sillä tämä yksiöni on kuin sauna, joten suihku viilentää.

On minulla peni tuuletin ja sen eteen kun laittaa märän pyyhkeen "kylmäkallejen" kanssa, niin hieman helpottaa.

Kiva "rupatella" kanssasi, koska en minä vielä ala uskomaan noihin rukouksiin, mutta jotenkin "outoa oli", että se rukous toimi, mutta liian kauan. Voisivat hiukan rajoitta näitä pyyntöjään!