Vapaa kuvaus

Sporttinen sinkkumies etsii neitseellistä hoikkaa naista tyttöystäväksi.
Tule tutustumaan!

Aloituksia

57

Kommenttia

2342

1. Normaalissa+spermassa+pitäisi+olla+siittiöitä+yli+15milj/milli.Ennen+vanhaan+taidettiin+pitää+normaalin+sperman+määreenä+50milj/milli,+mutta+sperman+laatu+on+heikentynyt+globaalisti,+joten+nyt+puhutaan+15milj/milli+vähintään.Sitten+noita+epämuodostuneita+vaikuttaa+olevan+varsin+paljon+98%,+niin+eihän+siihen+kovin+paljon+sillon+jää+niitä+kriteerit+täyttäviä+veijareita.+myöskään+3milliä+tilavuudeltaan/+latinki+ei+ole+määrällisesti+mitenkään+paljon,+joskin+wikipedian+mukaan+katsotaan+vielä++normaaliksi.++++Jos+olisin+lääkäri,+niin+määräisin+sun+miehelle+joko+clomifeeniä,+tamoxifeeniä+tai+letrozolea+buustaamaan+aivolisäkettä,+joka+taasen+buustaa+testosteronin+ja+siittiöiden+tuotantoa.+++Näitä+ne+miehille+määrää+siihen+tarkoitukseen.++Ehdottakaa+näitä+lääkärille+ja+vaikutukset+pitäisi+alkaa++näkyä+spermassa+3kk+kuluttua.+Turha+se+on+hakata+päätään+seinään,+jos+olette+jo+vuoden+yrittäneet.++Myös+testosteronitasot+kannattaa+käydä+tutkituttamassa+laboratoriossa+jokatapauksessa.
  2. Sehän+riippuu+ihan+siitä+millaisten+naisten+kanssa+on+suojaamatonta+harrastanut.Itse+olen+harrastanut+suojaamatonta+ainoastaan+neitseellisten+naisten+kanssa.+Kondomia+taasen+käyttänyt+jo+korkattujen+naisten+kanssa,+joten+itse+olen+poikkeus+tuossa+ja+täysin+vapaa+hpv-viruksista.+Herpes+viruksista,+sekä+muistakin+sp-taudeista..Etsinkin+neitseellistä+naista+seksipartneriksi+juurikin+tästä+syystä.++Terveydellisistä+syistä+johtuen.