pienesti pullea nainen

.................

Miehet eivät halua lihavia naisia kuten aina kerrotaan. Onko 164/58 total turn off ehkä pienesti pulleana. Entäs 164/68.. tai 164/48.. Minkä valitset?

22

349

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • badington88

      ei sellasta kerrota muutaku tällä palstalla. kaikki noista on hyviä ruumiinrakenteita.

    • jämät ATM:lle

      Useimmat miehet ja etenkin AT-miehet joutuvat tyytymään siihen peruspullero 58kg ja monet jopa läskiin 68kg.

      Hoikat naiset ovat käyttämättöminä varattu YT-miehille ja ulkomaalaisille miehille.

      • Kaikkea sitä.

        Jaa, että nytkö at-vajakit joutuvat oikein tyytymään naisiin-täällähän on vikisty oikein voimallisesti, ettei at-tapauksille ole jaossa minkäänlaisia naisia.


      • Miss Fury

      • Sir Von Baughen

    • Kiloilla ja pituudella ei ole mitään merkitystä ainakaan mulle, ainoastaan sillä miltä näyttää.

      Mistä niin päättelet että eivät halua lihavaa naista? Tiedätkö jokaisen mieltymyksen? Kyllä jotkut tykkää.

    • aikuinen mies

      en ymmärrä painoista mitään. pullea parempi kuin hirmusen laiha

      yöelämässä pistää silmään että useimmiten seuraa saa ne vähän pyöreemmät ja laihat barbiet lähtee kotiin samassa tyttöporukassa jossa tulivatkin

      • 13 + 5

        yöelämässä kaikki eivät etsi seuraa, varsinkaan yöseuraa. jos joltain pullerolta helpommin irtoaa, hyvä ihan kaikkien kannalta.


    • kuningas_

      Pullerossa on se huono puoli että se pitää kierittää jauhoissa että löytää sen märän kohan.

    • Ap = typerä ämmä

      164/58 -nainen on normaalipainoinen eikä mikään pullea.

      On totta, että suurin osa jopa ihan normaalinoloisista miehistä pitää mallinlaihuutta normaalipainona naiselle ja ihan normaalipainoiset naiset (BMI esim. 22-24) ovat heidän mielestään pulleita tai jopa lihavia.

      Tämä on typerää, siis miesten häiriintyneet käsitykset siitä mikän on normaaliåainoisuutta naiselle, mutta typeryksiä ovat myös sellaiset naiset, joiden mielestä mallinpaino = ainut oikea normaalipaino.

      Sitä paitsi kilomäärät eivät kerro kaikkea. Paljon riippuu siitä, miten kilot ovat jakautuneet, vartalonmallista ja siitä onko lihaksia.

    • Suhteellista aina

      48kg/164cm = MBI 17,8
      58/164 MBI 21,6
      68/164 MBI 25,3

      Normaalipaino MBI 20-25, lievä ylipaino 25-30, alipainon

    • sillitrooli

      Ihan rehellisesti, kaikki käy. Tykkään sekä paksuista reisistä (164/ 68), että ampiaisvyötäröstä (164/ 48). Ilmeisesti naisten on vaikea tajuta, että miehet ihan oikeasti pitävät monenlaisista naisista, eikä vain jostain fantasianaisista.

      Ja nyt sitten kaikki naiset haukkumaan minua siitä, että minulle kelpaa monenlainen nainen eikä minulla ole mitään seulaa :D

      • Realismia, kiitos

        Tosi asiassa 164/68-naisella saattaa olla oikein kunnon ampiaisvyötärö - jos "kilot" ovat kertyneet takapuoleen ja reisiin ja jos on isot rinnat.

        164/48-naisella ei todennäköisesti ole ampiaisvyötäröä, vaan hän on ennemminkin pojan näköinen.


      • haaaaaahaaaaa
        Realismia, kiitos kirjoitti:

        Tosi asiassa 164/68-naisella saattaa olla oikein kunnon ampiaisvyötärö - jos "kilot" ovat kertyneet takapuoleen ja reisiin ja jos on isot rinnat.

        164/48-naisella ei todennäköisesti ole ampiaisvyötäröä, vaan hän on ennemminkin pojan näköinen.

        Mikä läski se siellä huutelee?


      • Realismia, kiitos
        haaaaaahaaaaa kirjoitti:

        Mikä läski se siellä huutelee?

        Olen hoikka. Sen sijaan sinun lukutaitosi vaatii harjoitusta: en viitannut kommentissani sanallakaan omaan painooni.


      • haaaaaahaaaaa
        Realismia, kiitos kirjoitti:

        Olen hoikka. Sen sijaan sinun lukutaitosi vaatii harjoitusta: en viitannut kommentissani sanallakaan omaan painooni.

        läski! läski! läski! läski!!!


      • hoooooooohooooooo
        haaaaaahaaaaa kirjoitti:

        läski! läski! läski! läski!!!

        tyhmä! tyhmä! tyhmä!

        Vain totaali-itsekeskeiset ihmiset olettavat, että muutkin kirjoittavat koko ajan ja kaikessa itsestään.


    • fgaqefa

      Noilla tiedoilla en ketään tai mahdollisesti kaikki. :)

    • Makuja on monia, kuten kokojakin. Ei kannata uskoa bmi maanikoita. :-)

      • Siksees aika usein ihmisen kilot ja pituus jossain paperilla ei kerro vielä siitä miltä ihminen todellisuudessa näyttää. :-)


    • just detttt

      Ihannepaino riippuu ruumiinrakenteesta. Ihannepaino myös tapaa asettua kohdalleen ihan itsestään, kun ei vaan mitään erityisen rasittavia töitä tai muuta juttua tai liiallisia urheilusuorituksia tee eikä ala mitään diettejä noudatella.
      Minulla oli vain kolmikymppisenä parhaimmillaan jotain reilu 10kg ylipainoa kun rasitin itseäni liikaa töillä, muuten painoni on ollut parikymppisestä siinä vähän alta 80, nyt se näyttää olevan 77kg. Pituutta minulla on 182cm, ja en ole mikään ihan kevyen sirorakenteinen mies. Koskaan en ole mitään bodailua harrastanut, paitsi mitä raskaita ruumillisia töitä nuorena miehenä, mutta kyllä minä silti olen aina ollut selvästi keskivertomiestä vahvempi.

      • Joo, eikä monesti edes ulkonäkö ja paino korreloi toisiaan. Joku näyttää samoilla pituuksilla ja painoilla paksulta joku ohuemmalta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Sosiaaliturvasäästöt kohdentuvat usein samoihin ihmisiin useampaan kertaan

      ja ihmisiä putoaa kiihtyvällä tahdilla toimeentulotuelle eli köyhien määrä kasvaa eksponentiaalisesti Suomessa. https:
      Maailman menoa
      410
      2247
    2. Olisiko sinulla mitään toiveita?

      Miten sinä toivoisit minun sinua lähestyvän? Mitään mitä olisi tosi hyvä tietää ennen sitä? Jos ei sen kummempia, niin
      Ikävä
      61
      1919
    3. Miksi toisten toiveet ahdistavat teitä?

      Kertokaapa miksi toisen ihmisen toiveet mahdolliselle kumppanilleen ahdistavat niin kovasti? Oletatko, että hän vaatii j
      Sinkut
      218
      1515
    4. Mitä tuntemuksia

      sinulle tulee, kun hän ilmestyy näköpiiriin? Vaihtelevatko ne?
      Ikävä
      87
      1177
    5. Turun tunnin juna toteutetaan

      Köyhiltä viedään mutta tunnin juna Turkuun viedään läpi. Puhaltakaa PS nyt tämä poikki! https://www.hs.fi/politiikka/ar
      Perussuomalaiset
      135
      1140
    6. T mies missä oot

      T mies pääsetkö lähtemään sieneen villasukat tein sulle 💕🐶
      Ikävä
      76
      1132
    7. Oletko kertonut tästä

      Meidän oudosta jutusta kenellekään? Olen kertonut ystävälleni, että olet saanut minut sekaisin…, mutta tästä hän ei tied
      Ikävä
      56
      1053
    8. En nii kui tiiä yhtään

      Mikä suussa kiehtoo, vaikka kaiken pitäisi olla ihan hyvin! Mä niin haluaisin nähdä sut:)
      Ikävä
      58
      988
    9. huono vai hyvä juttu

      Miten ulkopuoliset reagoisivat jos olisit kaivattusi kanssa yhdessä....?
      Ikävä
      62
      920
    10. Homouden synti

      Kerrotaan faktoja alkuun. On olemassa vain kaksi sukupuolta ja aviolIiitto on vain ja ainoastaan miehen ja naisen välin
      Luterilaisuus
      279
      916
    Aihe