SyrjäytyminenVastattu 11kk

Aion muuttaa omilleni asumaan

Kerroin aiemmin tällä palstalla, että isälläni on peliriippuvuus, ja että hän ottaa joka tilistäni rahaa yhteisiin menoihin niin paljon, ettei itselleni jää paljon mitään. Tilistä jää itselle noin 100 euroa. Olen kuntou…
TyöttömyysturvaVastattu 11v

Olen kuntouttavassa työtoiminnassa.

Olen 24 vuotias mies, ja olen kuntouttavassa työtoiminnassa kierrätyskeskuksessa. Minulla on sopimus vuoden loppuun. Asun vielä vanhempieni luona. Olen säästänyt työmarkkinatuesta pesämunaa, jotta voisin muuttaa omillen…
IhannemiesVastattu 11v

Tällainen minä olen

Olen 24 vuotias mies. En ole seurustellut koskaan, en edes ollut treffeillä. Yhden yön juttujakaan en ole harrastellut. En ole oikeastaan yhtään mitään tehnyt parisuhteen löytämisen eteen. 2012 marraskuussa aloitin kunt…
ParisuhdeVastattu 11v

En ole ollut parisuhteessa

En ole ollut parisuhteessa koskaan, en edes ollut treffeillä. Yhden yön juttujakaan en ole harrastellut. Enkä ole edes tehnyt mitään parisuhteen löytämisen eteen. Muistan, kun olin työharjoittelussa kiinteistöhuoltajana…
PietarsaariEi vastauksia

Ankkuri vanhan sataman uimarannalla.

Tietääkö joku ankkurin historiaa, joka sijaitsee vanhan sataman uimarannalla? Kävin yks päivä siinä rannalla, ja huomasin ankkurissa jotain venäjän kielistä tekstiä, sekä vuosiluvun 1860.
Unien tulkintaEi vastauksia

Oksensin linja-autossa

Näin viime yönä unta, jossa matkustin linja-autossa. Tuli huono olo, ja otin linja-auton lattialla olevasta laatikosta pussin, johon oksensin. Bussikuski kysyi, että onko paha olo. Sitten olin yhtä äkkiä jossain huonees…
YksinäisyysVastattu 11v

Keskosuus yksinäisyyden syynä?

http://www.iltalehti.fi/raskausjalapset/2015020219132240_rb.shtml "Pediatrics-lehdessä julkaistun suomalaistutkimuksen mukaan ennenaikaisena tai erittäin ennenaikaisena syntyneistä parikymppisistä vähemmän kuin kolmanne…
Unien tulkintaVastattu 11v

Unet silloin kauan sitten

Olin iässä 10-13, kun näin usein tällaisia unia. Kävelin jossain julkisella paikalla, ja tajusin yhtä-äkkiä olevani alasti. Alastomuus rupesi hävettämään, ja lähdin juoksemaan kotiin. Vastaavanlainen uni toistui useampa…

Unessa mietin vauvalle nimeä

Viime yönä näin unta, jossa minulla oli vaimo, ja olimme äskettäin muuttaneet yhteen. Seisoin yksin uudessa makuuhuoneessamme, ja mietin vasta syntyneelle vauvallemme nimeä. Mietin, että mitähän mieltä vaimoni olisi nim…
TyöttömyysturvaVastattu 11v

Olen kuntouttavassa työtoiminnassa

Olen 24 vuotias mies. Olen ollut kuntouttavassa työtoiminnassa työttömien työpajalla marraskuusta 2012 lähtien. Olin samassa paikassa jo aiemmin puoli vuotta työelämänvalmennuksessa. Tämä työpaja, jossa olen työtoiminna…
SyrjäytyminenVastattu 4v

Oon 24 vuotias mies

Oon 24 mies. Tunnen itseni yksinäiseksi. Joskus lapsena leikin pihalla muiden lasten kanssa. Oon koko ikäni asunu kerrostalossa, ja lapsia on asunu naapurissa. Ja oli mulla yksi kaveri ala-asteella samalta luokalta. Käy…
JatkonovellitEi vastauksia

Kirjoitan blogiin jatkotarinaa

Kun olin kahdeksannella luokalla, niin aloin kehittelemään mielessäni omaa mielikuvitusmaailmaa, jossa on kehittelemiäni mielikuvitusihmisä. Sain äskettäin idean, että voisin alkaa tarinoimaan johonkin blogiin. Tein nyt…
YksinäisyysVastattu 11v

Olen mielessäni kehitellyt mielikuvitusihmisiä

Kirjoitin jo aiemmin tänne palstalle yksinäisyydestäni. Nyt kerron mielikuvitusihmisistä, joita mieleni on kehitellyt. Kun olin kahdeksannella luokalla, niin aloin kehittelemään mielessäni mielikuvitusihmisä. Kehittelin…

Tulipaloa ja paloauto

Äskettäin näin tällaista unta, jossa asuin vanhempieni kanssa rivitalossa. Olin kävelemässä kotiin päin, kun paloauto alkoi ujeltamaan jossain kaukana. Sitten katsoin taaksepäin, ja paloauto tulikin jo siinä minun takan…

Auttaako sossu tässä tilanteessa?

Olen pian 24 täyttävä mies. Olen pitkäaikaistyötön, ja olen kuntouttavassa työtoiminnassa. Saan työmarkkinatuen 9€ päivältä, kun osallistun kuntouttavaan työtoimintaan. Asun vielä vanhempieni luona. Äitini on vakituises…
YksinäisyysVastattu 11v

Olen yksinäinen

Oon pian 24 täyttävä mies. Tunnen itseni yksinäiseksi. Nyt tuntuu siltä, että haluun kertoa mun asioista. Joskus lapsena leikin pihalla muiden lasten kanssa. Oon koko ikäni asunu kerrostalossa, ja lapsia on asunu naapur…