Vapaa kuvaus

35 -vuotias neljän lapsen äiti, työskentelen kerho-ohjaajana lasten parissa. Harrastan vatsatanssia, käsitöitä, lukemista ja kaikenlaista pientä puuhastelua. Kotimaa: --- Koulutus: --- Ammatti: Muu Siviilisääty: --- Lapset: ---

Aloituksia

23

Kommenttia

128

1. jännitti vähän mennä tänään sinne paikkareihin,kun oli toi lomaki tossa ja painoa ei niin tullu tarkkailtua. No ei onneks tullu ku vaivaset 100g lisää loman aikana eli aika vähän joten ei mitään hätää vielä. Mun virallinen paino on ny sit paikkareiden vaaálla punnittuna 83,8 kg ja tän mukaan mä ny sit tätä painoani mittailen tästedes. Tänään en viel aloittanu liikuntapuolta, mut viime viikolla tuli kyl liikuttua tosi paljon. Joka päivä hiihtoo ja kävelyä ihanissa talvisissa maisemissa. Kyl oikein harmitti ku tartti sieltä pois lähtee. Tääl etelässä ku sitä lunta ei ole et pääsis hiihteleen. No mut onneks käveleen pääsee ja uimaan ja jumppaan et ei sen puoleen o mitään menetetty. Vaan kun taas pääsis vauhtiin. Sain paikkareista pistepotkurin, jolla saa kerätä liikuntapisteitä ja käyttää ne sit ruokiin ja juomiin jos haluaa. Ne on kyl hyviä jos on juhlia tiedossa ni voi kerätä etukäteen lisäpisteitä. Tsemppiä vaan kaikille ja hyvää viikon jatkoa.
  2. joo voi olla et syön joko liian vähän, jolloin kroppa menee ns. säästöliekille eikä pudotusta tule tai sit syön liian paljon, johon en kyl usko, koska merkkaan syömiseni kiloklubin ohjelmaan(sain ystävältä "ilmaisen" liittymisen)Täytyy tää tuleva viikko nyt ottaa niin, et liikkuu joka päivä sen tunnin vähintään, mikä on suositus ja kattoo noita syömisiä tarkemmin, vaik olen tähänki asti kaikki merkannu ylös ja herkut ovat olleet minimissä. Toi juominen mistä puhuit on kyl keino, mut joskus vaan on sellanen päivä ettei ehdi/jaksa juoda niin paljon. Ja sit saa ravata vessassa yhtä päätä. Tällai viikonloppuna kun tietää olevansa kotona se onnistuu, mut jos oot johonki lähdössä ja tiedät ettet välttämättä pääse vessaan niin usein ni ei tu onnistuu. No kai se tästä lähtee. Ei mulla ole mitään sen kummenpaa tavoitetta, vaan mä meen kilo kerrallaan ja katon mihin se johtaa (jos ny vaan sais sen putoamaan sen painon) Olishan se mukava saada kesään mennessä vaik tollaset 10 kiloo pois ja sillee, mut katotaan ny. En ota mitään stressiä sen suhteen, mut tällanen haave mul on. Eihän nää kilot mulle o yhdessä päivässä tullu, joten ei ne myöskään lyhyessä ajassa lähde tai voi lähtee, mut tulee helposti takasi ja viel korkojen kans. Pikkuhiljaa ja maltilla yritän tässä sinnitellä. Mies on kyl tukena ollu alusta lähtien, mut muille sukulaisille en ole hirveesti tätä projektiani mainostanu. Katotaan koska ne huomaa muutoksen (jos sellasta tässä ny kohta alkais tapahtuu) Kiinteytyny olen koska vyönlenkkiin piti tehdä uus reikä, koska housut tippu jalasta. Et kyl jotain on tapahtunu. Nyt täytyy lopettaa tää jutustelu ja lähtee ulos kun siel on nyt niin mahtava ilma. Palaillaan taas asiaan ja hyvää laskiasisunnuntaita kaikille!