Vapaa kuvaus

Taiteilija galleriassa ; ))

Aloituksia

104

Kommenttia

7336

1. Työ vai turhautuminen, työ vai hyvä mieli.

Päätin perehtyä nuorten työttömyyteen Suomessa. Tämä siksi, että maahamme tulleet nuoret turvapaikanhakijat tarvitsevat
    60 plus
    118
    331
  2. Tarvitsisimme vahvan johtajan, vai mitä?

Olemmeko saaneet liian ristiriitaisen kuvan Trumpista. Onko Trump kuitenkin mies, joka on amerikkalaisen unelman pelasta
    60 plus
    98
    318
  3. Nimeni on....

Luin syyrialaisen Osama Al-Alouloun (freelancer-kolumnistin) jutun. Osama on yhteikuntatieteden maisteri ja kansaiväli
    60 plus
    25
    316
  4. Uhkailu, päivän sana

Törkeät, töykeät tylyttäjä aloitukseni pohjana oli ulkomaalaistausteisen naisen ilmianto suomalaisnaisen käytöksestä.
    Ryhmät
    76
    292
  5. Euforinen onnellisuus

Elän euforisessa onnellisuuden tilassa. Nukun hyvin, syön hyvin, suorastaan herkuttelen juuri hetki sitten nautin saaris
    60 plus
    71
    285
  6. Kaipauksesta

Josko olisi aika blogata kaipuusta. Sain oma blogini päivitetttyä. On siinä homma, pitäisi siirtyä kuukausipäivityksii
    60 plus
    79
    273
  7. Mandin kokeileva keittiö

Terveiseni mökin keittiöstä, täällä ruokien teot tapahtuvat. Tänään on tarkoitus tehdä kasvisruokakokeiluja. Kuikistus
    70 plus
    153
    242
  8. Viimeiselle matkalle...

Tulevaisuuden haaste, minne haudataan suomalaiset muslimit? Nythän kaikilla uskovilla tai uskottomilla on oikeus hautap
    Ikäryhmät
    36
    229
  9. Etätyön hyvät ja huonot puolet?

Luin, että etätyö on kasvattanut suosiotaan ja moni suomalainen haluaa jatkaa etätyön tekemistä, koronakriisin jälkeen.
    70 plus
    60
    213
  10. Satu sudesta ja paimenpojasta

Jälleen hieno kirjoitus ihailemaltani toimittajalta Ulla Appelsinilta. Toivon, että lukisitte tekstin ajatuksella. Kir
    60 plus
    37
    211
  11. Veroparatiisiin....

Miten ajattelitte veronpalautusrahanne kuluttaa? Minulla on selvät suunnitelmat. Lämpimään kaukaisille saarille, kulta
    60 plus
    28
    207
  12. Olkaa hyvä pöytä on katettu!

Kertokaa mitä kivaa teette tänään. Aloitus siksi, että te jotka, olette nimimerkkini vanavedessäni sairastuneet voitte
    70 plus
    1
    202
  13. Kansainvaellus google mapin avulla.

On ihana huomata, että lamppu aivoissani vielä palaa. Suomalainen ruoka ei ole pahaa. Oivalsin syy miksi pakolaiset
    60 plus
    57
    197
  14. Talkootyön iloa!

Olin iltapäivällä kello 16.00 - 18.00 Raatihuoneen torilla Keskustapuolueen Pyörät pyörimään tapahtumassa. Pääministeri
    60 plus
    64
    193
  15. Outo tappaus?

Onko muille sattunut samanlailla kuin minulle. En päässyt muutama päivä sitten korpikirjailija-profiiliini, väitti salas
    60 plus
    44
    184
  16. Liikunta ja leikki

Vietän korona arkea presidentti Niinistön kanssa samoilla eväin. Liikunta ja leikki. Vuorotellen säiden mukaan, aur
    70 plus
    41
    178
  17. Kun ahdistaa ja pelottaa....

Mielenterveys on arka aihe keskusteltavaksi, mutta nyt jos koskaan on syytä tarttua aiheeseen. Kun elämä lyö maahan, mi
    70 plus
    230
    169
  18. Aika entinen ei koskaan enää palaa....

https://keskustelu.suomi24.fi/t/6592418/palstalaisille-joululahjoja Jutustelimme tuolla vanhusten puolella palstahistor
    Ikäryhmät
    94
    168
  19. Kansalaiset/medborgarna

Toisinajattelevien järjestöjen olemassaolo kielletään ja poliisin suut tukitaan lailla. Kannatatko?
    60 plus
    45
    165
  20. Punkkiblogi

J. Karjalainen laulaa, olen mies, jolle koskaan ei tapahdu mitään. Minä taas olen nainen, jolle tapahtuu aina jotain.
    70 plus
    33
    153