Vapaa kuvaus

Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa. Tärkeintä elämässäni on perheeni, johon kuuluu vaimoni Janica sekä kolme lasta Bicky the Kid, Mohammed ja Minttu-Petteri.

Aloituksia

34

Kommenttia

223

1. Oivoi..+voi..
  2. Minähän+ne+yleensä+maksan,+kun+vaimollani+on+noita+ulosotto-ongelmia+menneisyydestä,+joten+hänen+ei+kannata+käydä+töissä.+No+mutta+kaikilla+meillä+on+historia+takanaan+ja+kaikki+me+teemme+virheitä.+Rakkaus+on+kuitenkin+niin+voimakas+juttu+meidän+avioliitossa+että+ihan+mielelläni+ja+ylpeänä+minä+olen+se+joka+tuo+leivän+pöytään+meidän+perheessä.+Olen+kyllä+välillä+joutunut+turvautumaan+kulutusluottoon+ja+voi+olla+että+näin+joulun+alla+joudun+jälleen+tekemään+niin.+Onneksi+telakalla+on+laivatilauksia+tulossa,+joten+työpaikkani+pitäisi+olla+ihan+vakaalla+pohjalla,+niin+pystyy+sitten+maksamaan+näitä+kuukausieriä+takaisin.+Harvemmin+se+Bicky+mitään+maksaa+omasta+pussistaan+ja+isänpäivänäkin+änki+meille+päivälliselle.++Mutta+tottakai+hänellä+on+oikeus+tavata+biologista+poikaansa,+ei+siinä+mitään.+Kenties+meistäkin+voisi+tulla+ihan+hyvät+jätkäkaverit,+kun+viikonloppuna+käyn+pistäytymässä+hänen+moottoripyöräkerhon+tiloilla+ja+vien+tuliaisina+telaketjuja+ja+muita+pieniä+osia.+Ehkä+vien+hänet,+juniorin+ja+heidän+kavereitaan+syömään+esim.+Burger+Kingiin.+Kyllä+Octaviaan+mahtuu+isompikin+porukka,+toisin+kuin+kolmelle+hengelle+rekisteröityyn+öky-lava-autoon.