Uskot sie

tuo tumma

selvännäkijöihin, tarotkortteihin, horoskooppeihin ja muihin ennustajiin?

23

66

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • En.

    • tuo tumma

      Uskot sie, korteista mie näen et sie uskot. Sie oot pahassa pulassa.

      • Mulleko sie vastasit?


      • Mie,.

        ainakin uskon että sie et näe mitään muuta kuin tähtiä vessan pöntöllä.


      • tuo tumma
        tinka_tiger kirjoitti:

        Mulleko sie vastasit?

        Siulle tiikeri mie vastasin. Älähän sie mene tännään sinne uimaan.


      • tuo tumma
        Mie,. kirjoitti:

        ainakin uskon että sie et näe mitään muuta kuin tähtiä vessan pöntöllä.

        Sie taidakki istua just vessanpöntöllä ja peili on siu vasimmas käes. Katohan sie, mite oletki vanhentunut ja lihonnut.


      • Vähän tökkii
        tuo tumma kirjoitti:

        Sie taidakki istua just vessanpöntöllä ja peili on siu vasimmas käes. Katohan sie, mite oletki vanhentunut ja lihonnut.

        Olen kyllä nuorekas juoksijatyyppi.


      • tuo tumma
        Vähän tökkii kirjoitti:

        Olen kyllä nuorekas juoksijatyyppi.

        Siu jalkais kestää mut siu pääsi ei. Uimisest sie tykkäät mut tännään älä ui. Siul tullee pia ilouutinen.


      • pahemmaksi menee
        tuo tumma kirjoitti:

        Siu jalkais kestää mut siu pääsi ei. Uimisest sie tykkäät mut tännään älä ui. Siul tullee pia ilouutinen.

        olen inhonnut uimista aina,eikä uimataitoa ole eikä tule.
        Pää kyllä kestää.


      • tuo tumma
        pahemmaksi menee kirjoitti:

        olen inhonnut uimista aina,eikä uimataitoa ole eikä tule.
        Pää kyllä kestää.

        Pienenä inhonist sie uimist ja kammosit vettä nyt sie nautit vedessä olost ja käyt sie monast uimas, älähän sie mulle haasta väärää.


      • tuo tumma kirjoitti:

        Siulle tiikeri mie vastasin. Älähän sie mene tännään sinne uimaan.

        En ollu menossakaan, tuli uitua ulkomailla ihan tarpeeksi. :-) Ei nyt uitatuta.


    • Miss Fury

      Tarot-korttien tarkoitus ei ole ennustaa, vaan etsiä itsestään vastaus. Minä käytän niitä pohdiskelun apuvälineenä.

      Vastaus varsinaiseen kysymykseen on: En usko että kukaan voi olla yhteydessä mihinkään henkimaailmaan, sillä en usko että sellaista voi olla olemassa.
      Pidän kuitenkin mahdollisena, että joillakin ihmisillä on kehittyneempi kyky lukea ympäristöään ja muita ihmisiä.

      • tuo tumma

        Sie luulet mie ennustelen, en mie ennustele mie näen. Mie siul sanon et sie et korttiloita tartte siun asioittes pohtimmisseen paa sellaset roskii onha siul aivot millä pohtia. Siu jalkais on pahast kippee ja sydämes riekaileina.


      • Miss Fury
        tuo tumma kirjoitti:

        Sie luulet mie ennustelen, en mie ennustele mie näen. Mie siul sanon et sie et korttiloita tartte siun asioittes pohtimmisseen paa sellaset roskii onha siul aivot millä pohtia. Siu jalkais on pahast kippee ja sydämes riekaileina.

        Enhän minä niitä tarvitsekaan. Ne ovat vain apuväline.

        "Siu jalkais on pahast kippee ja sydämes riekaileina. "

        kylmäluentasi kaipaa petrausta...


      • tuo tumma
        Miss Fury kirjoitti:

        Enhän minä niitä tarvitsekaan. Ne ovat vain apuväline.

        "Siu jalkais on pahast kippee ja sydämes riekaileina. "

        kylmäluentasi kaipaa petrausta...

        Sie kohta tarvit apuvälinettä, mut korttiloit et sie kaipaa. Sie et oo tyytyväinen siu uusiin silmäklaseihin, painaat sun nenää. Mie en ymmärrä mitä sie höpäjät kylmäst, sie et siedä kylmää tiedänhän mie sen.


      • Miss Fury
        tuo tumma kirjoitti:

        Sie kohta tarvit apuvälinettä, mut korttiloit et sie kaipaa. Sie et oo tyytyväinen siu uusiin silmäklaseihin, painaat sun nenää. Mie en ymmärrä mitä sie höpäjät kylmäst, sie et siedä kylmää tiedänhän mie sen.

        XD http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading

        Minä en siedä kuumaa ja sinä et tiedä mitään. Silmäklasejakaan en ole omistanut eläissäni.


      • tuo tumma
        Miss Fury kirjoitti:

        XD http://en.wikipedia.org/wiki/Cold_reading

        Minä en siedä kuumaa ja sinä et tiedä mitään. Silmäklasejakaan en ole omistanut eläissäni.

        No siul pää alkaat särkee kuumast ja paha olo tullee mie sen näen mut kylmääkään et siedä. siul on huono verenkierto ja aineenvaihdunta ja kärsit monenlaist vaivaa näähä mie sen. Siu pittää vaihtaa ne klasit. Muista sitä polveas oikaist ja hiero vähän polve alapuolet takkaa sie saat tulpan jos välil et liikuttele ittees. Nyt miun pittää mennä veljet oottaa. Mut tännää älä ui ja oottele kohta saat ilouutisen.


      • Miss Fury
        tuo tumma kirjoitti:

        No siul pää alkaat särkee kuumast ja paha olo tullee mie sen näen mut kylmääkään et siedä. siul on huono verenkierto ja aineenvaihdunta ja kärsit monenlaist vaivaa näähä mie sen. Siu pittää vaihtaa ne klasit. Muista sitä polveas oikaist ja hiero vähän polve alapuolet takkaa sie saat tulpan jos välil et liikuttele ittees. Nyt miun pittää mennä veljet oottaa. Mut tännää älä ui ja oottele kohta saat ilouutisen.

        Fail


    • nhfhgf

      En usko, en ole nainen.

      • ghjghjghj

        Sama täällä, en minäkään usko enkä ole nainen. Naiset on outoja kun ne uskoo tollaseen...

        Yks nainen selitti kerran jotain väreistä, että minkälaisia energioita eri värit antaa. Oli silleen että joo..pantaisko jo?


      • Miss Fury
        ghjghjghj kirjoitti:

        Sama täällä, en minäkään usko enkä ole nainen. Naiset on outoja kun ne uskoo tollaseen...

        Yks nainen selitti kerran jotain väreistä, että minkälaisia energioita eri värit antaa. Oli silleen että joo..pantaisko jo?

        Haistakaa nyt paska. Kuitenkin teette liiallisia yleistyksiä, vaikka esiinnytte rationaalisuuden ylimestareina.
        Suurinosa miehistäkin uskoo huuhaaseen (jumalat, horoskoopit yms.).


    • Älyn haamu

      No en todellakaan.

    • Joskus niistä tulee ihan mukavia ennustuksia, mutta ikinä ne eivät ole pitäneet paikkaansa.
      Seurailen kyllä niitä, mutta en mä usko niihin. Sitten jos toteutuisi sellainen asia niin ehkä sitten, mutta häilyvä raja se on eli en uskois.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2257
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      62
      1933
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1525
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1160
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1063
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      930
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      926
    Aihe