Vapaa kuvaus

Kaikilla meillä on menneisyytemme eikä toista voi omistaa. Tärkeintä elämässäni on perheeni, johon kuuluu vaimoni Janica sekä kolme lasta Bicky the Kid, Mohammed ja Minttu-Petteri.

Aloituksia

38

Kommenttia

239

1. Niin+nyt+kun+tarkemmin+ajattelee,+niin+kyllä+mäkin+muistan+nähneeni+Prismassa+ihan+Andrea+Pirlon+näköisen+miehen.+Olin+juuri+katsellut+futista+niin+kiinnitin+huomiota+miehen+ulkonäköön.+En+mä+sinänsä+fanita+Pirlon+seuraa+tai+Italian+joukkuetta.+Kassahihnalle+mies+laittoi+ainakin+tuoretta+kalaa,+soijajogurttia,+hiuslakkaa+ja+taisi+muutaman+tupakka-askinkin+painaa+siitä+automaatista.+Itse+ostin+todennäköisesti+Perheleipurien+viipaloitua+sekaleipää,+Valion+Arki-jogurttia,+Arki-juustoa,+prinssinakkeja,+Pedigree-koiranruokaa+yms.+mitä+nyt+perheellinen+mies+kaupasta+ostaa.
  2. Huh+huh+mikä+krapula.+Eki+osti+tosiaan+koko+12-packin+ykkösolutta+ja+ilta+sujui+niin+rattoisasti+että+aamulla+oli+vain+kaksi+pulloa+jäljellä.+Kumpikin+siinä+sitten+otettiin+krapularyyppy+että+päästiin+sohvalta+ylös+ja+menimme+kävellen+Ikeaan+syömään+lihapullia+ja+ranskalaisia.+Kyllä+tämä+olo+tästä+vähitellen+helpottaa.+Katsoimme+eilen+tosiaan+Uuno+Turhapuro+leffan,+pelasimme+Backgammonia+ja+muistelimme+hauskoja+juttuja+opiskeluajoilta,+joita+ei+kehtaa+työpaikan+kahvihuoneessa+puhua.+Janicasta+ja+Saritasta+ei+ole+ainakaan+vielä+kuulunut+mitään,+toivottavasti+heilläkin+oli+oikein+mukavaa+tämän+Caritan+syntymäpäiviä+viettäessä.+Janica+sanoi+eilen,+että+heitä+on+noin+kymmenen+naisen+porukka+ja+suunnitelmissa+olisi+käydä+Caribiassa+uimassa+ja+tämän+jälkeen+nauttia+viiniä+ja+ruokaa+Caritan+kotona.+Pitäähän+sitä+kiireisen+perheenäidinkin+päästä+välillä+vähän+tuulettumaan.