Siirry sisältöön
Suomi24
ValikkoSulje

Suomi24-palvelut

• 24KeskusteluAiheet ja ketjutOlet täällä
  • 24TreffitSeuranhaku
  • 24ViihdeTV ja elokuvat
  • 24ChatJuttele reaaliajassa

Keskustelun aiheet

Kaikki aihealueetAloita keskustelu

Suosituimmat

• Paikkakunnat
  • Suhteet
  • Yhteiskunta
  • Terveys
  • Viihde ja kulttuuri

Kaikki aiheet A–Ö

• Ajanviete
  • Ajoneuvot ja liikenne
  • Harrastukset
  • Koti ja rakentaminen
  • Lemmikit
  • Matkailu
  • Muoti ja kauneus
  • Nuoret
  • Paikkakunnat
  • Perhe
  • Ruoka ja juoma
  • Ryhmät
  • SeksiK18
  • Suhteet
  • Suomi24 Blogi ★
  • SuomiAreena
  • Talous
  • Terveys
  • Tiede ja teknologia
  • Työ ja opiskelu
  • Urheilu ja kuntoilu
  • Viihde ja kulttuuri
  • Yhteiskunta

Muuta Suomi24:ssä

• Lainaa
  • Reseptit
  • Horoskooppi
  • Hyötylinkit

Ohjeet ja palaute

• Säännöt
  • Opastus
  • Palaute
  • Keskustelu Suomi24:stä
KirjauduRekisteröidy

Ilmoitukset

Ladataan…

Näytä kaikki
    Muokkaa profiiliaJulkinen profiiliAsetukset
    Kirjaudu ulos
    • Keskustelu
    • Viihde
    • Lainaa
    • Treffit
    • Säännöt
    • Chat
    • Keskustelun etusivu
    • Aiheet listaus
    • Paikkakunnat
      • Suhteet
        • Terveys
          • Viihde ja kulttuuri
            • Yhteiskunta
              Näytä lisää
              • Ajanviete
                • Ajoneuvot ja liikenne
                  • Harrastukset
                    • Koti ja rakentaminen
                      • Lemmikit
                        • Matkailu
                          • Muoti ja kauneus
                            • Nuoret
                              • Perhe
                                • Ruoka ja juoma
                                  • Ryhmät
                                    • Seksi
                                      • Suomi24 Blogi ★
                                      • SuomiAreena
                                      • Talous
                                        • Tiede ja teknologia
                                          • Työ ja opiskelu
                                            • Urheilu ja kuntoilu
                                                1. Keskustelu24
                                                2. sami-90
                                                1. Keskustelu24
                                                2. sami-90

sami-90

sami-90 profiilikuva
                                                Joulu 2024
                                                Vapaa kuvaus

Yhden sielussa tuli on ikuinen
                                                toinen jäästä sulattaa vain sen
                                                joku täällä aina rakastaa
                                                joku vain tahtoo unohtaa

Yksi liikkuu leijonan askelin
                                                toiselle riittää pieni haavekin
                                                joku leijuu keijujen suojissa
                                                toinen tanssii susien kanssa

Liittynyt 12v sitten
                                                Muokkaa profiilia
                                                0 aloitusta · 329 kommenttia
                                                Uusimmat aloituksetAloituksetSuosituimmat aloituksetSuosituimmatUusimmat kommentitKommentit
                                                • On itsellä myös pöytäkonekkin käytössä. Tablettia käytän monesti, kun makoilen sängyssä ennen nukkumista.13.01.2017 21:45
                                                • Mulla on ajokortti, muttei autoa.11.01.2017 18:38
                                                • Kyseessä oli Tuuran sihteeri Unelma Säleikkö. Hän oli rakastunut Hartikaiseen, ja tarjosi tälle 50 000 markkaa. Tai siis homma meni jotenkin niin, että Unelma näytteli olevansa rakastunut. Koko juttu oli Tuuran järjestämä. Ensin Unelma oli muka rakastunut Uunoon, ja sitten Hartikaiseen.05.01.2017 22:05
                                                • Uuno Turhapuron aviokriisi-leffassa Uuno menee Härski Hartikaisen ja Sörsselssönin luo autokorjaamolle. Hartikainen tarjoaa Uunolle leivän. Syötyään leivän Uuno pyörtyy onnesta. Hartikainen toteaa Sörsselssönille, että puute ei tuokkaan kurjuutta, vaan puute tuo onnea. Kuka osaa nauttia leivästä, niinkun Uuno.

Hartikainen alkaa kurjistumisteorian kannattajaksi. Kun on elämässään kurjistunut tarpeeksi, niin alkaa nauttimaan pienestä leivän palastakin. Hartikainen vaatii pomoltansa, että 8000 markan palkka alennetaan 300 markkaan. Palkan alentaminen ei onnistunut, ja Hartikainen aloitti lakkon. Lakko johti potkuihin töistä. Hartikainen ajautui roskikseen asumaan.

Hartikainen lopulta palasi takaisin vanhoihin elintapoihinsa. Kun äärimmäinen kurjuus oli saavutettu, niin ei ollut enää mitään saavutettavaa. Siinä sitten vaan elettiin kurjaa elämää. Kurjuuden sijasta Hartikainen alkoi havittelemaan paljoutta. Siinähän sitä piisaa tekemistä, kun ei kuulemma tule seinää vastaan. Hartikainen lupasi ruveta lakkoon, jos ei saa palkan korotusta.
                                                  04.01.2017 21:11
                                                • En ole ollut testiparisuhteessa. Tai ylipäätään minkäänlaisessa parisuhteessa. Oon tullut siihen tulokseen, että kaikkia ei ole tarkoitettu parisuhteeseen.04.01.2017 20:55
                                                • Lapsena 90-luvulla sain sony walkmanin kasettisoittimen. Ensimmäinen musiikkikasetti tais olla smurffien kasetti. Nauhoitin paljon musiikkia levyiltä kaseteille. Opin muistamaan ulkoa, mikä biisi seuraavaksi tulee.

Olin ala-asteella luokan kanssa syksyllä lapissa leirikoulussa viikon. Siellä samassa paikassa oli myös paikkakunnan muiden koulujen kutoset. Walkman oli siellä lapissa mukana. Otin kaksi itse nauhoitettua kasettia mukaan. Keväällä oli joku eri koulujen välinen urheilutapahtuma paikallisella urheilukentällä. Yksi opettaja toisesta koulusta muisti minut lapin reissulta, ja kysyi, etteikö ole sitä soitinta mukana.

Kun olin ensimmäisessä kesätyössä 2007, hankin ensimmäisistä itse tienatuista rahoista mp3-soittimen. Siirsin kaikki suosikkikappaleet cd-levyiltä koneelle. Noin 200 kappaletta taisi olla kyseessä.

Taitaa olla vieläkin jossain tavaroiden seassa walkman sekä mp3-soitin. Nykyään kuuntelen musiikkia kännykästä, jos olen pois kotoa.
                                                  03.01.2017 20:51
                                                • Oon alkanut kuuntelemaan youtubesta panhuilumusiikkia. Tulee siitä rentoutunut olo.03.01.2017 20:17
                                                • Äitini kerran tokaisi, ettei taida niitä lapsen lapsia siunaantua. Olen vanhempieni ainut lapsi. Ei ole minulla sisaruksia, jotka jatkaisi tätä sukuhaaraa.21.12.2016 20:34
                                                • Jouluaattona menen vanhemmille, ja joulupäivänä isovanhemmille.17.12.2016 23:00
                                                • Kahvin sekaan laitan planti kauramaitoa. B12-vitamiinin, sekä D-vitamiinin saan ruohonjuuresta tilaamastani monivitamiinista.15.12.2016 18:55
                                                • Syön päivässä 4 kertaa. Aamulla herätys on klo 6. Syön aamupalaksi luomukaurapuuroa, johon laitan sekaan suolaa, sekä pellavasiemenöljyä ruokalusikallisen. Puuron lisäksi syön aamulla yhden näkkärin. Aloin käyttämään ruuanlaitossa auringonkukkaöljyä, kun luin netistä, että se sietää hyvin korkeita lämpötiloja. Mutta se sisältää vain vähän omega3-rasvahappoja, niin käytän siksi myös pellavasiemenöljyä.

Olen kuntouttavassa työtoiminnassa kierrätyskeskuksessa, ja otan sinne evääksi nykyään itse leipomaani teeleipää. Laitan päälle margariinia, kurkkua, sekä paprikaa. Olen kotona puoli kolme, ja laitan lämpösen aterian. Aiemmin mainitsemani kananugetit, makkarat, ja kebabit olen vaihtanut kasvisperäisiin proteiinilähteisiin. Riisin olen vaihtanut kotimaiseen Täysjyväohraan. Pastoissa pyrin käyttämään monipuolisesti erilaisia. Perunaa myös käytän. Syön lämpösen aterian yhteydessä yleensä myös parsakaalia, ja porkkanaa. Välillä vaihtelun vuoksi vaihdan ne joksikin muuksi.

Esimerkki iltapalasta: 1 banaani, 1 klementtiini, 1 yosan kauravälipala. Noita hedelmiä vaihtelen, ja kauravälipalan tilalla voi olla esim. plantin valmistama soijajugurtti.
                                                  15.12.2016 18:38
                                                • Ostin itse viime talvena sellaisen laitteen.13.12.2016 17:13
                                                • Oon alkanut myös leipomaan leipää itse.12.12.2016 19:33
                                                • Itsekkin syön nykyään soijarouhetta, tofua ja eri papuja usein. Ennen söin enimmäkseen kananugettia, makkaraa, kebabia. Ne on korkeasti prosessoituja tuotteita, ja epäterveellisiä.12.12.2016 19:27
                                                • Olen kutouttavassa työtoiminnassa maanantaista torstaihin klo 8-14. Kun tulen kotiin, laitan ruokaa, ja keitän kahvia. Kun olen syönyt ja juonut kahvin, niin tapaan lähteä kävelylle siinä joskus kolmen jälkeen. Kotiin palatessani käyn kaupassa ruokaa hakemassa, jos tarve vaatii. Perjantaisin kun on vapaata, niin siivoan siinä aamupäivän aikaan. Illalla vietän aikaa koneella, ja telkkaria katsellen.

Vastaus kysymykseen, mitä tarjoan naiselle. Jaa-a. Laitan ruokaa ja siivoan kerran viikossa. Olisin kuulolla, jos nainen jostakin asiasta tahtoisi keskustella. En oikein muuta osaa tuohon vastata.
                                                  09.12.2016 23:08
                                                • Oon 177cm08.12.2016 22:43
                                                • Minulla on ruskeat silmät, sekä ruskeat silmät. Minua on sanottu saamelaisen näköiseksi. Eikä tietääkseni suvussani ole saamelaisverta.04.12.2016 19:54
                                                • Mä olen hereillä. Kunhan selailen suomi24-palstaa, vaikka väsyttää.04.12.2016 00:51
                                                • Joskus 4 vuotiaana olin tarhassa, ja yks tyttö mua siellä hali ja pussaili. Mutta itse olin tykästynyt toiseen tyttöön.03.12.2016 20:43
                                                • Enimmäkseen en kaipaa. En ole koskaan ollut parisuhteessa, tai irtosuhteita harrastanut.03.12.2016 13:22
                                                Edellinen
                                                Sivu 11 / 17

Siirry sivulle

• 1
                                                • 2
                                                • 3
                                                • 4
                                                • 5
                                                • 6
                                                • 7
                                                • 8
                                                • 9
                                                • 10
                                                • 11
                                                • 12
                                                • 13
                                                • 14
                                                • 15
                                                • 16
                                                • 17
                                                Seuraava

Osallistu keskusteluun

• Suomi24:n uudistuksia 202624

Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…

• Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiin5

Nico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…

• Jymy-yllätys: Elämäni biisi -sarjassa historialliset hetket - Nyt jysähti uutinen tv-katsojille0

Elämäni biisi ei jätä kylmäksi. Elämäni biisi naulitsee vankan joukon suomalaisia tv-ruudun äärelle katsomaan suoraa lähetystä lauantaisin. Nyt tiedossa on isoja uutisia ohjelman suhteen. Lue lisää: https://www.suomi24.…

• Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteen190

Riikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…

• Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta - Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaan0

Ellinoora on yksi Tanssii Tähtien Kanssa -kauden kisaajista. Hänen opettajanaan on toinen oululainen, koreografi-tanssinopettaja Marko Keränen. TTK:ssa matka voi olla pomppuista, ja pari on saanut kokea onnistumisia ja …

Suomi24 Viihde

• Maajussi-Jetta lataa faktat pöytään - Yksi ennakkoluulo pulpahti esiin sulhoehdokkaistaMaajussi-Jetta etsii kumppania Maajussille morsian -ohjelmassa.
                                                • Ellinoora saa rajua ryöpytystä TTK:sta – Erityisesti yksi ele saa suomalaisten veren kiehumaanEllinoora on mukana Tanssii Tähtien Kanssa -kisassa.
                                                • Eronnut maajussi-Asko umpirehellisenä farmiviikosta: "Totta kai nyt vähän..."Maajussille morsian sarjassa yksi maajusseista on nauravainen Asko.

Stara

• Kylmä vesi voi yllättää myös kokeneen – vesillä tapahtuu onnettomuudet eivät lopu kesäänTurvallisuudesta on syytä huolehtia vesillä ja veden äärellä paitsi kesällä,
                                                • Grammy-gaalassa artistiboikotti – Drake ja BTS jättävät palkintokisan väliinMaailman tunnetuimpiin musiikkipalkintoihin kuuluva Grammy-gaala on joutunut kiistan keskelle. Räppäri
                                                • Lentoliikenteen talvikausi alkaa lokakuussa – 31 uutta reittiyhteyttäKansainvälisen lentoliikenteen talvikausi alkaa 25. lokakuuta 2026 ja päättyy 27.

Etkö löytänyt etsimääsi?

Aloita keskustelu
                                                Suomi24

Suomen suurin keskustelupalvelu

Palvelut

• 24Keskustelu
                                                • 24Treffit
                                                • 24Viihde
                                                • 24Chat
                                                • Hyötylinkit
                                                • Reseptit
                                                • Horoskooppi
                                                • Lainaa

Ohjeet ja palaute

• Palautelomake
                                                • Opastus
                                                • Säännöt
                                                • Keskustelu Suomi24:stä

Kaupallinen yhteistyö

• Auto1 Vaihtoautot
                                                • TV-ohjelmat
                                                • Sanakirja
                                                • Tietosuojaseloste
                                                • Käyttöehdot
                                                • Evästeasetukset

© 2026 Suomi24, osa City Digitalia